Oldschoolerin galleria
-
oldschooler
Oldschoolerin galleria
Kyhäsin sivut kasaan, ovat kovasti kesken, esim. linkit ei toimi jne...
Saa kommentoida.
Huomatkaa (ennen kuin alatte ruoskimaan), että kyseessä on vuosien takaisa tuotoksia. Lisäilen uudempia kun saan kuvaukset järjestettyä, ja yleensäkin m a a l a t t u a uusia figuja.
Olen puhunut, olen Oldschooler.
ja osote on:
http://koti.mbnet.fi/petekari/oldschool.htm
Saa kommentoida.
Huomatkaa (ennen kuin alatte ruoskimaan), että kyseessä on vuosien takaisa tuotoksia. Lisäilen uudempia kun saan kuvaukset järjestettyä, ja yleensäkin m a a l a t t u a uusia figuja.
Olen puhunut, olen Oldschooler.
ja osote on:
"Rogue Trader,
it's not a game, it's attitude"
-
oldschooler
...kiva kun joku muukin on tajunnut...Kharon kirjoitti:Ja ihan noinniinkun figujen puolesta niin nuo on jo aika legendaarisiaItsekin olen huomannut että monet vanhat figuthan on aika pirun tyylikkäitä, esim. Tzeentchin Disc riderit.
olen sen verran retro, että näitähän mä maalaisin vieläkin, en meinaa löytää mieleisiäni figuja esim. GW:n valikoimasta.
Jos joku haluaa myydä mulle RT-aikaisia figuja, ottakaa yhteyttä.
ja se sivun 4 linkki ei ole vielä toiminnassa, kun ko.sivua ei vielä ole olemassa, minor detail...
Yritän väsätä sivuja lisää, tulossa lähinnä niitä vanhoja lisää, kun niistä ainoastaan on kuvat.
T: Golden Oldie
PS. ja kaikki innokkaasti pyrkimään mini näyttelyyn, hopi hopi...
"Rogue Trader,
-
oldschooler
-
oldschooler
Kannattaa mielestäni kyllä lakata nuo örkit matalla, sillä nuo kiiltää aika lailla(johtuneeko sitten kamerasta). En oikein tykkää noin vaaleanvihreästä ihosta örkeillä. Mielepide asia, mutta ei voi mitään. Eldarit on aika hienoja noin lyhyen ajan maalauksiksi. Kyllä tuollaisella armeijalla jo pelaisi ilokseen. Nuo baset on kyllä aika karuja mielestäni
.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Victory allways lurks in corners
Juu. Linkeissä on todella paljon hyviä kohteita. Kannattaa vilkaista.oldschooler kirjoitti:Linkkisivukin skulaa nyt, sisältää kaikkea tutustumisen arvoista.
Oldschooler
koti.mbnet.fi/petekari/oldschool.htm
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
oldschooler
Juu, matalla ovat lakattu, johtuu ihan valaistuksesta ja kamerasta. Kieltämättä aika vaaleita ovat, on kyllä ihan sattumaa, maalaan örkkejä kaikilla mahdollisilla sävyillä, oliivi/Tummavihreä/Sininen/Punainen jne...Kaakkuri kirjoitti:Kannattaa mielestäni kyllä lakata nuo örkit matalla, sillä nuo kiiltää aika lailla(johtuneeko sitten kamerasta). En oikein tykkää noin vaaleanvihreästä ihosta örkeillä. Mielepide asia, mutta ei voi mitään. Eldarit on aika hienoja noin lyhyen ajan maalauksiksi. Kyllä tuollaisella armeijalla jo pelaisi ilokseen. Nuo baset on kyllä aika karuja mielestäni.
Ja beisseistä sen verran että kun nuo (örkit) on maalattu(1991-199?), on ollut "suuria" "suunnitelmia" figujen suhteen, piti tehdä jalkapallon kokoista jalustaa, dioraamaa jne jne...jäi tekemättä, jäi tekemättä beissit kokonaan...
Mutta kiva kun joku kommentoi, yritän kovasti maalata uusia figuja, noi kaikki on niiiin niiiin kauan sitten maalattu...
Oldschooler
"Rogue Trader,