T-roach, ää ja öö saadaan käsittääkseni myös amerikkalaisessa näppäimistössä näppäinten ¨ -ja a/o -kirjainten kautta. Eli ensin näpäytät ¨-merkin, sitten aa tai oo.
Chaos apua... :)
Vielä kerran OT:
T-roach, ää ja öö saadaan käsittääkseni myös amerikkalaisessa näppäimistössä näppäinten ¨ -ja a/o -kirjainten kautta. Eli ensin näpäytät ¨-merkin, sitten aa tai oo.
Jos mitenkään viitsisit, turha minun on valittaa, mutta tuollainen selkeyttäisi viestien lukemista huomattavasti 
54y-n0_t0-g04753d
Heetkinen, tuossa äsken valitit, että ehkä meni 20e hukkaan ostaessasi Kaamoksen armeijakirjan. Minkä takia? Jos kiinostuit alusta asti, ja tahdot alkaa pelaamaan, niin eihän se kirjan osto hukkaan mennyt. Mutta niin, valitsit Tzeentchin? Kannattaa ehkä aloittaa vaikka 1500 tai 1000 pisteen armeijasta. Minä ainakin ottaisin Tzheentchille jo alkuun pari exalted championia markeilla, ja jokaiselle yksikölle, mitä lähtee, niin markin. Näin tulee pieneenkin peliin aika jämerästi magiaa. Kun herot osaavat vielä lähistelläkin, niin ottaisin ehkä yksikön nihtejä, ja siihen kaveriksi vapaavalintaisia joukkoja. Beasteja taikka mortalia. Itse en maraudereista oikein välitä, mutta halpoja kun ovat, niin sopivat flankkaaviksi yksiköiksi oivallisesti. Joten, paljon magiaa vaan, ja ehkä jopa horroreja.