Seka-armeijoita
Seka-armeijoita
Elikkä jos joku vois sanoa miltä näyttää.
Hyvät:
High elf with bow x 8=88pst
High elf with elven blade x 8=80pst
Knight of minas tirith x 5=65 pst
Gandalf on Shadowfax=215pst
High elf Captain=60pst
Men of Gondor with shield=7pst
yht.515
Pahat:
Uruk-hai with swords and shields x 10=110pst
Uruk-hai with pikes x 5=55pst
Uruk-hai with banner=40pst
Ork tracker x 6=30pst
Lurtz=60pst
Shagrat=55pst
Uruk-hai berserker x 9=135pst
yht.485
kaikki yht.1000pst
kuten varmaan huomasitte muokkasin vähän listaa. kommenttia, kommenttia. Men of Gondor on sitä varten jotta 8 high elf archeria ei olisi yli 33%.
Hyvät:
High elf with bow x 8=88pst
High elf with elven blade x 8=80pst
Knight of minas tirith x 5=65 pst
Gandalf on Shadowfax=215pst
High elf Captain=60pst
Men of Gondor with shield=7pst
yht.515
Pahat:
Uruk-hai with swords and shields x 10=110pst
Uruk-hai with pikes x 5=55pst
Uruk-hai with banner=40pst
Ork tracker x 6=30pst
Lurtz=60pst
Shagrat=55pst
Uruk-hai berserker x 9=135pst
yht.485
kaikki yht.1000pst
kuten varmaan huomasitte muokkasin vähän listaa. kommenttia, kommenttia. Men of Gondor on sitä varten jotta 8 high elf archeria ei olisi yli 33%.
Viimeksi muokannut Marcca, Ti 10.08.2004 20:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ja mikäs on ekan armeijan teema? Ei millään pahalla mutta ei jaksa arvostella teemattomia armeijoita 
Mutta urukeista sen verran, että Shagrat ei minusta sovi teemaan, asuivat kaveri kuitenkin ihan eri paikassa kuin Sarumanin urukit, mutta Crossbowt ovat ihan turhai, ota bersuja ainakin kolme, urukki banneri on mielestäni ehkäpä pelin turhin keksintö after Rohanin.
Mutta urukeista sen verran, että Shagrat ei minusta sovi teemaan, asuivat kaveri kuitenkin ihan eri paikassa kuin Sarumanin urukit, mutta Crossbowt ovat ihan turhai, ota bersuja ainakin kolme, urukki banneri on mielestäni ehkäpä pelin turhin keksintö after Rohanin.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Minä olin oikeassaLAndE kirjoitti:Ja mikäs on ekan armeijan teema? Ei millään pahalla mutta ei jaksa arvostella teemattomia armeijoita
-
Sauron The Great
Tarvitseeko pahis jousia? Yllensähän taktiikkana on hakka päälle, anna turpaan ja kuole. Jouset jäisivät sinne taakse jumittamaan, kun muut rynnivät eteenpäin. Mutta ota jos tahdot, kyllä niillekin silloin tällöin käyttöä löytyy. Tosin Luolaröllin saisit tilalle.Sauron The Great kirjoitti:Kyllä grossit ovat hyödyllisiä.
En ottaisi niitä pois, sillä silloin armeijassa ei olisi yhtään jousta.
Luolaröllin tai niitä bersuja! Erittäin käteviä kuolleita vastaan (kysykää Garothilta) Bersuilla on parempi F ja lyö enemmän kun kuollut. Ja kuolleet ovat tainneet tulla hieman "muodiksikin" Kiitos siitä kuuluu Garothille. Eli ne eivät ole enää niin harvinaisa kuin ennen.
Eli johtopäätös ---> kaikki jotka ovat aaneet turpaan Garothin kuolleilta ja rangereiltä ovat ostaneet niitä itse.
Ihan pakko sanoa mutta Espoossa kävi niin, että pääsin pelaamaan Garothia (Tommia) vastaan ja sain turpaan massacrella (skenuna oli relief force) johtui todennäköisesti pöydästä, pelkkää tasaista, tai no yksi kukkula toisessa reunaa pöytää. Ja Tesjoella tuli Tommi uudestaan vastaan Kuolleillaan ja Rankkureilla. (Skenuna King of the Hill) No tämän pelin sitten voitin solidilla täsmälleen samalla armeijalla millä pelasin Espoossakin. Maasto oli tässä pelissä "täyteläisempää."
*Kröh kröh Olin ensimmäinen, joka voitti kuolleet *kröh kröh
Mutta oli tasaisin peli varmaan koksaan, sain tapettua viimeisellä taistelukierroksella tarvittavat modelit.
Ja tässä voitossa oli pääosassa kolme bersuani, jotka tappoivat n. 9 kuollutta viidestätoista.
Ihan pakko sanoa mutta Espoossa kävi niin, että pääsin pelaamaan Garothia (Tommia) vastaan ja sain turpaan massacrella (skenuna oli relief force) johtui todennäköisesti pöydästä, pelkkää tasaista, tai no yksi kukkula toisessa reunaa pöytää. Ja Tesjoella tuli Tommi uudestaan vastaan Kuolleillaan ja Rankkureilla. (Skenuna King of the Hill) No tämän pelin sitten voitin solidilla täsmälleen samalla armeijalla millä pelasin Espoossakin. Maasto oli tässä pelissä "täyteläisempää."
*Kröh kröh Olin ensimmäinen, joka voitti kuolleet *kröh kröh
Ja tässä voitossa oli pääosassa kolme bersuani, jotka tappoivat n. 9 kuollutta viidestätoista.
-
Kellokoneisto
Ton ekan listan vedät vessasta alas ja alotat tekeen uuden jossa kaikki kuuluu samaan porukkaan... Ja, tuosta toisesta, että yhteispiste määrän voisit merkitä ja ottaa sen shagratin pois... Tilalle niitä bersuja ja örvelö keihäitä... Ja, jos millään vitsit niin otat vielä sen bannerinkin pois ja tilalle joko edellisiä tai kapteeni...
Ja, kyllä sen Garothin kuolleiden listan on muutkin voittanut *kröh kröh*
Tosin, pelin aikataulu oli kyllä ihan liian tiukka... Olisin mielelläni pelannut jokaista peliä lahdessa vielä tunnin tai parikin enemmän...jäivät oikeestaan kaikki vähän kesken...
Ja, kyllä sen Garothin kuolleiden listan on muutkin voittanut *kröh kröh*
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Ole
Kätevää toi kuolleiden ja rangereiden jengi hyvä Garoth ;D.Vaikka kaikki rangerit kuolee kiitos (heikon deffan) niin ja, jos siin nyt on suurin piirtein puolet jengist ni ei kuolleet feilaa courage testiä.Ja kaikki varmaan keskittää nuolitulena rangereita vastaan.Marcan lista kröhöm hieman minun ansiota kröhöm toope ei tienny orc trakcereista mitään kröhöm ennen kuin minä kerroin kröhöm köh köh köh...yskää...mut muista Marca noil tracereil on vaan daggerit ja deffa 3.
-
Kellokoneisto
-
Ole
Vaikka ikäsi on 10, ei sinun tarvitse laittaa kymmeniä huutomerkkejä. Montakos kertaa sinullekkin pitää sanoa, olen siis tästä jo maininnut kaikissa (kai) vanhoissa topikeissa, jotka joku herra 10w, anteeksi korjaan lapsi 10w., on käynyt nostelemaan.Ole kirjoitti:Ai niin joo onhan crossi tyypeilki veitsi tai joku mut se voi käyttä crossia hand weaponina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta voiko muka crossia käyttää käsiaseena? Tuo olisi uutta, mutta odottaisin jonkun, hmm mitens sen nyt sanoisi, no vaikka näin: "Asiantuntevamman" vastausta.