Örkkien miscast nro 2.
-
Slingblade
Örkkien miscast nro 2.
Jos (kun) örkkishamaani päättää jossain vaiheessa peliä kämmentää keskimääräistä raskaammin kesken ankaran loitsimisen, ja miscast- taulukosta pyörähtää ainaisen ykkösen sijasta kakkonen, mitä oikein tapahtuu? Varmaa on, että taikominen loppuu ja pomppiminen alkaa, kunnes vuoron alussa onnistuu nopalla tempaisemaan kuutosen. Mutta tarkoittaako tämä sitä, että kaveri ei enää osaa puolustaa itseään,vaan tavallisen villinä pomppivan Squig:in tavoin tulee välittömästi tapetuksi, jos hänen kimppuunsa hyökätään? Itse veikkaisin, että itsepuolustus vielä onnistuu, koska kyseisessä säännössä ei sanota, että kaiffari toimisi muuten Squig:in tavoin, kuin pomppimalla aina pakollisten liikkeiden aikana.
Onko kellään varmaa tietoa/hyviä veikkauksia?
Onko kellään varmaa tietoa/hyviä veikkauksia?
- Lord_Fudginton
"He behaves like a loose squig in compulsory movement phase (Though he will not attack)"
Kirjan mukaan shamaani liikkuu kuin karannut squig omalla compulsory movement phasella, ei siinä sanota, että se käyttäytyisi vihollisen vuorolla kuin karannut squig. Joten kyllä se shamaani puolustaa itseään, vaikka se ei viholliseen hyökkääkkää.
Kirjan mukaan shamaani liikkuu kuin karannut squig omalla compulsory movement phasella, ei siinä sanota, että se käyttäytyisi vihollisen vuorolla kuin karannut squig. Joten kyllä se shamaani puolustaa itseään, vaikka se ei viholliseen hyökkääkkää.
"Chaos is the only true answer"
Minä en ole ainakaan itse käyttänyt mitään räjähdys hommaa.fysope kirjoitti:Squigit räjähtävät tuplaheitolla movement phasessa entäs maagi joka luulee olevansa squigi?Snortling kirjoitti:"He behaves like a loose squig in compulsory movement phase (Though he will not attack)"
Olen itse pelannut että räjähtää, koska se on tyylikkäämpää.
- The Captain
- Valvoja
"Behaves like a loose squig" käsittääkseni kattaa myös tuplilla poksahtamisen. Eikös se sen movement phasessa tee?fysope kirjoitti:Squigit räjähtävät tuplaheitolla movement phasessa entäs maagi joka luulee olevansa squigi?Snortling kirjoitti:"He behaves like a loose squig in compulsory movement phase (Though he will not attack)"
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Noh jos se se on 'behaves like a loose squig' eli se pomppii random suuntaan 2d6 niiin tuskin se alkaa räjähtelemään.. olis vähän turhan tiukka miscast..The Captain kirjoitti:"Behaves like a loose squig" käsittääkseni kattaa myös tuplilla poksahtamisen. Eikös se sen movement phasessa tee?fysope kirjoitti:Squigit räjähtävät tuplaheitolla movement phasessa entäs maagi joka luulee olevansa squigi?Snortling kirjoitti:"He behaves like a loose squig in compulsory movement phase (Though he will not attack)"
Eye is green.
Kyllä se vain valitettavasti räjähtää. Missään kohtaa örkkikirjaa ei sanota, että shamaani käyttäytyisi loose squigista poikkeavasti, paitsi ettei se hyökkää. Jos se ei räjähtäisi tuplilla, tämä olisi varmaankin mainittu toisena poikkeuksena.Eraphion kirjoitti:Noh jos se se on 'behaves like a loose squig' eli se pomppii random suuntaan 2d6 niiin tuskin se alkaa räjähtelemään.. olis vähän turhan tiukka miscast..
-
Slingblade
- The Captain
- Valvoja
Örkkien magia on killeri. Örkkien miscastit ovat killereitä. Toisaalta örkit saavat itemin, jolla voi estää miscastin, mikä on sille great shamanille aika must, joten parempi vai olla heittelemättä niitä tuplaykkösiä.Slingblade kirjoitti:Eli sen sijaan, että vain tylsästi räjäyttää päänsä voikin pompata oikein korkealle ilmaan ja räjähtää ihan kokonaan kappaleiksi. Jippii... Kyllä örkkien miscast- taulukko on kiva.
Tottahan se on, että miscastin sattuessa shamaani tekee itsestään käyttökelvottoman viisi kertaa kuudesta. voih.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?