TK:n heavy cavalry...(ja jousimiehet)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jake

TK:n heavy cavalry...(ja jousimiehet)

Viesti Kirjoittaja Jake »

Niin sitä tässä kysyisin että kun TK:n hewi cavalryllä on light armor, kilvet ja keihäät sekä käsiase, ja paketissa niille tulee vain ne kilvet ja keihäät niin onko nyt näin että ne light armorit pitää itse niille konvertoida jos aikoo näitä käyttää?

Tässä samalla voisin kysäistä että kun jousilurkeilla on jousi sekä käsiase, kaiketi että voi lähiksessäkin tapella, niin onko se lähisase jossain "piilossa", koska lurkki käyttää molempia käsiänsä ampumiseen?
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Ei niitä light armoreita tai käsiaseita tarvitse itse tehdä, ellei välttämättä halua.
Ei se wysiwyg ihan niin tarkkaa ole...
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Jokainenhan figu omistaa periaatteessa lähitaisteluaseen, vaikka se olisi eläin täi kädetön. Luurangothan voivat taistella vaikka niillä jousilla, tai kekseliäs luurankohan voi napata oman(tai naapurin) reisiluun ja huitoa sillä.

Varmaankin nuo Light armorit pitää konvata, tai sitten ostat pari pakettia normaaleita lurkkeja ja nappaat niistä ne panssaroidut ruumiit, näin saat vielä muutaman ylimääräisen lurkin armeijaasi, koska VC lurkkiboksissa tulee 4 lurkkia enemmän.

Tuo olikin äärimmäisen hyvä pointti, pitääkin katsella tarkkaan mitä rupeaa ostamaan, ettei tule ihan liikaa hommia GS:lle.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Jake

Viesti Kirjoittaja Jake »

Sama juttuhan on TK:n peruslurkeillakin, kodeksin mukaan niille saa ne kevyet armorit mutta ilmeisesti ne pitääkin sitten niille itse tehdä... voihan, kun ei millään jaksais alkaa säätämään GS:sän kanssa, tai muutenkaan konvaamaan mitään...
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Hei herätkää ihmiset!
Ei luurangoille todellakaan tarvitse alkaa light armoreita vääntämään...

Ei se wysiwyg niin tarkkaa ole, menkääpä vaikka turnaukseen katsomaan kuinka moni on konvannut lurkeilleen light armourit. Minun veikkaukseni on ettei yksikään.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Ei kyse ole aina siitä "tarvitsemisestakaan", vaikka tuo ylempi viestini ehkä antoi ymmärtää... Kyllä minä ihan omaksi huvikseni aijon niitä konvailla. Sitten ei jää vastustajallekkaan arvailun varaan, että mitä tavaroita luurankorykmentti omistaa.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Ja sitä paitsi, voihan sen LA:n tehdä niin että ostaa jostain aikas ohutta muovilevyä (esim. Tampereella Harraste) ja leikkelee siitä paljoa jotka lurkit ovat riipustaneet ympärilleen jonkunnäköseksi haarniskaksi, ja maalaa ne vaikka kuparilla tai metallilla.
nimimerkillä "looted armour" :D
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”