Hyvää kesää sotulaiset!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Nacharias

Viesti Kirjoittaja Nacharias »

mitähän te oikein tiette jos keskiarvo sijaitsee alle 9? Maalaatte vasaroita koulussa. ;) No eihän se niin tärkeää ole kunhan nyt saa jatko-opiskelu paikan niin kyllähän se riittää. Minulla oli keskiarvo jotain päälle 9. Muttta se ei ole tärkeää! HYVÄÄ KESÄÄ! (muistakaa maalailla ahkerasti!)
Kyllästyin edelliseen
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

HYIHYI!! Kannattaako sillä kehuskella että keskiarvo on joku 9-10. Eikös teitä yhtään nolota?
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Weekender kirjoitti:Nonnih!

Nyt on lakki päässä, datanomi paperit kädessä ja elämä edessä.

Inttiä odotellen... Hyvät kesät!
Oho, pitääpä onnitella rakasta adminiamme oikein erikseen. Onneksi olkoon!

Edit: eikä tämä mitään nuoleskelua ole...;)
Viimeksi muokannut The Scientist, Su 30.05.2004 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Elanthor kirjoitti:

Onneksi olkoon, Weekkis! Hyvää suvea sinullekin!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Day kirjoitti: VJ, ei ne kirjoituksetkaan lopulta mitenkään erityisen vaaralliset tai ratkasevat ole, kaikkialle minne olen hakenut (ja puhun siis useammista yliopiston tiedekunnista) olen myös päässyt vaikken älliä kirjoittanutkaan. Ei se silti tarkoita, etteikö niistä hyötyä ole, kuten kuusi ällää kirjoittanut tyttöystävä on osoittanut... :)
Kyl älliä pitää olla, jos ei lapulla, niin sitten päässä.

...Näitä krapula-aamun sanaleikkejä.

Mut mut, jos jollain voi kehuskella, niin pitkästä matematiikasta vaihteeksi seiska taas numeroksi. Po po po.
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Onnittelut vaan minultakin, ja hyvää kesää.

Köh, aika nuoleskelua.. :p ;)
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Hyvää Kesää ainakin minun puolestani. Vai että koulu arvosanoja? Noh nyt kun peruskoulun vihdoin lopetin oli keskiarvo laskenut todistuksessa 0.1 ja oli täten 8.5(siis verraten muihin). Tästä syytän seiskalla ansaitsemaani seiskaa kotitaloudesta ja seiskaani ruotsista. Noh kotitalous oli tietenkin korjattava ja se näkyy valinnaisessa kotitaloudessa (10). Semmosta ja nyt menen lepäämään.
Kesä on ihanaa aikaa!
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Jooh, hyvää kesää vain minunkin puolestani. Nähkäämme 'Conissa!

PS. Onnittelut Weekikselle ja muille valmistumisista. (Itsekkin päätin peruskouluni.)

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKKI IHKUIHANAT SOTULAISET!
Koulun keskiarvo oli 8.6, olen tyytyväinen siihen!
Onpas sentään alltime historian keskiarvoni 9.5 :D
(yläasteella ;))
Bravery

Viesti Kirjoittaja Bravery »

Hyvää kesää ja blaa blaa blaa. Ja sitten mun keski arvo oli blaa blaa. Niiku ketä kiinostaa! En oo täällä sotussa lukemassa näitä idioottimaisia hyvää kesää viestejä. Kesässä ei oo mitään hyvää! ja jos tällä on suljettu topicceja mitkä koskee vaan vähän hammer aihetta sen takia että ne ei koske sitä aihetta tarpeeks. Niin miksi tätä ei suljeta! petskules...
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Bravery kirjoitti:Hyvää kesää ja blaa blaa blaa. Ja sitten mun keski arvo oli blaa blaa. Niiku ketä kiinostaa! En oo täällä sotussa lukemassa näitä idioottimaisia hyvää kesää viestejä.
Toisten kuin omien lasteni keskiarvotiedot eivät kiinnosta minuakaan, omaa keskiarvoa en edes yritä muista, kun siitä on kulunut parikymmentä vuotta. Eikä kaikkien tarvitse lukea kaikkea, mitä tässä foorumissa kirjoitetaan. Itse en ole kiinnostunut esim. LotRista, enkä lue sen alueen viestejä, se ei kuitenkaan tarkoittaa, että kyseinen osasto täytyy sulkea.
Bravery kirjoitti:Kesässä ei oo mitään hyvää!
Se on sinun mielipiteesi ja minä tavallaan ymmärrän sinua ja kunnioitan mielipidettäsi. Itse olen toista mieltä ja tästä topiccista huomaa, että monet muutkin ovat sitä mieltä, että kesä on hyvää. Odotamme, että sinäkin kunnioitat muiden mielipiteitä.
Bravery kirjoitti:ja jos tällä on suljettu topicceja mitkä koskee vaan vähän hammer aihetta sen takia että ne ei koske sitä aihetta tarpeeks. Niin miksi tätä ei suljeta! petskules...
Tällä foorumilla on toista kymmentä käyttäjää, jotka kantavat vastuuta siitä, mitä topicceja suljetaan ja mitä ei. Jos luit foorumin sääntöjä tarkasti, niin varmasti huomasit, ettei tällä foorumilla sallita käyttäjämoderointia. Jos sinulla on jotain kysyttävä jostain topicceista, niin siinä tapauksessa voit käyttää palaute-toiminto, ilmoita ylläpidolle -painiketta, tai lähettää yv-viesti suoraan jollekin moderaatorille.

Ja kiroilla ei foorumissa saa!
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Juu sitä samoin! keskis arvo 8.09... eli about 0.2 laskenu.. Luulin että olisi noussut about 0.1-0.2... Eli ei ihan mitä odotin :D .
Nyt on kasiluokka suoritettu, 1 vuos p.koulua jäljellä... huhu.

Nyt kun koulu loppuu niin pitäis päästä pelamaan oikeen urakalla. Katotaan nyt jos jaksan osallistua SoC:iin kun Helffi lista on niin älyttömän surkea.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Oikein mahtavat kesät kaikille!!!!! Joo pakko se on tunnustaa että lukion ekan vuoden aikana sellasta tasasta 7 tullu kokoajan. :D
Eli minä taidan olla alisuoriutuja täällä, mutta ylpeä sellainen \o/ ja kuten on todettu: muistakaa kaikki pelata / maalata paljon.
vahvapito

Viesti Kirjoittaja vahvapito »

Erityis onnittelut kaikille peruskoulun päättäville. Onneksi olkoon ja nauttikaa (lyhyestä) tauosta ennen lukioa!
If you have nothing to say, say it.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

No hyvaa kesaa kaikille! Syksy, talvi ja kevat on Sotussa vietetty, joten kai sen kesankin voi viela taalla heilua. Nahdaan 'Conissa sitten livena.

Huhhuh, mika hikke-lauma taallakin... Itse saan vaivalla pidettya keskiarvon kasissa, tosin en ole uusinta todistustani viela edes nahnyt...

Peace!
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Tepok kirjoitti:joo hyvää kesää kaikille!

Sain muuten Yo-kokeesta 5 Laudaturia ja stipendirahoina sellaset 300 € :p. En oo edes laskenut vielä mitä sukulaisilta (tuli hirvee pino).

EDIT: no okei mä myönnän! se oli mun serkku xD. Se on semmonen hikari, että pois alta...
Ihmeen vähän stipendirahoja, ellei nuo ällät ollut sitten jotain säälialarajaälliä. Itse sain (pitkän) matikan 56 pisteellä kuitenkin 400e stipendin. Koulun paras taisi saada jotain 1500e.

Mutta topikkiin:
Hyvää kesää kaikille. Oma keskiarvoni oli jotain kasin pinnassa, mutta kuten sanottu sillä ei mitään väliä ole. Ne aineet menivät hyvin mitkä kiinnostivat. E:n papereilla haetaan Otaniemeen.

Ja Creenan: Tee Mensan ÄO-testi ja tule sillä mielummin pätemään :)
Viimeksi muokannut AnlaShok, Su 30.05.2004 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fanaatikko

Viesti Kirjoittaja Fanaatikko »

Jep, hyvää kesää kaikille! Keskiarvo oli 9.3 ja ysille sitä päästään, vielä en lomailemaan pääse kun on tuota pirun torjuntaa! (ripari)
There is no way to fight than goblin way.
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

Hyvää kesää ihmiset!

(Niin tähän keskiarvo leuhkimiseen: kaikki aineet 9,55 - lukuaineet 9,85714286. Pistäkää paremmaks!)
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Omenat & Goblinit kirjoitti:Hyvää kesää ihmiset!

(Niin tähän keskiarvo leuhkimiseen: kaikki aineet 9,55 - lukuaineet 9,85714286. Pistäkää paremmaks!)
Keskiarvolla leuhkiminen on luokkatasojen ja etenkin koulujen arvosteluperusteiden suurista eroista johtuen ehkä maailman typerin asia.
Sneaky

Viesti Kirjoittaja Sneaky »

Hyvää kesää vaa kaikille!! :)

ka oli 8.4445.... ja rahaa sain 50€ :D
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”