"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Runea parhaimmillaan...

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Grond kirjoitti:Grom: loppu olisi IMO parempi muodossa: jonka Hurjaa ... jne Mentaliteettia Ei Rajoiteta.
Oi! Niinpä onkin. Älkääkä rajoittako!!!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Tarina oli ihan ok, siellä oli ihan hauskojakin kohtia ja juoni oli ok.

The End
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Viiksivallu kirjoitti: The End
Jaahas.. Lisää Joensuulaisia.. *Bruce Almighty imitaatio:* Gooood! Lopetus oli kyllä niin hyvä, että otan sen tästä muistiin :)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Hmm... Minun mielestäni tuo teksti ei mitenkään kovin erikoinen ollut. Minuun ei kyllä tämmöinen tusinakomedia(ainakin itse tuon sellaiseksi luen) pahemmin iske, tosin minulla on aika kieroutunut huumorintaju.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ghe'dahlg kirjoitti:Hmm... Minun mielestäni tuo teksti ei mitenkään kovin erikoinen ollut. Minuun ei kyllä tämmöinen tusinakomedia(ainakin itse tuon sellaiseksi luen) pahemmin iske, tosin minulla on aika kieroutunut huumorintaju.
Psst... Tätä ei kirjoittamisvaiheessa kovin erikoiseksi oltu tarkoitettukaan, pitää nyt vielä tähdentää. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghe'dahlg

Rune kirjoitti:Psst... Tätä ei kirjoittamisvaiheessa kovin erikoiseksi oltu tarkoitettukaan, pitää nyt vielä tähdentää.
Nyt olikin pointtina vain se, etten itse sitä kovin kummoisena pitänyt. Ei mitään väliä suunnittelitko viestiäsi kolme viikkoa etukäteen ja laadit tarkat suunnitelmat vaiko vain hetken mielijohteesta naputtelit random näppäimiä näppäimistössä ja sait aikaan tuon. Idea oli vain siinä, että minä en pitänyt siitä, okei? :P
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kyllä kyllä, joo joo, ymmärsin ymmärsin. Ei kukaan voi olettaa, että jokainen pitäisi kaikesta, enkä ole sitä missään vaiheessa kuvitellutkaan. Anteeksi jos annoin kuvan, että olisin jossain välissä vaatinut, että jokaisen täytyynoudattaa sitä samaa kaavaa arvostelussa. Tottakai saat olla pitämättä. Anteeksi jos loukkasin jotenkin, ei ollut tarkoitus.

edit\\ Tottakai, kuten ennenkin. ;)
Viimeksi muokannut Rune, Ti 15.06.2004 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghe'dahlg

Et loukannut yhtään tai mitään sellaista, ainakaan en itse sellaista huomannut. :|
Taisit ehkä ymmärtää jotenkin väärin tai sitten minä kirjoitin taas vaihteeksi jotenkin niin ettei siitä saa selvää, mutta unohdetaan tämä ja ollaan taas ystäviä? ;P
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Mitä? Ghe'dahlg ei pidä jostakin jonka minä työllä ja tuskalla siirsin tänne? Tuosta ei jäähyllä selviä, nyt alkaa bänni heilua!

[Reality]Tämä viesti oli siis vitsi, lapsille tiedoksi. Ghe' ei bänniydy, minä en määrää (paljoa), omia mielipiteitä SAA kirjoittaa.[/quote]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”