archaonin magic itemit
archaonin magic itemit
Pystyykö aseella joka tuhoaa vastustajan taika-aseen tuhoamaan Archaonin slayer of the kings asetta?Tässä tapauksessa slayer of the kingssin tuhoaja oli bretonian lordi hänen taika morning starillaa..
kuullostaa uskomattomalta ja archaon on sitäpaitsi immune to psycologhy mutta sanookaa te viisaampina miten on?
kuullostaa uskomattomalta ja archaon on sitäpaitsi immune to psycologhy mutta sanookaa te viisaampina miten on?
I do what I wanna do, when I wanna do it!
-
Janne Forsell
- Viesti:
-
Lunatic^
Tarkoittaako tuo nyt että archaon on unbrekable?eli ei lähde pakoon vaikka häviäisi combat resolutionit?Janne Forsell kirjoitti:[nusnus]Iso_Arska kirjoitti:...vaikuttaa tosiaan vain psychology testeihin...
Immune to Psygology erikoissäännön omaava yksikkö ei myöskään pysty valitsemaan charge reaktioksi pakenemista.
[/nusnus]
Ei, breaktesti ei ole psykologiaa... Joutuu juoksemaan jos häviää combatin.Mr-Pie kirjoitti:Tarkoittaako tuo nyt että archaon on unbrekable?eli ei lähde pakoon vaikka häviäisi combat resolutionit?
Unbreakable on siis eri asia. Huomattavasti parempi vaihtoehto oikeastaan
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Todellakin olisi!Sain vain väärän käsityksen edellisesä vastauksesta...Deetwo kirjoitti:Ei, breaktesti ei ole psykologiaa... Joutuu juoksemaan jos häviää combatin.Mr-Pie kirjoitti:Tarkoittaako tuo nyt että archaon on unbrekable?eli ei lähde pakoon vaikka häviäisi combat resolutionit?
-
wild rider of saim hann
- The Captain
- Valvoja
Immune to psychology ei voi vapaaehtoisesti paeta chargaavaa vihollista (eli valita charge reactioniksi flee). Hävitessään häsyn se juoksee normaalisti.Mr-Pie kirjoitti:Todellakin olisi!Sain vain väärän käsityksen edellisesä vastauksesta...Deetwo kirjoitti:Ei, breaktesti ei ole psykologiaa... Joutuu juoksemaan jos häviää combatin.Mr-Pie kirjoitti:Tarkoittaako tuo nyt että archaon on unbrekable?eli ei lähde pakoon vaikka häviäisi combat resolutionit?
Unbreakable on siis eri asia. Huomattavasti parempi vaihtoehto oikeastaan :)
Menee muuten off-topikiksi.
Oletko muuten varma, että tarvitset täsmälleen samat kysymykset sekä PKP:n että Sotun foorumeilla? Onhan se tietysti kiva kasvattaa omaa viestien lukumäärää, mutta melkein luulisin, että saat kaipaamasi vastaukset yhdelläkin foorumilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pistin viestin kato eka puokkii, mut siel vastauksen tulo kesti taas liian kauan joten pistin sen tänne koska vastaus tarvittii nopeastiThe Captain kirjoitti:Immune to psychology ei voi vapaaehtoisesti paeta chargaavaa vihollista (eli valita charge reactioniksi flee). Hävitessään häsyn se juoksee normaalisti.Mr-Pie kirjoitti:Todellakin olisi!Sain vain väärän käsityksen edellisesä vastauksesta...Deetwo kirjoitti:Ei, breaktesti ei ole psykologiaa... Joutuu juoksemaan jos häviää combatin.Mr-Pie kirjoitti:Tarkoittaako tuo nyt että archaon on unbrekable?eli ei lähde pakoon vaikka häviäisi combat resolutionit?
Menee muuten off-topikiksi.
Oletko muuten varma, että tarvitset täsmälleen samat kysymykset sekä PKP:n että Sotun foorumeilla? Onhan se tietysti kiva kasvattaa omaa viestien lukumäärää, mutta melkein luulisin, että saat kaipaamasi vastaukset yhdelläkin foorumilla.