"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos warriors of Nurgle

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Fae

Chaos warriors of Nurgle

Viesti Kirjoittaja Fae »

Elikkä tämmönen tuli tuossa maalailtua parin viime päivän aikana.
Ihan tyytyväinen olen itse tuohon lopputulokseen, vaikka semmosta aivan mätääntyneisyys lookia ei siihen tullutkaan.
Itse asiassa pääosassa tuossa figun teossa oli saada joku tuommonen nurgle ukkali ison vasaran kanssa, Hieman filth macen inpisoimana. Tuo itse ase käsi juttu on kahdeksasta eri osasta rautalangan ympärille pin vice avulla tehty, ja siinä oli hieman vaikeuksia saada nuo reijät keskelle noita varsi paloja, että jos ne on hieman vinossa niin pyydän että se anneteen anteeksi ;) .

Muuten kyllä saa aivan vapaasti kommentoida tuota figua, maalausta tai konvertaatiota.

Kitos jo kommenteista etukäteen.

ja kuvat on tuolla osoitteessa:

Nugle Warrior Commander With Big Hammer

Edit: Ensimmäinen rivi valmiina: Warriors of Nurgle front rank
Viimeksi muokannut Fae, To 08.07.2004 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Järjenkäyttö sallittu!
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Onkos tämä pelifigu vai ihan huvikseen maalasit?
Highlightit ovat oikeassa paikassa, se on hyvä. Viitta on erittäin komea ainakin minun mielestäni ja ei aseessakaan ole valittamista.

Jatka samaan malliin.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

15 Tuollaista olisi vielä tarkoitus saada tehtyä. Elikkä ihan pelikäyttöön.
Järjenkäyttö sallittu!
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Muuten kyllä tosi hieno, mutta veri puuttuu. Pistät vähän verta tohon vasaraan ja EHKÄ vähän panssariinkin, niin johan näyttää kaoottisemmalta ;)
Muuten kyllä, kuten sanoin, tosi hieno figu.

PS. Sadas viesti, wohoo! :D
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo... Olihan tuo kyllä vaikuttava. Pitää kiusata teitä mun omillakin nurgle warruilla kunhan saan ostettua niitä. Viitta oli paikoin vähän suttuinen mutta muu oli hienoa. Saanko tiedustella miten maalasit tuon ihon?
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kyllä, aivan eriluokkaa kuin omat räpellykseni. :D Ja minä kun olin vielä tyytyväinen omiini. ;) Enpähän ole enää tuon jälkeen. Värit olivat paljon murretumpia kuin minulla, ja ainakin viitan nahkaosuus oli todella nätti. Otammeko kisan, kumpi saa ensin Nurglearmeijansa maaleihin? ;) Noh, minulla on kai hieman etumatkaa, ettei olisi ehkä kovin reilua. Jo kahdeksan maalattu ensimmäisestä 12 blokista. :D Mutta kaunis oli, kyllä. Aseesta tykkäsin ainakin, nätimpi kuin minulla. Voisi kyllä alkaa säätää niiden alkuperäisten aseiden kääreosia niiden metallitankokappaleiden jatkoksi...

edit\\ Bloody hell, sen siitä saa kun ei ajattele. :D
Viimeksi muokannut Rune, Ti 06.07.2004 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

En ole mikään maalauksen asiantuntija, mutta oletko käyttänyt figun varjostuksessa Vallejon Smokea? Varjostukset ovat joka tapauksessa aivan upeita.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Weis kirjoitti:Joo... Olihan tuo kyllä vaikuttava. Pitää kiusata teitä mun omillakin nurgle warruilla kunhan saan ostettua niitä. Viitta oli paikoin vähän suttuinen mutta muu oli hienoa. Saanko tiedustella miten maalasit tuon ihon?
Iho on MP:n maitokahvia (siis sen nimistä maalia...) joka on washattu scorched brownilla ja sitten glaze:ttu ohuesti MP:n oliivin vihreellä. (elikkä siis erittäin ohut washin tyyppinen maalaus mutta korkeille kohdille... )
Hamara kirjoitti:En ole mikään maalauksen asiantuntija, mutta oletko käyttänyt figun varjostuksessa Vallejon Smokea? Varjostukset ovat joka tapauksessa aivan upeita.
Itse asiassa panzeri on catachan greeniä, saapaat ja hanskat scorched brownia, turkikset bestial brownia ja kaikki on highlightattu valkoisella laimennettuun perusväriin...
Itse tykkään tehdä silleen kun siitä tulee aika semmonen frosty look. (Hileinen katse...? Käyny liikaa enklanninkielisillä foorumeilla, kun ei osaa enää suomeakaan... ;) )

Hmmm... Ja nyt kun ajattelen niin oikeastaan koko figu on washattu scorched brownilla. Sopii mun mielestä aivan loistavasti ainakin ton catachanini vihreän kanssa.
Rune kirjoitti:Otammeko kisan, kumpi saa ensin Nurglearmeijansa maaleihin? Noh, minulla on kai hieman etumatkaa, ettei olisi ehkä kovin reilua. Jo kahdeksan maalattu ensimmäisestä 12 blokista. Mutta kaunis oli, kyllä. Aseesta tykkäsin ainakin, nätimpi kuin minulla. Voisi kyllä alkaa säätää niiden alkuperäisten aseiden kääreosia niiden metallitankokappaleiden jatkoksi...
Onhan tuolla laatikossa noita vanhoja (...ah, niin kamalia :D ...) warrioreita ja muraudereita kolmisen ryhmää ja nuglingejakin viitisen alustallista (näistäkin joistain voisi lisätä kuvia vaikka eivät niin hienoja olekkaan...) jotta kyllä mullakin jotain pohjalla olisi ;)

...ja onhan tuolla jo koko etu rankillinen perusväreissä ;) ....
Järjenkäyttö sallittu!
JH

Viesti Kirjoittaja JH »

Hienosti maalattu pelifigu. vastaa 100% käsitystäni Nurglen väriskaalasta. Itsekkin meinasin juuri tuon näköisiksi omani maalata kunhan joskus Kaamoksen keräilyn aloitan. Mietin vaan pitkään että miten maalataan niiku tota vihreetä sävyä ja nyt sain sen tietää!:D
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Ensimmäinen rivi valmiina :D
Taso on ainakin omasta mielestä säilynyt ihan kohtuullisen hyvin (enää 12 jäljellä...) Banneri kyllä ei ole vielä valmis kokonaan. Siitä puuttuu koriste päästä ja joku kuva tohon pitäis kanssa kekkasta.

...Ja nuo kaulat on oikeasti jäänyt näköjään harmaiksi, eikä vain näytä siltä :( mutta sen nyt korjaa nopeasti

kuva löytyypi tuolta: Warriors of Nurgle front rank
Järjenkäyttö sallittu!
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Hieno. Hammerimies oli komea ja nuo muutkin olivat hienoja.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Noi on aika hyviä. Vähän enemmän kontrastia metalliin kaipaisin. Inkeillä maalaten saa verrattain hyvää ja nättiä jälkeä aikaiseksi melko nopeastikin. Sääli, että figusi ovat noin tummia, darklinejä et varmaan saa tehtyä. ne tekisin niin tummalla kuin mahdollista - erottuisivat paremmin.

Nättiä jälkeä kaiken kaikkiaan.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Hyvvä jälkeä pakko myöntää. Varsinkin aseet sekä viitat olivat todella komeita. Pidin aikalailla myös haarniskoista ja kypäristä. Kasvot näyttivät vähän
hailakoilta, mutta ei se paljoa haitannut. Väriskaala on hyvä, mutta vähän yksipuolinen. Kokonaisuutena kuitenkin loistavaa jälkeä.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Jänniä figuja nää uudet warriorit kun en ole nähnyt yhtään rumaa sellaista.
Tai sit se.. eii, ei se voi johtua maalaajista :D
Tosi kivat värit noissa ja maalaus on muutenkin on. Pistähän vaan uusia kuvia sopivin välein.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”