"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kyssäri lissuista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jyrzzä

kyssäri lissuista

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

juu eli oon alottamassa lissut ja aattelin ehkä tehä skinkkiarmeijan ja aattelin kysyä että onko tällänen armeija niinku ihan kohtalainen taisteluihin?vai onko skinkit liian huonoi tässä(ja maageja on tietysti tulossa 2!!!!!!jeeeeee!!!!!rok rok!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Hmm. Onko näppäimistössäsi muutakin kuin huutomerkkejä?

Aluksi, minkä kokoisen armeijan suunnittelit? 2 priestiä (tai priest ja slann) 2000 pisteen peliin on lopun armeijan koostumuksesta riippuen joko liian vähän, tai ihan liian vähän. Alle kahdentonnin peliin melko sopiva, oikein varusteltuna.

Eli laita hieman tarkemmin taustatietoa, niin asiaa osataan kommentoida paremminkin.
Jyrzzä

2000pts ja hmm...am...en oikein tiedä koostumuksesta...varmmaan Skink Skirmishereitä neljä 20 "unittia" ja kameleontteja viisi 5 "unittia",...*miettii ankarasti ja keksii äkkiä idean* kaksi salamanteria ja--yllätys yllätys--kyllä,kolme sikinkkipappia!
ja skink chief,kiitos tiedotuksista,Grond

(edit:ja slannista en tiiä viel,mut spessui ei (kai)käytetä)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Jyrzzä

joo ja sori en oo viel laskenu pisteit ku sain vast kirjan eilen
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Päälle 1000pst näyttäs tulevan tolla kokoonpanolla. Näin nopsaan armybuilderilla laskien.

edit:näköjää kamoskigit on 0-1 ettei niitä ihan 5 yksikkä saa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Niin suloista lukea kun ihmiset kertovat aloittavansa lisko keräilemisen.
Niin että en tekisi itse mieluiten tuota skinkki armya. Mielummin perinteinen. Mutta jos kerta haluat niin kannattaa ottaa mielummin pienempiä skirmari unitteja. Ja sitten pari roskakoria, terradoneja, chamaleoneja. Sitten saat viellä sitä rarea miettiä. Siis onnea vaan sinulle lizardejen keräämiseen! :D
"So long as there is light, there is a shadow"
Reclaim

Viesti Kirjoittaja Reclaim »

Onhan siellä lizzu kirjan lopussa se skink army..
Jyrzzä

juu kiitos vinkeist :D
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Öhöm, luulempa että kannattaa ensin tutustua kunnolla siihen armybookkiin ennenkuin tekee tänne tämmöisiä kysymyksiä. Kuten tuo kameleontti juttu osoitti.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Ja tehdä sen verran selkeämpiä viestejä:
tulossa 2!!!!!!jeeeeee!!!!!rok rok!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<-- aiheuttaa sarveiskalvojen repeämistä kun lukee..

ModEdit: Niin muuten aiheuttaa myös käyttäjämoderoinniksi luokiteltava toiminta. Häpeä! -The Captain
Eye is green.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”