"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

D-Elffien Keihäiden ja RBT:n värit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Blackguard

D-Elffien Keihäiden ja RBT:n värit

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Eli, Ongelma on se, että En keksi maalaisinko RBT:ni samalla tavalla kuin keihäät. Keihäät olen maalannut Vaalean päälle Chestnut ink ja jotain säätöä vielä siihen päälle. Vaan maalaanko Boltterinikin samalla Schemellä. Vinkkejä tack....
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

itse olen maalannut keihäiden varret ja rxb:t semmosella tummalla puuvärillä. RBT:hen hain mustaa metalli tuntua. Elikkä ihan itsestäs kiinni, mikä tuntuu näyttävän hyvältä.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Siis kannattaisiko maalata samanlaisiksi vai....
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Maalaa samanlaisiksi vaan, jos ne keihäät näyttää hyvältä. Varmaankin toimii myös RBT:ssä.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Keihäät ja crossbowit maalasin snakebite leatherilla.
RBT:n en laittanut itse ruskeaa, vaan maalasin metallisilla väreillä (shining gold-->highlight burnished gold, boltgun metal-->highlight mithril silver ja niin edespäin...)
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”