GK Lantikasta kysyisin
Eipäs ole kun space marineita.IG general kirjoitti:Sitä vähän arvelinkin. On siinä muuten yksi ero, GK Land Raiderissa on miehistönä Grey Knightit.
Vaikka GKt ovatkin periaatteessa marineita, ei niitä koskaan sillä nimellä kutsuta
Kappas, crew vaihtuu sitä mukaa miten lanttulaatikkonsa ostaa..
Transporttina ostettu sisältää marineita, sieltä sen kaivoin.
Käytäntö muuten taitaa olla että kaikki perus rhinot ja lantikat ovat samanlaisia (ja ei, looted rhino ei ole perusrhino).
Viimeksi muokannut Deetwo, La 29.05.2004 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
DH codex, viimeinen sivu..IG general kirjoitti:Mistäs tuollaista olet kuullut?
Siinä näkyy GKn kotiplaneetta Titan ja teksti AA666 eli Adeptus Astartes #666
Veikkaisin että aika harva ihminen universumissa vaivautuu opettelemaan Chapteredien numeroita, joten tässä yksi syy miksi aika harva tietää #666:n asiasta. Jos numero viittaa perustusjärjestykseen, ei varmaankaan sillä ole mitään käytännön merkitystä esimerkiksi yhteydenpidon tai muun vastaavan kannalta. Toisaalta, jos se olisi puhelinnumeron pääte... "Soita 0800 - MARINES - 666 ja ilmoita sektorisi ja planeettasi, niin tulemme paikalle murskaamaan ongelmasi alle kolmessa viikossa, tai saat rahasi takaisin!"
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Puhumattakaan kävelevänä ruokavarastona olemisesta.Maalina olo on kyllä suht turvallista kiitos örkkien BS 2:sen.Teräratas kirjoitti:Tiedäthän toki, että grotit elävät lähinnä orjuudessa, joten eiköhän se ilolla lasketelisi heavy boltterilla menemään, jos örkkejä näkisi...sopuli kirjoitti:OT: no jos se ms olisi grotti niin luulisin sen pitävän örkeistä
Ajattele nyt, kuinka paljon paremmin sitä kohdellaan machine spirittinä. Ei squighoundeille syöttämistä, ei satunnaista päähän potkimista, ei osallistumista ammuntaharjoitteluun maaliosastona, eikä edes tasoittamassa hankalaa maastoa örkkien jalkojen alla...
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
- The Captain
- Valvoja
Ensimmäistä kertaa? Tietääkseni Grey knightit ovat olleet olemassa (ainakin) vuodesta 1992 alkaen, ja silloin jo todettiin niiden olevan chapter numero 666.daider kirjoitti:itse löysin tuon tiedon Index AStartesista, siintä missä esiteltiin ensimmäistä kertaa DeathWatch ja Grey knights... en vain muista WDn numeroa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Realms of Chaos: Slaves to Darkness, julkaistu 1988, omaa pätkän tekstiä ordo malleuksesta ja grey knighteista, jossa myös mainitaan näiden olevan 666th chapter...The Captain kirjoitti:Ensimmäistä kertaa? Tietääkseni Grey knightit ovat olleet olemassa (ainakin) vuodesta 1992 alkaen, ja silloin jo todettiin niiden olevan chapter numero 666.daider kirjoitti:itse löysin tuon tiedon Index AStartesista, siintä missä esiteltiin ensimmäistä kertaa DeathWatch ja Grey knights... en vain muista WDn numeroa...
RT kirjasta en osaa sanoa, kun en omista sitä... mutta luulisin että tuo RoCn teksti on niiden ensimmäisiä mainintoja.
- The Captain
- Valvoja