"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Closis joukko Black Templareille

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Ai, kas kun en ole ennen kuulluut vaikka kaveri kerää Eldareita. :roll:
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

ne on Craft World eldareita, eli erikois armeija... vähän samaan tapaan kuin erikoiset mariini chapterit...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
D3nniz

Joo nyt tiedän. :D
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Augustus kirjoitti:
Ohhoh. Kylläpä on herra Moderaattori taas keksinyt tärkeän aiheen kommentoitavaksi... Luulisi tuon kissan kokoisilla kirjaimilla kirjoitetun otsikon hälventävän kaikki mahdolliset sekaannukset Biel Taneihin. Ilmeisesti Sotavasarassa on liian selkeäsanaista keskustelua, kun moderaattoreiden pitää puuttua näin pieniin asioihin halutessaan huomiota ja voidakseen päteä.
Hmm et varmaan ajatellut, että tämän topicin tekijä vaihtoi otsikkoa tuon huomautuksen jälkeen? Niinhän tässä meinaan taisi tapahtua, sikäli kun aluksi otsikko oli : BT:lle.

Ja itse kysymykseen, ne kyseiset Sw:t kyllä ovat minun kokemuksieni mukaan täysin sopivia templareiksi.
D3nniz

Päätin vaihtaa sen ensimmäisen kommentin jälkeen ettei tulisi lisää sekaannusta. :D
Augustus

Viesti Kirjoittaja Augustus »

Otsikon näin ensimmäistä kertaa nykyisessä muodossaan, enkä tosiaan ajatellut että se olisi ollut joskus toisenlainen. Joka tapauksessa pelkkä lyhennekin olisi riittänyt - ainakin Terminator osasi vastata heti oikeaan kysymykseen. Ehkä tein hätiköityjä johtopäätöksiä, mutta se johtuu vain siitä että Sotavasaran yli-innokas moderaattorikulttuuri ärsyttää...

Ja jotta ei menisi aivan asian vierestä: vaikka Blood Claw -boksissa tuleekin niitä susipäitä ja vastaavia, ei ne missään nimessä ole hukkapaloja (susi, hukka... heh). Ainahan niitä voi vaihdella SW pelaajien kanssa, ja toisaalta niistä voi askarrella persoonallisen näköisiä yksittäisiä taistelijoita. Esim. itse olen tehnyt Power fist Templariksi punapystytukkaisen sankarin, jonka Power fistinä toimii punainen moottorisaha (tehty parista chain swordista ja muusta sälästä).
H.L

Viesti Kirjoittaja H.L »

Augustus kirjoitti:Otsikon näin ensimmäistä kertaa nykyisessä muodossaan, enkä tosiaan ajatellut että se olisi ollut joskus toisenlainen. Joka tapauksessa pelkkä lyhennekin olisi riittänyt - ainakin Terminator osasi vastata heti oikeaan kysymykseen. Ehkä tein hätiköityjä johtopäätöksiä, mutta se johtuu vain siitä että Sotavasaran yli-innokas moderaattorikulttuuri ärsyttää...

(OT) Et ole varmaan ikinä muilla foorumeilla pyörinyt? Mielestäni sotavasaran moderaattorit toimivat aivan oikein. Tekevät mitä heidän kuuluukin. Esim, tilt.tv:n foorumin moderointi toimii päin v*ttua. Off-topicia jokaisessa keskustelussa enemmän kuin itse asiaan liittyviä viestejä. Sotavasarassa keskustelu onneksi pysyy asiallisen, kiitos ahkerien moderaattoreiden! Anteeksi tästä, mutta oli pakko sanoa. (/OT)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Niin alkaa tämäkin topikki mennä off-topikiksi. Jos joku keksii vielä jotain hedelmällistä sanottavaa AIHEESTA, voi lähettää minulle YV:tä, niin harkitaan tämän topikin uudelleen avaamista. Ainakin topikin aloittaja on vastauksen kysymykseensä saanut.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”