angerlord kirjoitti:Mutta minun mielestä on hivenen vaikeaa ratsastaa porolla eikös ne porot vedä sellasia ahkioita? En ole ollenkaan varma mut porot on aika pieniä ratsastukseen...
Eikö sitten ole hivenen vaikeaa ratsastaa pegasuksella, tai kotkalla, tai lohikäärmeellä, tai...? Ja eikö ole hivenen epärealistista, että ihmiset tappelevat vihreitä örkkejä ja zombeja vastaan?
Eli toisin sanoen: Eikö koko Warhammer ole hivenen epärealistinen?
Suomenhevosia saattaisi olla helppo convertata, mutta henkilökohtaisesti en lämpene ajatukselle. Pidän vain enemmän poroista Fluffipuolihan oikeastaan aiheuttaa meille tuotantopaineet teoksillaan, joten käyppä siellä ehdottamassa. No offense Nightwish, ja teretulemast takas.
angerlord kirjoitti:Mutta minun mielestä on hivenen vaikeaa ratsastaa porolla eikös ne porot vedä sellasia ahkioita? En ole ollenkaan varma mut porot on aika pieniä ratsastukseen...
Eikö sitten ole hivenen vaikeaa ratsastaa pegasuksella, tai kotkalla, tai lohikäärmeellä, tai...? Ja eikö ole hivenen epärealistista, että ihmiset tappelevat vihreitä örkkejä ja zombeja vastaan?
Eli toisin sanoen: Eikö koko Warhammer ole hivenen epärealistinen?
Skarsnak the Mass kirjoitti:Suomenhevosia saattaisi olla helppo convertata, mutta henkilökohtaisesti en lämpene ajatukselle. Pidän vain enemmän poroista Fluffipuolihan oikeastaan aiheuttaa meille tuotantopaineet teoksillaan, joten käyppä siellä ehdottamassa. No offense Nightwish, ja teretulemast takas.
Juups ... eipä mitään. Kyl noi porot on kanssa ihan mgeita
mut Suomenhevonen olis tosiaan helppo konvaa .... käviskö, jos mä tekisin jonkun mallin tosta Suomenhevosesta??
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
You'r da Big Boss. Ilman muuta minulle käy. Saattaahan olla että mieleni muuttuu 2edition Kalmo on työn alla, mutta pään kanssa on lieviä vaikeuksia. Ehkäpä julkaisen sen lähiaikoina (jos se nyt ikinä valmistuu)
Elekee immeiset suuttukko. Mutta minä tein tuossa (piruuttaniko? Eeen ) yhden figun (ja JarLoz, se ei ole se karhu ), ei mitään havaintoa mikä se voisi olla. Mutta lippu sillä kyllä on, eli joku standardi. Ja kuvaa en siitä vähään aikaan saa(pitäis olla digi-kamera tulossa tässä viikon sisään).
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Skarsnak the Mass kirjoitti:You'r da Big Boss. Ilman muuta minulle käy. Saattaahan olla että mieleni muuttuu 2edition Kalmo on työn alla, mutta pään kanssa on lieviä vaikeuksia. Ehkäpä julkaisen sen lähiaikoina (jos se nyt ikinä valmistuu)
Allright!!! rupean työstämään sitä heti kun saan lisää GS:ää ja vähän muitakin roippeita ....
Odotellaanpas sitä sun kalmoas ....
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Nightwish kirjoitti:Juups ... eipä mitään. Kyl noi porot on kanssa ihan mgeita
mut Suomenhevonen olis tosiaan helppo konvaa .... käviskö, jos mä tekisin jonkun mallin tosta Suomenhevosesta??
Muista siiten että suomenhevosella on valtavan suuri pää
Aläkää kysykö... joku vaan piti viime viikolla meille compositionin suomenhevosista ja toi oli ainoo mitä mulla jäi siitä päähän...
Nightwish kirjoitti:Juups ... eipä mitään. Kyl noi porot on kanssa ihan mgeita
Muista siiten että suomenhevosella on valtavan suuri pää
Aläkää kysykö... joku vaan piti viime viikolla meille compositionin suomenhevosista ja toi oli ainoo mitä mulla jäi siitä päähän...
Juup ... kyllä minä tiedän, koska siskoni on ex-ratsastaja .... se puhu aina suomenhevosista, ku vaan oli mahdollista .... jäi asiaa väkisinki päähän
Kuusikeiju oli kaivanut tuon hiihtäjäkuvatopikin esille, ja kysellyt laittaisiko joku kuvia nettiin hänen puolestaan. Minä sitten menin suostumaan, ja tässä tulee Kuusikeijun figuja:
No kyllä on muuten hienoja. Tuollaisiksi MINÄ olen Far Northilaiset kuvitellut. Esim. toisen rivin kaksi oikeanpuolimmaista ovat mitä mainioimpia ja lisäksi ensimmäisen rivin velho on aivan kuin ajatuksistani. Sotureista ehkä toisen rivi toinen on lähimpänä minun ajatusmaailmaani. Todella loistavaa työtä Kuusikeiju. Mitäs joukkoja nämä nyt sitten ovat?
Kyllä näyttää messevältä, mitäs figuja näissä, vai itsekö skulptit? Ainakin Reaperia olin tunnistavanani, ja militia osia, mutta entäs muut? Tokan rivin toinen vasemmalta on kyllä juuri sellainen kuin pitääkin. Mahtavaa työtä. Jospa saisi itsekin potkua ruveta jotain värkkäämään taas vaihteeksi.
Ensin, se, mitä figujen pitäisi esittää.
Ylärivi: brave, harmlander, pinelander shaman
Keskirivi: 2x peasant, warchief, farlander shaman
Alarivi: 3x farland hunters, farlander shaman
Nämä ovat hyvin erilaisista lähteistä kerättyjä ja kaksi on vielä maalaukseltakin kesken, mutta liitin kumminkin joukon mukaan. Alkuperät ovat seuraavassa listassa:
ylärivi: kaikki reaperin Dark Heaven-sarjaa. Hankittu tilaamalla Fantasiapelien kautta.
keskirivi: Rivimiehet ovat vanhoja Mithrilin Keskimaa-figuja. Irrotettu rautasahalta alustoiltaan ja slottabasetettu, maalaus vielä kesken molemmissa. Näitä ei saa nykyään kuin käytettynä tai sitten kannattaa tsekata GW:n keski-maa figuja (Ithilienin samoojat ovat hyviä). Kirvesheebo on Reaperin uutta sarjaa ja tuon muovifigun useimmat tunnistanevat GW:n amber wizardiksi.
alarivi: militiamies örkin vyöltä leikatulla irtopäällä, kaulaliina greenstuffia, pahasti kesken, sen jälkeen Ral Parthan Dragonlance Heroes paketista Tanis ja Joentuuli poikkeuksellisilla väriskaaloilla ja viimeinen on Grenadierin vanha wood elf wizard.
Yritän saada Ropeconiin mennessä mukaani jonkinlaisen järkevän oloisen kokonaisuuden kasaan, esimerkiksi Border Patrol-tyyppisen FN joukon tai jopa maalauskisaan kelvollisen ryhmän.
Juups, todella hienon näköisiä. Keskirivin shamaani varsinkin, heti tulee joku suomalainen shamaani mieleen. Ainut josta en pitänyt oli alarivin wood elf wizard, se vaikutti joltain satyyrilta.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Työstin nuo jannut loppuun saakka ja tein niille suola-leivinjauhe-seoksesta yhteneväiset lumibeissit. Kuvat näette valitettavasti vasta conissa tai sen jälkeen jos noista jotkut vaikka päätyisivät ryhmäsarjaan.
Mutta tällä hetkellä valmiina on 4 jousiampujaa, 4 keihäsmiestä, 3 talonpoikaa käsiaseella ja 4 harmlanderia, pomo ja samaani sekä työn alla 5 sutta.
Yksittäisten tyyppien keräileminen on perusjoukoissa kuitenkin turkasen hidasta, kuten unittikoista näkee. Useampi on tehnyt militiamiehistä hyvän näköistä perusjalkaväkeä ja nyt mietin josko hankkisi itsekin sellaisen boksin. Toisaalta heräsi ajatus hankkia bretonnian jalkaväkeä ja stuffittaa niitä tai sitten maraudereita. Tuommoinen vähintään viiden porukka hiihtäjiä kun on ainakin pakko tehdä.
Ja jos coret ja spessut ehtivät ajoissa valmiiksi niin ehkä pääsen käsiksi vielä kalmoihin ja fiendiinkin...