"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB: Grandbelos Empire (Uutta: Angstiina Üllerwo)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

On, on se. ;) Katsos kun jotkut muutkin kuin minä huomaavat. Ja ette usko meinasiko jäädä yöunet, koulu ja ennenkaikkea elämä kyseisen pelin takia. Rakastan sitä. ;) Pitäisiköhän aloittaa taas jossain vaiheessa...?
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Oh, nyt vasta sain selville, että Schwartzkopf esiintyy myös Dark Omenissa, kun ennen olen mieltänyt sen vain jonkin kauneustuotteen nimeksi. Hah.

Joo mutta hienoja figuja ja hienoin Bulimia, kuten kaikki ovat sanoneet. Myös Hepokraussi on aika siisti. Good work. Harmi kun osaisi maalata hieman paremmin. Noh, tänään kävin ostamassa inkkiä. Saas nähdä miten onnistun figuni sotkemaan :).
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Grom Hardhammer kirjoitti:Oh, nyt vasta sain selville, että Schwartzkopf esiintyy myös Dark Omenissa, kun ennen olen mieltänyt sen vain jonkin kauneustuotteen nimeksi. Hah.

Joo mutta hienoja figuja ja hienoin Bulimia, kuten kaikki ovat sanoneet. Myös Hepokraussi on aika siisti. Good work. Harmi kun osaisi maalata hieman paremmin. Noh, tänään kävin ostamassa inkkiä. Saas nähdä miten onnistun figuni sotkemaan :).
On vai? Monennessa tehtävässä? Olen jumittunut siihen Kislevin ensimmäiseen tehtävään, ihan järjetön kun porukkaa tuppaa kuolemaan niin paljon ettei kehtaa etiäpäin mennä. Katsokaas, olen edes jossain huono: en osaa pelata tietokonepelejä kovinkaan hyvin. ;)

Muista laimentaa inkiä hieman vedellä ja vetää alkuperäisvärillä yläkohtiin layeri jos tarvitaan, suht vetelällä maalilla, mutta kunhan ei lipsu sitten niihin väleihin.
#Ostium

Grom

En nyt ole varma mikä Dark Omen on kyseessä (kunhan kaverilla pelailin jotain ihan hirvittävän rumaa ja tönkköä peliä nimeltä Dark Omen, josta en ollut ennen kuullutkaan) :). Mutta siinä on kuitenkin se komentaja Grudbringer ja sen tykin johtajan nimi on siinä Swartzkopf. En muuten jaksanut pitkään pelata sitä peliä. Minäkin olen muuten tietokonepeleissä avuton (mitä nyt jotain NHL:ää osaan jotenkin).

Ja olen minä muutenkin melkoinen tohelo. Menin sitten ostamaan dark green inkiä vaikka piti ostaa green inkiä. Ei se dg näytä hyvältä siinä örkissä *sniif* :( Pitää sitä green inkiä tilata jostain kun kaupasta oli loppu.
Rune
Peliporukkavalvoja

En kehdannut uutta topicia pistää aiheesta, jotenka upitan tätä samalla. Nyt sain kuvat viimein Karl von Mäystistä, Kristian der Näädästä sekä Heinz von Wurstista. Kristian vain näyttää aivan kamalalta tuossa. ;) Otin samalla kuvan free company detachmentistani, mutta kuva on kamalan kellertävä. Enkä osaa vieläkään käyttää Photaria niin hyvin että saisin säädettyä kuvien väritasoja tai vastaavaa ;) Mutta kuvat ovat vanhassa osoitteessa etusivulla.
#Ostium

Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Hienoa, kehityt koko ajan! Etenkin figujesi kasvot ovat parantuneet todella paljon! Itseasiassa juuri tämän takia pidänkin eniten noista kolmesta militiaäijästä - äijien naamataulut ovat mestariteoksia!

Kritiikkiä saat Krausista.. Mitä ihmettä nuo siniset viivat tekevät hevosen bardingissa? Eivät näytä kovin hyviltä, kun muuten panssari on normaalin väristä (ja se paistaa sieltä sinisen alta). Chainmaili näyttää pikkasen tuhdisti drybrushatulta, ja siitä pois nuo siniset tilpehöörit, eivät näytä kovin hyviltä. Tuolla äijällä on noita ihmelappusia kiinni panssarissaan, niiden tekstit näyttää turhan massiivisilta. Tuollaiset yksittäiset viivat ja kuviot on helppo tehdä, välttämättä ei tarvitse alkaa parhaimmalla sudillaan alkaa väkertämään, vaan jos viivasta tulee liian paksu, voi sitä yksinkertaisesti korjata sillä perusvärillä. Tämä tosin vaikeutuu ekspotentiaalisesti, jos alkaa tällaisten kuvioiden sisälle alkaa tekemään highlighteja. Silloin kannattaa käyttää sitä parasta sivellintä, ja pientä määrää hyvin laimennettua maalia, jolloin virheen voi pyyhkäistä sudilla pois ja/tai se ei näy.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Ihan nättejä joo, mutta kyllä se siun Mortikka warbandi oli paljon nätimpi. Nuissa tuntu olevan 'hieman' liian paksut maalit, ellei kuva taas kerran vääristä hirvittävästi. Kyllä sie (kai) pystyt parempaankin, vaan kyllä nuo pelipöydälle kelpaa.
Grom

Juu, hienoja ovat nuo uudetkin. Kasvot ovat vain paranemaan päin. Itse kuvittelin vain, että Karl olisi enemmänkin tuo oikeanpuolimmaisen näköinen ja Kristian sekä Heinz olisivat nuorempia. Tai noh, parta tekee aina vanhemman näköiseksi ;). Enkä sitten muista oletko tarinoissasi maininnut kauheasti tämän kolmikon ikäeroja. Mutta mallikkaita nappeja nämäkin.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Hienoja nuo kolmikkokin ovat, huomaa, että herralla pysyy pensseli vakaasti kädessä. Noh, et ole aínoastaan mestari tarinoinnissa, vaan olet vielä hyvä maalaamaan... *Huokaisee kateellisena*
Kuitenkin vähän liikaa inkkejä käytät minun makuuni ja tuo väriteema on, miten sen sanoisi, hieman outo minun makuuni :).

Aaargh! Lentokoneeseen kahden tunnin kuluttua, sitten bulgariaan viikoksi... Kuitenkin lentokone tipahtaa minun onnellani maahan...

See Ya!

Pssst: Informoikaa minulle Runen, Gromin ja Huussin tarinoista poissa ollessani, jotta tullessani pystyn mahdollisimman nopeasti lukemaan ne ja kommentoimaan niitä. Itse kirjoittelen sillä välin valmiiksi salamurhaaja stooria...
Tsaukki....
Grom

Jesh kirjoitti: Pssst: Informoikaa minulle Runen, Gromin ja Huussin tarinoista poissa ollessani, jotta tullessani pystyn mahdollisimman nopeasti lukemaan ne ja kommentoimaan niitä. Itse kirjoittelen sillä välin valmiiksi salamurhaaja stooria...
Tsaukki....
Jäät juuri paitsi minun seuraavan tarinan ilmestymisestä. Voin jo lähes luvata, että se tulee ulos viikonloppuna. Noh, jätkä ottaa sitten aikasta lomaa. Onhan se Bulgariakin ihan menevä mesta ;).

Halleluja! 800. viestini meinasi lipua minulta ohi silmien. Nyt jään kunnioittaen tuijottamaan tätä OT-viestiäni, joka sai kunnian olla 800. Praise da Boss!
Viimeksi muokannut Grom, To 27.05.2004 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Äh, no nämähän ovat muutama kymmenen vuotta tulevaisuuteen. ;) Nykyiset Altzit sijoittuvat menneisyyteen. Ja niin, väriteemaa en silloin keksinyt kun kyllästyin viimein sinivalkoiseen, ja säädin sitten hätäpäissäni tällaisen. Tajusin sitten puolikkaan regimentin jälkeen, että tämä on ihan kamala. Mutta noh, kyllä nyt kärsii kunhan saa armeijan maaliin. ;) Tarinoissa siis Kristian on joku alle parikymppinen, Karl parinkympin ohittanut ja Heinz siinä välissä. Krauskin on nuorempi siinä (yllättäen ;) ). Mutta kiitos taas palautteesta. Ja niin, maalit eivät ole todellisuudessa noin paksuja, kuvat ovat vain vähän kyseenalaisia, ainakin militiaryppäässä. Noille hevosille voisi kieltämättä keksiä jotain...
#Ostium

Otso

Viesti Kirjoittaja Otso »

Hienoja on figut ja nimet ovat omaperäisiä.

Pakko kysyä: Miksi detachment yksiköllä on muusikko?
Alea iacta est.
Rune
Peliporukkavalvoja

Sattui olemaan viitosedikan rumpukädet vielä tallessa, ajattelin pistää hyötykäyttöön. ;) Ja onhan se aina paljon tyylikkäämpää kun figussa on painoa, vai?
#Ostium

Rune
Peliporukkavalvoja

Ja surkeiden kuvien sarja jatkuu: Tällä kertaa vuorossa viimeinkin laiskuuden vuoksi valmiiksi saamani Battlewizard, Angstiina Üllerwo. Käyttää lore of firea (ihan fluffisyistä, tiedän että se heavens olisi kätevämpi ;) ) ja toimii pääasiallisena maagina. Kyllä minulla toinenkin olisi, suoraan blisteristä oleva (se jolla on se sauva niinkuin hyökkäysasennossa) mutta se nyt on niin kamala figuna (ja maalaukselta, meni siinäkin huikeat puoli tuntia) etten sitä kehtaa käyttää kuin vasta silloin kun toiselle maagille on pakollista käyttöä. Mutta niin, kommentoikaa sitäkin. Hiuksista saatte kiittää IRCin väkeä, neuvoja itse tietää kenestä puhun. ;)
#Ostium

weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo nämähän paranee kerta kerralta. Nyt ainoa motkottamisen aihe on iho. Se näytti vielä vähän "luonnottomalta". Olet varmaankin vetänyt flesh washia. Sanoisin että heivaat koko purkin mäkeen. Hyvä ihon maalaus ohje jota usein itse käytän on: bestial brown, tanned flesh, dwarf flesh ja sitten vaan dwarf fleshiin lisäilet bleached bonea. Kyllä sitä tulee muullakin tavalla ihoa maalattua mutta tuo on yksi.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Wautsiwau!! Tosi siisti .. blendit on ihan ok peli tasoo tossa kaavussa, mutta munki mielestä tossa ihossa sais vielä olla jotain ... weis anto ihan hyvän neuvon ...
Jeps ... on vähän kiire, niin ei hirveesti muuta kerkee kirjottamaan ;) ... Good work!! :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Angstiinahan on jo todella hieno, figusi paranevat kerta kerralta. Tuo kirja etenkin on mieleeni, omaperäistä ja näyttävää (komeetasta tuossa kannessa en edes osaa sanoa tarpeeksi ylisanoja). Kuvat voisit tosin seuraavalla kerralla ottaa paperi viriteltynä figun taakse, siten että se on pehmeästi taitettuna vaikka seinää vasten. Yksivärisellä taustalla olevaa figua on mukavempi katsella. Ihon suhteen yhdyn edellisiin puhujiin.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Rune
Peliporukkavalvoja

Minä taas en tykkää tuosta komeetasta paljoakaan. Ei mennyt keskelle, en saanut siihen sellaista liekkimäystiä tekemälläkään, ja koko roska näyttää aika hirveältä. ;) Noh, sen siitä saa kun ei osaa freehandata kunnolla. Ja myönnän, pistin iiihan pikkaisen fleshwashia Angstiinaan... ;) Mutta niin laitoin kyllä Bulimiaankin, mutta siihen vielä vähemmän. Onnistui toisessa sitten paremmin.
#Ostium

P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Hienoja figuja. Paras on tuo Angstiina. Kommentit on siitä Angstiinasta siis...

Iho ei minustakaan ollut kaikkein hienointa, vielä kirkkaampia korostuksia saisi laittaa. Tuossa naamassa vasemman posken ja nenän välissä meni joku kumma viiva, kenties flesh wash läikkä?

Koko figu antoi hyvin punaisen vaikutelman, jota taisit hakeakin.

Beissi oli kuitenkin melko onneton muuhun figuun verrattuna. Näytti IMO sottaiselta. Kirkkaampia kuivaharjauksia voisi lisätä. Sitten se vihreä siine beississä, onko se static grassia? Sen olisi voinut brushtata punertavaksi IMO, niin se sopisi beissiin ja figuun paremmin.

Freehändi oli aika komea myös.

Noniin. Tulipa taas vähän nysvättyä. Kyllähän se Rune osaa, niin maalauksen kuin tarinoidenkin saralla. ;)
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tyylikkäitä kaikki. Tossa augustiinassa satuin huomaamaan pienen erheen, kirjassa mitä se kantaa on kirjanmerkki joka roikkuu ylöspäin. Ehkä kirjan olisi voinut toisin päin pistää, mutta ei se niin iso asia ole...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”