~3000 pojon edestä kaartia liittolaisilla?
~3000 pojon edestä kaartia liittolaisilla?
Älkää hyvät modet ymmärtäkö otsikon perusteella, että tämä topic olisi väärässä paikassa.
Kun jossain vaiheessa on maalannut 1500+ pojon verran kaartia, tulin miettimään mitä kerätä seuraavaksi? Tulin ajatelleeksi DH:ta koska voisin hyödyntää heille liittolaisiksi kaartiani. Muistettuani homman toimivan myös toisin päin välähti idea laajentaa armeijaani DH:lla. Eihän tässä mitään, mutta jos veisi idean vielä pidemmälle. Lisäisi joukkoon myös ~500p krootteja ja joitain yksiköitä AA:ta. Ehkä super-heavy tankki jos rahatilanne sallii. Näin olisi kasassa yli 3000 pisteen kaarti armeija liittolaisilla. Monta pientä armeijaa sekä yksi iso. Voi olla ettei normaalisti vastustaja hyväksyisi Krootteja tai AA:ta, mutta 3k pelissä en usko että siitä tulee ongelma. Armeija olisi puhdas hupi joukko jos joskus joku haluasi pelata tuon kokoisen pelin. Kannattaako idea?
Lopuksi voisi kysyä vielä kenellä on 3000+ pojon armeija ja mitä laatua ja onko koskaan pelannut peliä jossa olisi kaikki tai melkein kaikki figut pelissä?
Kun jossain vaiheessa on maalannut 1500+ pojon verran kaartia, tulin miettimään mitä kerätä seuraavaksi? Tulin ajatelleeksi DH:ta koska voisin hyödyntää heille liittolaisiksi kaartiani. Muistettuani homman toimivan myös toisin päin välähti idea laajentaa armeijaani DH:lla. Eihän tässä mitään, mutta jos veisi idean vielä pidemmälle. Lisäisi joukkoon myös ~500p krootteja ja joitain yksiköitä AA:ta. Ehkä super-heavy tankki jos rahatilanne sallii. Näin olisi kasassa yli 3000 pisteen kaarti armeija liittolaisilla. Monta pientä armeijaa sekä yksi iso. Voi olla ettei normaalisti vastustaja hyväksyisi Krootteja tai AA:ta, mutta 3k pelissä en usko että siitä tulee ongelma. Armeija olisi puhdas hupi joukko jos joskus joku haluasi pelata tuon kokoisen pelin. Kannattaako idea?
Lopuksi voisi kysyä vielä kenellä on 3000+ pojon armeija ja mitä laatua ja onko koskaan pelannut peliä jossa olisi kaikki tai melkein kaikki figut pelissä?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Omistan noin 3500 pojoa Space Marineita + DH allyja + 1000 pts IG, lähes kaikki maalaamattomia. (Tai no mariinit ovat maalissa, mutta maalattu 8 vuotta sitten, eli...) Kerran olen pelannut ihan kaveripelinä 3000 pts mariinit päin örkit, ja hauskaa oli.
There is only one thing in life for sure:
You kill people...WAAGH!!!
You kill people...WAAGH!!!
- ankara halla
- Valvoja
Minun hyllystä löytyy noin 4500pts. edestä maalattuja Blood Angeleita (enkä vieläkään ole saanut kerättyä läheskään kaikkia haluamiani yksiköitä).
Nykylaitoksessa isoimmat pelini ovat tosin jääneet 2000pts. mutta en minä näitä nappeja ole sen takia kerännytkään, että saisin kaikki kentälle yhtäaikaa vaan mielumminkin siksi, että voin joka peliin lähteä eri listalla ja kokeilla erilaisia pelitapoja.
Nykylaitoksessa isoimmat pelini ovat tosin jääneet 2000pts. mutta en minä näitä nappeja ole sen takia kerännytkään, että saisin kaikki kentälle yhtäaikaa vaan mielumminkin siksi, että voin joka peliin lähteä eri listalla ja kokeilla erilaisia pelitapoja.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Re: ~3000 pojon edestä kaartia liittolaisilla?
5k+ kaaos marineita. Alunperin oli lojalisti marine armeija + world eater jengi. Kun uusi codexi tuli ja pilasi world eater armeijat ja olin muutenkin kyllästynyt lojalisti marineihin ja keksin hienon fluffi idean päätin yhdistää nuo kaksi armeijaa. Tulos. Yksi iiiiiso armeija.Guardsman kirjoitti:Lopuksi voisi kysyä vielä kenellä on 3000+ pojon armeija ja mitä laatua ja onko koskaan pelannut peliä jossa olisi kaikki tai melkein kaikki figut pelissä?
Luonnollisesti en ole käyttänyt koko armeijaa yhtaikaa. Pääasiallisinta vastustajaani kun on hankala saada pelaamaan isoja pelejä
EDIT: Kokonaismäärä pikapikaa laskien vakio aseistuksilla on: 7002. 169 figua, 8 HQ, 7 elite, 10 troop, 3 fast attack, 10 heavy support. Ihan varma en lukemasta ole. Esmes terminaattorien määrästä en ole ihan varma(pistin nyt pikaisesti 15. Vähintäänkin tuon verran) saatika aseistuksesta. Lisäksi voi olla erinäisiä character figuja mitä on unohtunut(varsinkin khornelta). Olen MELKOISEN varma että muutama on unohtunut. 8 HQ:ta tuntuu omituisen vähältä kun muistaa miten paljon tykkään niitä konvertoida.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
käytin kerran kävelyllä 3000 pojoa nidejä, siinä oli kaikki mitä sai raavittua kaikilla mahdollisilla mutaatioilla yms... vastassa oli Meat Grinderissa epäpyhä liittoutuma 1500 armeijoilla Daemon Hunters ja Orkit...
kesti 8 kierrosta ja vihuillejäi jäljelle 5 figua sitten peli loppui :-(
kesti 8 kierrosta ja vihuillejäi jäljelle 5 figua sitten peli loppui :-(
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Re: ~3000 pojon edestä kaartia liittolaisilla?
3000+ pojon armeija?! Miten olisi 7500+ pojon Dark Angels armeija?Guardsman kirjoitti:Lopuksi voisi kysyä vielä kenellä on 3000+ pojon armeija ja mitä laatua ja onko koskaan pelannut peliä jossa olisi kaikki tai melkein kaikki figut pelissä?

Ja löytyyhän toinenkin "vain" 4000+ pojon Black Legion armeija...
Kyllä isoja armeijoita kannattaa, koska silloin jää valinnanvaraa eri peleihin, saatten helpommin jonkun fluffipelin tehtyä ja voit pelata juuri sellaiset MEGA pelit joskus.
Itse olen pelannut 3000p nelinpeli, joka kesti reilut 10 tuntia. Oli kivaa!
Kiva, että kaikilla on ollut kivaa pelatessa suuria pelejä. Vaikuttaa paljolti siltä, että ehdottamani idea toimisi. Siis, tuumasta toimeen. Seuraavaksi varmaan alan keräämään Krootteja noin 500 pongoa tai enemmän.
Kiitos vastauksistanne.
Kiitos vastauksistanne.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Kyllä noita marineita näyttäisi olevan se about 6000pts. ehken yli. Väri teeman ansiosta häjysti voin joko pelata vanilja listalla tai Black Templar listalla
Tosin viime aikoina olen visusti pysytellyt tuossa Black Templars armeijassa. Vielä muutama yksikkö pitäisi hankkia, niin sitten voisi vihdoinkin lopettaa noiden keräämisen ja alkaa testaamaan fabassa Bretonniaa ja/tai ottaa Demonhunters kavereita marineiden jatkeeksi.
Suurin peli mitä varmaan on tullut koestettua, on ollut 4000 ja risat pisteitä. Haaveena kyllä olisi testata joku 6000pts. mättö ihan huvin vuoksi.
Suurin peli mitä varmaan on tullut koestettua, on ollut 4000 ja risat pisteitä. Haaveena kyllä olisi testata joku 6000pts. mättö ihan huvin vuoksi.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.