1st & 2nd age projektille kuvitusta.

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Averren

1st & 2nd age projektille kuvitusta.

Viesti Kirjoittaja Averren »

Eli piirtäjät siellä, tarttukaa kyniinne.
Kuten moni tietää, olemme jo hyvän aikaa tehneet tätä projektia, siihen sisältyy sääntöjä monien suosikkihahmoille, kuten Fëanorille ja kavereille.
Nyt olemme tulleet siihen tulokseen, että tarvitsemme kuvia värittämään hahmojen taustoja. Tuomaristoa meillä on aivan kylliksi, mutta piirtäjiä vain kaksi. Minä ja Kellokoneisto.

Eli mikäli kynä yhtään kädessä pysyy, niin eikun piirtämään. Kaikki kuvat ovat kaiketi conceptia toistaiseksi. Aiheena siis hahmot ja tapahtumat Silmarillionista.
Aivan vapaa aihe siltä väliltä. Eli saa olla aivan henkilö potretti tahi tapahtuma.
Kuva voi olla musta-valko kuva tai värikuva, emme ole siitä niin nuukia. Kuvia otetaan muodossa A4 (saako sinne skanneriin edes tungettua mitään A3?). Pienen neuvottelun jälkeen päätimme, että sisäsivuille tulee lähinnä musta-valko kuvia, joitakin värillisiä otetaan. Musta-valkoista suositaan. Otamme kanteen kylmän viileästi kaikkein parhaan ;).
ELI KANSIKUVA VOI OLLA MUSTA-VALKO KUVAKIN!!

Minulle näitä kuvia ei lähetetä, sillä en tajua niiden linkittämisestä hittojakaan, saan hyvällä onnella msn:än päälle.
Toivottavasti joku ilmoittautuu.
Faceless ilmoittautui vähän aikaa sitten ottamaan vastaan kuvia niiltä, jotka skanneria eivät omista.

Tarkemmat kysymykset koskien aihetta voi kysyä vaikka minulta YV:llä. Selvitän tuon lähettämisasian niin pian kuin suinkin.

Ja Faceless laittakoon osoitteensa, mikäli on vielä suostuvainen ottamaan kuvia vastaan. Minähän en muiden osoitteita anna ;).
Tilaan niihin seiskan...

AverrenEdit: Oberon lomalla projektista eikä ota kuvia vastaan!!
Piirtäjät huom., lähettäkää kuvanne vaikka Facelessille, jos hän on vielä halukas ottamaan niitä.
Viimeksi muokannut Averren, Ti 24.08.2004 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Eeh, kai tähän voi vastata?
Mie voisin piirrellä jonkun verran, tosin siinä voi kestää hieman, koska mie olen lähdössä reissuun viikoksi lauantaina, eikä minulla satu olemaan skanneria... Minulta löytyy jo kuva Morgothista ja Fingolfinista sekä Tuorista ja Voronwesta, (aijai, Voronwe meni väärin, ei muista kaikkia pisteitä...) jotka mie olen piirtänyt muutama kuukausi takasinpäin (ne ovat kumpikin lyijykynillä tehtyjä). Kirjastolla voisin käydä kuitenkin skannaamassa, jos kiinnostaa?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kyllä kiinnostaa, kaikki työt kelpaavat(no melkein kaikki).
Faceless

Viesti Kirjoittaja Faceless »

Minähän en osoitettani kaikkien nähtäväksi laita! Saatte kysellä YV:llä. Joku kuitenkin keksisi myydä väärennettyjä bussilippuja mafialle minun nimelläni ;)
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Eihänsitä tiedä mitä rupean tekemään buhahahahahahahahahahah.....
Kuten sanoin toisessa topicissa en piirrä muutakuin tikku-ukkoja ;)
Eli varmaan sitten olen semmoinen henkilö joka antaa pisteitä kuville ja valitsee parhaat sanotään myös tuomariksi.
"Brush-licking makes you a better painter"
Averren

Faceless kirjoitti:Minähän en osoitettani kaikkien nähtäväksi laita! Saatte kysellä YV:llä. Joku kuitenkin keksisi myydä väärennettyjä bussilippuja mafialle minun nimelläni ;)
Mutta minun kuvani tulee suoraan sinulle :).

Alkoi siis kalvamaan mieltä tuo minun mafiauhkaus ;)...

Joo, ketäs kuuluu nyt tuomaristoon?

Ainiin, hyvät piirtäjät, piirtämisaikaa on ainakin vielä paljon jäljellä, joten ehditte hyvin piirtää.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mistä tietää minkä näköisiä "herrat" ovat?
Averren

Siinähän se onkin. Mitä jännää olisi piirtää jos ulkonäkö olisi määrätty?

Tolkien ei ole juuri muuta kuvannut kuin pituutta ja hiusten väriä, niistäkin vain joillekkin.
Kai sinulla on joitakin omia mielikuvia?

Sitä arvelinkin. Siispä ikuista ne paperille!
Kaikilla meillä on oma kuvamme kirjan henkilöistä, eikä toisen kuva takuulla aina vastaa toisen saamaa kuvaa.

Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

No, siis ihan tällättiä perusominaisuuksia käytät, kuten;
Haltiat:
- Ei partaa tai viiksiä (mielellään)
-Pitkät, suorat hiukset, usein yli olkapäiden
-Pitkiä
-Kauniita, tai miten sen nyt sit ottaa
-Suippikset, eli suippokorvat
-Vaatteet hienoja

Ihmiset:
-Ei oikeestaan mitään eroa nykyisiin (anatomia)
-Muista, että silloin ei ajeltu partaa tai leikattu hiuksia 2004 luvun tyyliin...
-Kuninkaallisilla ja sotilailla vaatetus hienoa, mutta maanviljelijöillä vähän retusemmat

Örkit:
-Rumia, ku prkleet...
-Vaatetukseen ei kauheesti panostusta...

Ja, koita katsoo vähän elokuvista tyylisuuntaa... Eli, ei suoraa kopiota, vaan hae ideoita...

Ja, muuten sain taas ihan mielettömän idean tuossa eilen aamulla, kun katselin Savenmaan toriauton esitettä, siellä myytiin pajavasaraa...
Eli, pari haltiaa takomaan miekkaa, uuni, alasin, vesisaavi ja pari kynttilää, avot...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

no...
kuinka paljon aikaa on?
täytyis lukea sormusten herran jälki osio varmaan ekaks
Averren

Tai sitten SIlmarillion.

Aikaa pn aikas paljon, emme ole edes päättäneet vielä. Ollos huoleti.

Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

minne niitä valmiita kuvia sitten laitellaan?
Shall I burn you?
Kellokoneisto

Nettiin jonnekin, ja linkität ne tähän...

Muut4en, Maedhros valmistui jokunen päivä sitten... Ei näytä kauhean pitkältä, muttta onpa kuitenkin... Tussata sitä vois vielä...
Averren

Itse en tussaa mitään. Lyijäri töitä minulla on ihan periaatteestakin.
Minullakin Finrod kuva valmis.

Seuraavaksi teen Húrinin ja Huorin.

Oberon

Spinal kirjoitti:minne niitä valmiita kuvia sitten laitellaan?
Laitatte mulle mailiin/Faceless:in postilaatikkoon, hän sitten skannaa ne ja saadaan ne kaikki nettiin. Mie tungen ne jonnekkin tonne sitten. Ainakin noin sen PITI mennä kun vielä netti toimi...
Averren

?!? Niinhän se menee I assume?

Mikä on vialla?

Oberon

Kurkkaappa Spinalin ja KK:n viimeiset viestit, Spinal kysyy miten tämä menee, ja KK vastaa eritavalla kuin mie vastasin, joten mun viestin voi käsittää korjauksena KK:n viestiin. Tai miten vaan...
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Oberon kirjoitti:
Spinal kirjoitti:minne niitä valmiita kuvia sitten laitellaan?
Laitatte mulle mailiin/Faceless:in postilaatikkoon, hän sitten skannaa ne ja saadaan ne kaikki nettiin. Mie tungen ne jonnekkin tonne sitten. Ainakin noin sen PITI mennä kun vielä netti toimi...
siis pitääkö mun viedä kuvani omaan postilaatikkooni (isin ja äipän), josta Faceless ne sitten hakee ja nakkaa skanneriin? :D enkö voisi itse laittaa sitä kuvaa sinne samaiseen skanneriin ja sitten postata sen sulle Oberon?
KK you know that..
Viimeksi muokannut Spinal, Su 11.07.2004 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kellokoneisto

No, sanoin sen asian vähän raa'asti, tarkoitan, ettei noita yksityiskohtia oikein tullut selvitettyä... Ja, onko Obe hankkinut/tehnyt meille jostain ihan omat sivut näille? Jos, näin on en ollut ihan tietoinen asiasta...

Niin, ja Spinal/Faceless otteko te veljeksiä?
Faceless

Viesti Kirjoittaja Faceless »

Juu, veljeksiähän me.

Guess wich one is older...
Facedit: Otetaan tuo tennispallo pois.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”