helppo aloitus
helppo aloitus
eli armeija jossa ei olis aloittajalle liian monimutkaista häppäsvärkki sääntöjä, olisko tälläinen esim daemon hunters?
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Jos et halua liian monimutkaista niin älä aloita ollenkaan GWn pelejä.
Daemonhunters EI ole mikään kovin yksinkertainen porukka ainakaan... vissiin eniten armeijakohtaisia erikoissääntöjä, sekä erittäin paljon kaikkea muuta sälää.
Kaikilla armeijoilla on oikeastaan aika paljon kaikkea erikoista, joten aika paljon joutuu jokatapauksessa opettelamaan.
Mutta kuitenkin, ei armeijaa kannata todellakaan aloittaa sääntöjen hyvyyden, paljouden, vähyyden tai muun sellaisen takia, vaan armeija aloitetaan puhtaasti sen takia että siitä pitää ITSE.
Figuista ja tarinoista ja tunnelmasta, jne.
Daemonhunters EI ole mikään kovin yksinkertainen porukka ainakaan... vissiin eniten armeijakohtaisia erikoissääntöjä, sekä erittäin paljon kaikkea muuta sälää.
Kaikilla armeijoilla on oikeastaan aika paljon kaikkea erikoista, joten aika paljon joutuu jokatapauksessa opettelamaan.
Mutta kuitenkin, ei armeijaa kannata todellakaan aloittaa sääntöjen hyvyyden, paljouden, vähyyden tai muun sellaisen takia, vaan armeija aloitetaan puhtaasti sen takia että siitä pitää ITSE.
Figuista ja tarinoista ja tunnelmasta, jne.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ke 19.05.2004 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
No jos FB:a sujuvasti opit pelaamaan, niin eipä pitäisi 40k:n sääntöjen olla ongelma.
Helpompi peli tämä on pelata, kuin FB mielestäni. Tosin sääntöjen levinneisyys ympäri nettiä, lehtiä ja kirjoja tuottaa melkoisesti epäselvyyksiä, mutta sekin korjaantunee ainakin hetkeksi, kun uusi laitos syksyllä tulee ulos.
Jos nyt omasta mielestäni helpoimmat listaisin, niin Space Marines ja
Necrons lienevät helpoimmat pelata.
Helpompi peli tämä on pelata, kuin FB mielestäni. Tosin sääntöjen levinneisyys ympäri nettiä, lehtiä ja kirjoja tuottaa melkoisesti epäselvyyksiä, mutta sekin korjaantunee ainakin hetkeksi, kun uusi laitos syksyllä tulee ulos.
Jos nyt omasta mielestäni helpoimmat listaisin, niin Space Marines ja
Necrons lienevät helpoimmat pelata.
-
Vieras
Niin, khornella. Mutta entäpä esim. Iron Warrut? Nehän keskittyvät nimenomaan ampumiseen...archibald kirjoitti:varmaan chaos space marines on aika helppo, ei kai siinä mitään muuta kuin päälle vaan...?
IMO chaos on yksi vaikeimmista sääntösekasotkuista (codexikin on monta kertaa monimutkaisempi kuin muut, kaikkien book of chaoksien ja muiden erikoissääntöjen takia...).
Paras tapa valita armeija on ottaa se mistä tykkää. Jos konvertointi tuntuu hauskalta ja haluaa epämäärisen armeijan, kannattaa ottaa örkit. Jos järjestäytyneisyys ja tiukka pelityyli kiinnostaa, necronit ovat hyvä valinta. Olethan tutustunut armeijanvalintaoppaaseen?
- Henri Ketonen
Space Marines on varmaankin helpoin armeija aloittelijalle. Tämänhetkinen Codex on simppeli ja taktisesti SM antaa paljon pelissä anteeksi. Figuja ei tarvitse alkuun hirmuista määrää. Eri juttu on että kannattaako tässä vaiheessa aloittaa SM armeijaa, kun uusi Codex on tulossa.
Imperial Guardilla on hiljattain uusittu Codex, joka ei ole kovin monimutkainen. Helpoin armeija kerätä (muttei pelata!) on varmaankin Dark Eldar, jolla pärjää OK ostamalla vain battleforceja ja ravagereita.
Imperial Guardilla on hiljattain uusittu Codex, joka ei ole kovin monimutkainen. Helpoin armeija kerätä (muttei pelata!) on varmaankin Dark Eldar, jolla pärjää OK ostamalla vain battleforceja ja ravagereita.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
-
Slayer-3651
- Viesti: