Onkos kellään mitään parannettavan luontoista asiaa noihin nappeihin?
Karak Azulin pikku poppoo
Kuten sanoin jo heti ekassa viestissä, lisää kuvia löytyy osoitteesta http://personal.inet.fi/koti/perza
Koitanpa ottaa lisää kuvia viikolla... Kiitos kehuista!
Koitanpa ottaa lisää kuvia viikolla... Kiitos kehuista!
niih.
Tarkoitatko tällä, että Karak Hirnin väriteemaThunderhammer kirjoitti:Puna-harmaa. Omiakin väriteeemoja saa keksiä sen viher-ruskean tilalle. Tämä oli ehkäpä mukavin asia koko topicissa...Tuo vai Karak Hirnin vihreä-ruskea
on Puna-Harmaa? Vai, että sinun armeijan väriteema on punaharmaa?
Sillä Hirnin väriteema on kyllä vihreä-ruskea.
Woude!!! Tosi makee armeija ... värikin on iihan jees ....
Ei tollasta kokonaan maalattuu armeijaa nää ihan joka mestassa .... mun täytyy nostaa sulle hattua!!
*nostaa hattua*
Jeps ... aiotkos vielä laajentaakkin tuota armeijaa (pois lukien, mitä sulla on kesken)??
Olis kiva nährä lisää ....
[OT] Oli muuten hauska sarjakuva
[/OT]
Ei tollasta kokonaan maalattuu armeijaa nää ihan joka mestassa .... mun täytyy nostaa sulle hattua!!
*nostaa hattua*
Jeps ... aiotkos vielä laajentaakkin tuota armeijaa (pois lukien, mitä sulla on kesken)??
[OT] Oli muuten hauska sarjakuva
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Kyllä ajattelin laajentaa vielä... Voisi slayereita ostella lisaa ja vaikkapa toisen boltterin.Nightwish kirjoitti:Jeps ... aiotkos vielä laajentaakkin tuota armeijaa (pois lukien, mitä sulla on kesken)??
Eipä ole minun sarjakuvani, eli turha siitä minua kiitellä. Minä vain toimin skannaajana ja hostijana niille. Tässä on oikea omistaja http://forums.sotavasara.net/profile.ph ... file&u=428Nightwish kirjoitti:[OT] Oli muuten hauska sarjakuva[/OT]
Mutta joo... Lisää kuvia voisin ottaa vaikkapa perjantaina, ja tosiaan tuolla varsinaisilla 'kotisivuilla' on lisää photoja, jotka ovat otettu ihan ajan kanssa... Eikun odottelemaan vaan, kyllä niitä kuvia tulee!
niih.
Jaaps. Sanoisin, että ovat hyvin maalattuja ja niinedespäin, jne.jne. Mutta itse pidän enemmän siitä kääpiöiden perus synkistelystä, teen itsekin kulta-musta-Dark angelsgreenin väristä armeijaa. Kauankos tuossa koko armeijan maalaamisessa kului aikaa?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Re: Hienoja
Enkä minä muuta kuin hel***in vanha topikki.Paato kirjoitti:Siis en voi muuta sanoa ku että ihan Hel***in hienoja.....
Älä nostele vanhoja topikkeja turhilla viesteillä, lue Sotavasaran säännöt ennen kun alat postittamaan tänne.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!