Osallistutko Storm of Chaokseen?
-
The Swordmaster
Osallistutko Storm of Chaokseen?
Jep eli miten on asian laita? Itse kyllä olen lähettänyt pari battle reporttia sinne ja kyllä asur.orgin SoC-osiota ja conclave of lightia on tultu seurattua. Mutta entäs sinä?
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Jaahas, tällainenkin kysely oli joskus jossain, mutta katosi muiden mukana, hmph...
Itse en osallistu. SoC sinänsä kiinnostaa kyllä, mutta pelaamaan en tohdi taikka ehdi. Ja innostus osallistumiseen saattaa olla lopahtamaan päin. Hyvä keskustelu asiasta.
Itse en osallistu. SoC sinänsä kiinnostaa kyllä, mutta pelaamaan en tohdi taikka ehdi. Ja innostus osallistumiseen saattaa olla lopahtamaan päin. Hyvä keskustelu asiasta.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Kuvittelen listaa edessäni...
Oma armeija: Massacre voitto.
jne.
Nääh, en nyt väitä, että olisit tuollaista tehnyt, tämä vain oman näkemykseni mukaan tuppaa kuvastamaan suurinta osaa tuloksien lähettäneiden listaa.
jne.
Nääh, en nyt väitä, että olisit tuollaista tehnyt, tämä vain oman näkemykseni mukaan tuppaa kuvastamaan suurinta osaa tuloksien lähettäneiden listaa.
-
Stenvall
Valitettavan totta... Joillakin vaan sattuu olemaan niin huono itsetunto, että pitää sitä yrittää pönkittää tuolla lailla. Valitettavaa... Itse olen pelannut vain yhden pelin SoC:n alkamisen jälkeen ja lähetinpä sen sinne sivuille.Rune kirjoitti:Kuvittelen listaa edessäni...
jne.
Noh. Kaksi tappiota olen sinne lähettänyt(autan conklave of lightia käänteisesti
No ei sentään. Pelkkää rehellisyyttä). Kaverit ei vain kerkeä pelaamaan enempää enkä itsekkään kylläkään kerkeä(epic maalailut ropeconiin).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
ei saa irvailla... Pelailen kanssa SoC:ia Helffeillä grimgors 'ard boyzeja ja archaons conquering hordea vastaan 1 voitto, 1 häviö ja 3 drawia... muttakun siellä ei drawia ole ja kaveri voitti noin 5pts. kaikki drawit sai hän ne voitot... Se on vähän huono juttu.Jesh kirjoitti:Jep, jos en nyt potisi kaameaa sairautta, niin pelailisin joka päivä, mutta sairastaessa olen ehtinyt pelata vain sen yhden massacre-voitonitselleni ja Grimgor'z 'Ardboyzzeille.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
-
The Swordmaster
Juuri päinvastoin, sukkasivuilla nimenomaan sanotaan, että mikäli molemmat ovat rekisteröityjä käyttäjiä niin vain voittajan tulee raportoida ettei tulos vääristy (sama tulos kahteen kertaan). Ikäänkuin sillä olisi jotain väliäThe Swordmaster kirjoitti:Voittehan tedä silleen että sinä ja kaverisi molemmat lähettävät voitto-reportin toisianne vastaan. Näin ainaskin käsketään SoC:in sivuilla
Saisivat tehdä samanlaiset statsit kun Albion-kampanjassa oli, eli rotukohtaiset pelien määrät ja voittoprosentit yleisesti ja muita armeijoita vastaan eriteltynä. Ne olisivat periaatteessa mielenkiintoisia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
The Swordmaster
Tarkoitin tuolla että jos pelaat drawin niin piti tehdä tuolla tavalla. Voi vähän pänniä jos kaveri saa voiton koska voitti kahden pisteen marginaalilla...jullevi kirjoitti:Juuri päinvastoin, sukkasivuilla nimenomaan sanotaan, että mikäli molemmat ovat rekisteröityjä käyttäjiä niin vain voittajan tulee raportoida ettei tulos vääristy (sama tulos kahteen kertaan). Ikäänkuin sillä olisi jotain väliäThe Swordmaster kirjoitti:Voittehan tedä silleen että sinä ja kaverisi molemmat lähettävät voitto-reportin toisianne vastaan. Näin ainaskin käsketään SoC:in sivuilla
Saisivat tehdä samanlaiset statsit kun Albion-kampanjassa oli, eli rotukohtaiset pelien määrät ja voittoprosentit yleisesti ja muita armeijoita vastaan eriteltynä. Ne olisivat periaatteessa mielenkiintoisia.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.