Screaming Bell Empireä vastaan (oli: Turha kuin tuhkarokko?)
Screaming Bell Empireä vastaan (oli: Turha kuin tuhkarokko?)
Eli onko screamin bell turha empireä vastaan?
Kumminkin kaverilla on great cannoneja ja se chariot sääntöhän koskee myös kiljuvaakelloa.... Eli viitsiikö tätä ottaa empireä vastaan?
Kumminkin kaverilla on great cannoneja ja se chariot sääntöhän koskee myös kiljuvaakelloa.... Eli viitsiikö tätä ottaa empireä vastaan?
Viimeksi muokannut Grey, Ma 12.07.2004 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Henri Ketonen
Verminit ovat vähän turhan kalliita eivätkä mitenkään merkittävästi parempia kuin klaanirotat. No saa niille suht hyvän saven, mikä tietenkin tekee kellosta vaikeammin rikottavan lähärissä.
Tykeillä kelloa ammuttaessa vastustaja riskeeraa saavansa jonkin uuden inhottavan soinnun, toisaalta siinä on mahdollisuus saada Seeri alas, triplat rikkovat kellon ja mahdollisesti myös Seerin, kolmasosa laukauksista keskimäärin menee läpi...
Tykeillä kelloa ammuttaessa vastustaja riskeeraa saavansa jonkin uuden inhottavan soinnun, toisaalta siinä on mahdollisuus saada Seeri alas, triplat rikkovat kellon ja mahdollisesti myös Seerin, kolmasosa laukauksista keskimäärin menee läpi...
zqmfgb
Pistät vain sen Kellon ryhmineen puolittain metsän taakse, pois suurimpien tykkien näkökentästä ja Seerille Regeneraatiokruunun, sillä pitäisi selvitä.
Sitäpaitsi, taitaa olla niin, että kellosta saa kolmella nopalle keskiarvoksi sen tykkien tuhoamissoinnun. Eihän se mikään selviö ole, mutta itse olen hyvinkin usein heitellyt sitä (harmi vaan, että kovin harvoin on ollut tykkejä vastassa).
Sitäpaitsi, taitaa olla niin, että kellosta saa kolmella nopalle keskiarvoksi sen tykkien tuhoamissoinnun. Eihän se mikään selviö ole, mutta itse olen hyvinkin usein heitellyt sitä (harmi vaan, että kovin harvoin on ollut tykkejä vastassa).
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
joo seerille joku hyvä ward save tai regeneraatio ja älyttömän iso clanratti uniitti et kestää ampumista ja se uniitti on muutenkin immune to psychology kellon takia.... 3 wp wizardia ja kello+seeri yhdistelmä on aika hyvä empiree vastaan kun harvoin empirellä on enemäpää kun 2 dispel daddya.... clanratteja ehdottomasti kantamaan kelloa kun niti saa niin paljon ja lompakkokin kestää mut jos on rahaa ni stormverminitkin voi olla aika hyvä valinta mut mielummin normaalii clanrattii