Anointedista

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
puolisukeltaja

Anointedista

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Kysyisin vaan että onko kyseistä SoC-figua myynnissä GW:llä tai missään muuallakaan, vai pitääkö se konffata ite jostai kaamoksen äijästä? Ja jos on myynnissä niin kuinkahan paljon hintaa herralla olisi?
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Ei ole mallia, joutuu itse tekemään.
Jotain ohjetta mokomaan
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Oikeastaan kaikki Slaanesh ja Delf charrut käyvät sellaisenaan. Sillä kyllä niissä kaikissa on slaanesmaisuutta\demonisuutta minun mielestäni. Mutta kyllä tosimies aina konverttaa kun on siihen mahdollisuus!
The small boys have come to see me hang
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

ohjeet tosiaankin, olikos hinta 28 puntaa?

edit:
höh, olikin vaan dollareita
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Yksi hyvä vaihtoehto on laittaa Black Guardin champion kentälle, eikä vaadi oikeastaan mitään muutostöitä, ellei sitten jotain Slaaneshin symboleja halua tehdä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Ite koffasin pistämällä se slaanesh champion on steed of slaaneshin kilpi Malukselle ja sitte pistin sen steed of slaaneshille.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tjaa, onko Anointedin sanottu olevan norm. haltian mittainen?
Itse olen ajatellut epelistä vähän pidempää ja "raskastekoisempaa".

Joko kokonaan GS:stä, tai sitten paljon kikkailua jonkin perus delfhahmon kanssa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
The Scientist

Averren kirjoitti:Tjaa, onko Anointedin sanottu olevan norm. haltian mittainen?

Joko kokonaan GS:stä, tai sitten paljon kikkailua jonkin perus delfhahmon kanssa.
Ei ole sanottu, mutta ei muistaakseni ole sanottu että se olisi joku raskaan sarjan mestari. Ja eihän missään ole sanottu, että pitäisi pilkuntarkasti seurata jokaista GW:n painettua sanaa (mikä tulisi olemaan todella, todella, todella raskasta). Itse ainakin pidän ko. figusta, mutta ehdin jo tehdä heroni/anointedini Slaanesh championin torsoon perustuen.
Averren

Elanthor kirjoitti:

Ei ole sanottu, mutta ei muistaakseni ole sanottu että se olisi joku raskaan sarjan mestari. Ja eihän missään ole sanottu, että pitäisi pilkuntarkasti seurata jokaista GW:n painettua sanaa (mikä tulisi olemaan todella, todella, todella raskasta). Itse ainakin pidän ko. figusta, mutta ehdin jo tehdä heroni/anointedini Slaanesh championin torsoon perustuen.
Ei sitä kai ole kukaan miksikään talon kokoiseksi sanonutkaan.
Turha vääristellä sanojani.

Eikä GW siitä juuri ole informaatiota antanut.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

No, jos sillä on Kaaos-panssari, se saattaa näyttää hieman keskivertohaltiaa kookkaammalta. Muutenhan se on "vain" haltia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Drow

Viesti Kirjoittaja Drow »

Niin, siis sehän on vaan normaali darkelffi jota joku slaanesh muija hieroo risiiniöljyllä, mitä eri näköä sillä pitäisi olla ??
Mihin tarvii elämää, kun on rahaa ja tietokone ?! :D
Averren

Drow kirjoitti:Niin, siis sehän on vaan normaali darkelffi jota joku slaanesh muija hieroo risiiniöljyllä, mitä eri näköä sillä pitäisi olla ??
IMO, tavallista pidempi ja vaarallisemman näköinen sanon minä. Kyllä siinä jotain näyttävää pitää olla ;).
Mutta kukin tehköön Anointedinsa kuten tykkää, niiin minäkin omani.

arsenaattori

Viesti Kirjoittaja arsenaattori »

Tuolta toi anoitted löytyis. http://uk.games-workshop.com/storefront ... Img=253562 Mun mielestä ei oo mikään hieno.
Niin minähän en mistään mitään tiedä, mutta senhän sinä varmaankin halusitkin kuulla.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Cult of Slaaneshista kiinnostuneiden kannattaa melkein tsiigata uusin White Dwarf (296? august), siinä on nimittäin 8 sivua omistettu tiss...Cult of Slaaneshille.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Averren kirjoitti:
Drow kirjoitti:Niin, siis sehän on vaan normaali darkelffi jota joku slaanesh muija hieroo risiiniöljyllä, mitä eri näköä sillä pitäisi olla ??
IMO, tavallista pidempi ja vaarallisemman näköinen sanon minä. Kyllä siinä jotain näyttävää pitää olla ;).
Mutta kukin tehköön Anointedinsa kuten tykkää, niiin minäkin omani.
Juu, kyllä tuo minunkin mielestäni pitää olla hieman tuhdimpi, onhan sillä T4, ja itse miellän aina kovan T:n kokoon :)
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
The Scientist

Averren kirjoitti:
Elanthor kirjoitti:

Ei sitä kai ole kukaan miksikään talon kokoiseksi sanonutkaan.
Turha vääristellä sanojani.

Eikä GW siitä juuri ole informaatiota antanut.
Vääristelinkö? No anteeksi sitten, ei nimittäin kuulu normaaleihin tapoihini.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”