Organ Gun
Organ Gun
Onko Organ Gunin save modifierissä joka on -3, otettu jo strena huomioon? Vai onko tämä -3 ylimääräinen johon lisätään se -2 strena viitosesta jolloin saataisiin yhteensä -5.
Siis onko Organ Gunin save modifier -3 vai -5?
Siis onko Organ Gunin save modifier -3 vai -5?
Other bands play, Manowar kills!
-
Vieras
- The Captain
- Valvoja
Archibald, tarkistapa, kuulutko Moderaattorit-ryhmään. Jos et, älä leiki moderaattoria.
Tuollaiset "kyllä se munkin mielestä menee noin" -viestit ovat tosiaan turhia. Jos haluaa vahvistaa jonkun muun ilmoittaman seikan, on suotavaa laittaa edes lähdeviittaus mukaan.
Kiitos.
Tuollaiset "kyllä se munkin mielestä menee noin" -viestit ovat tosiaan turhia. Jos haluaa vahvistaa jonkun muun ilmoittaman seikan, on suotavaa laittaa edes lähdeviittaus mukaan.
Kiitos.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vaan mitäpäs, jos jokin tiputtaa organ gunin strenaa, eikös seal of ghrond esim tee sellaista? Onko toi armor save modifier fixed, siis kiinteä, vai pitäiskö siitä 'päätellä' että kyseessä on armor piercing s5, jolloin strenan tippuessa tippuu myös läpäisy?
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Koska pyssy sanoo, että armoriin -3 modifier, niin siihen tulee -3 modifier vaikka S olisi 1. Samaan tapaan kuin taikamiekka antaa no armour saves riippumatta strenasta.spjarv kirjoitti:Vaan mitäpäs, jos jokin tiputtaa organ gunin strenaa, eikös seal of ghrond esim tee sellaista? Onko toi armor save modifier fixed, siis kiinteä, vai pitäiskö siitä 'päätellä' että kyseessä on armor piercing s5, jolloin strenan tippuessa tippuu myös läpäisy?
- The Captain
- Valvoja
Jos näin olisi niin eiköhän se olisi merkitty S5 armour piercing eikä s5 -3..? 
Nykyisellään ilmeisesti organin -3 as on vakio, kun se on tuolla kyseisellä sanamuodolla ilmaistu... Mutta jos joku kääpiöpelaajana haluaa välttämättä tiputtaa kahteen tai yhteen sen niin ei minua haittaa, mutta en moista ryhdy kyllä vaatimaan
Nykyisellään ilmeisesti organin -3 as on vakio, kun se on tuolla kyseisellä sanamuodolla ilmaistu... Mutta jos joku kääpiöpelaajana haluaa välttämättä tiputtaa kahteen tai yhteen sen niin ei minua haittaa, mutta en moista ryhdy kyllä vaatimaan
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Armour piercing on edelleen ampuma-aseiden, ei sotakoneiden, erikoissääntö. (Tosin tätä argumenttia voi käyttää myös sen perustelemiseksi, miksi tuon -3 save modin pitäisi olla vakio.) Kuten sanoin, luulen, en tiedä. Jos joku kääpiöpelaaja haluaa tyhjentää organ guninsa WW-lippua (-1 shooting strengthiin) kantaviin white wolfeihini, hyväksyn kyllä hänen vaatimuksensa -3 save modista, mutta kysyisin silti, eikö save modifier hänen mielestään laske.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Se on Shield of Ghrond. ja siitä tulee kyllä tuo -1 S:ään. Seal of Ghrondista saa yhen extra disspell dicen.spjarv kirjoitti:Vaan mitäpäs, jos jokin tiputtaa organ gunin strenaa, eikös seal of ghrond esim tee sellaista? Onko toi armor save modifier fixed, siis kiinteä, vai pitäiskö siitä 'päätellä' että kyseessä on armor piercing s5, jolloin strenan tippuessa tippuu myös läpäisy?
Ja mitä Bolttikseen tulee DE kirjassa lukee näin sivulla 9.
lihavoinnin lisäsin itse. Mutta eikös tuo sano että tulisi se -3 armour saveen kun lasketaan Strenghti mukaan?Multiple shots have a range of 48", a Strenght of 4, with armour saves suffering a -2 penalty.
Ei, se sanoo tasan vain sen että armour saveille tulee -2 penalty.
Ei mitään mainintaa cumulativesta tai in additionista, joten voimme olettaa hyvillä mielin että tuo on vakio.
Ei mitään mainintaa cumulativesta tai in additionista, joten voimme olettaa hyvillä mielin että tuo on vakio.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt