Dark Angels: Master of the Deathwing
Dark Angels: Master of the Deathwing
Juuh, tuollaisen maalailin tuossa pelifiguksi Deathwingejäni komentamaan
http://konder.hylsy.com/galleria/hero.html
.
http://konder.hylsy.com/galleria/hero.html
.
Juh. Mukavan fiiiliksen antoi tuo figu, varsinkin etuprofiili. Oletko kuivaharjannut figun? Esim. tuo alimmainen kuva paljasti panssarin paakkuisuuden ja karkeuden. Tämä saattaa johtua myös paksusta ja kuivasta maalista. Tällaiset laajat alueet soveltuvat kaikkea muuta paitsi kuivaharjaukseen. Blendaamalla tulisi paljon sulavampi ja siistimpi. Myös kaapu tai kangasmikälie näyttää kuivaharjatulta, edelleen blendaamaan.
Pelifiguksi kerrassaan hieno. Hyvää, siistiä jälkeä.
OT: katos, varttitonni viestejä kertyneenä..
Pelifiguksi kerrassaan hieno. Hyvää, siistiä jälkeä.
OT: katos, varttitonni viestejä kertyneenä..
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
- Rectunator
-
Thunderheart
Hieno figu. Hyvät ja selkeät värit ja siististi maalattu.
Muutama asia kumminkin pisti silmään:
1) Elikkä tuo väritys. Vihreä sopii hyvin, mutta kuten jo edellä on mainittu noissa kuuluisi olla luunvalkoinen haarniska.
2) Noita purity sealin tekstejä voisi parantaa.
3) Ase saattasi olla kivemman näköinen jos nuo piiput olisi poarattu. Itse olen tehnyt sen myös noille ja näyttää hyvältä.
Kaiken kaikkiaan kumminkin onnistunut figu. Tuollaisia kun teet niin hieno armeija tulee.
Muutama asia kumminkin pisti silmään:
1) Elikkä tuo väritys. Vihreä sopii hyvin, mutta kuten jo edellä on mainittu noissa kuuluisi olla luunvalkoinen haarniska.
2) Noita purity sealin tekstejä voisi parantaa.
3) Ase saattasi olla kivemman näköinen jos nuo piiput olisi poarattu. Itse olen tehnyt sen myös noille ja näyttää hyvältä.
Kaiken kaikkiaan kumminkin onnistunut figu. Tuollaisia kun teet niin hieno armeija tulee.
Mortui non dolent ex Ð+S
-
Goblin fan
Kieltämättä hieman epäsiisti, mutta hieno, omalla omalaatuisella tavallaan *nauraa partaansa*... Mä en ymmärrä miten samalla äijällä voi olla vihree robopuku ja samaan aikaan joku kauhtana... vähän tyyliä peliin, kiitos. Värit sopii melko hyvin yhteen, tosin sävyjä ois voinu hiukan kauemin miettiä, punanen vähä murretummaks ja toi valkonen beessimmäks ni hyvä ois tullu, mut toki jokaisella on oma värisilmänsä, toisilla vaan parempi... Keskity ens kerralla enemmän noitten pääkallojen maalaamiseen, tai siis niitten viimeistelyyn. Näyttää hutastulta työltä. Mut tsempppiä vaan sullekin... Ihan "hieno" pelinappula.
With Cannon, You Can.
-
Goblin fan
Kiitoksia kommenteista, pitää ilmeisesti kokeilla seuraavaan malliin tuota blendaustekniikkaa jos saisi tosiaan tuon maalipinnan vähän ohuemmaksi niin ei näyttäisi hiekkapaperilta tuo malli 
Menee hieman OT:ksi mutta...
Mietin tuossa sitä fluffikkuutta, niin eikö ole toisaalta ihan loogista että Master of Deathwingin panssari on erivärinen kuin "rivimosurin"?
Sillä onhan esm. Deathwing Librarianin panssari sininen ja Interrogator-Chaplainin panssari musta?
ja Goblin fan: miks sun siskolla on parta
.
Menee hieman OT:ksi mutta...
Mietin tuossa sitä fluffikkuutta, niin eikö ole toisaalta ihan loogista että Master of Deathwingin panssari on erivärinen kuin "rivimosurin"?
Sillä onhan esm. Deathwing Librarianin panssari sininen ja Interrogator-Chaplainin panssari musta?
ja Goblin fan: miks sun siskolla on parta
.
-
Goblin fan
-
Goblin fan