"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau armeija

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jamovoima
Valvoja

Tau armeija

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Elikkä tau armeijani poislukien gun dronet, jotka unohtui salkkkuun kuvatessa, niiden tilalla on muutama (huono) kuva high elffeistä.

http://personal.inet.fi/peli/warhammer/tau.htm

Conissa keräsi viisi ääntä paras-armeija äänestyksessä (voittajat keräsivät kuusi).

tarkoituksena olisi vielä ainakin noihin tankkeihin tehdä jonkinlaisia merkintöjä sekä lisäillä sept markingit suittien selkiin.
Beisseillekkin voisi jotain tehdä, nykyinen versio on hieman kiire ratkaisu.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Todella hienoa, nuo ovat ehkä hinoimpia taukkeja mitä olen koskaan nähnyt. Todella hienot highlightit, nerokkaat väri-ideat...siis mahtavaa...mykistävää. Hienoin tau-armeija mitä olen nähnyt. Kyllä Jaakko osaa maalata!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Oikein hieno armeija. Siistiä jälkeä kaikkia figuja myöten. Mukava väriteema. Kokonaiskuva armeijasta olisi ollut mukava.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
jamovoima
Valvoja

Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Kenes tuo takana oleva marinearmeija on? Ole ylpeä armeijastasi Jamopower...ihan älyttömön hieno ja...miten sanoisin...yhtenäinen.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Markus

Viesti Kirjoittaja Markus »

itse en pidä taun aika lailla perusteema pohjaisesta värityksestä mutta muutit käsitykseni siitä
onnittelut aivan mahtavia figuja
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Siis ne olivat sinun! Aivan mahtavia! Nuita ihastelin siinä penkillä ja kuolasin varsinkin nuita hammerhedejä.
Ne on mahtavia. Upeaa työtä!
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
jamovoima
Valvoja

Andromedus kirjoitti:Kenes tuo takana oleva marinearmeija on? Ole ylpeä armeijastasi Jamopower...ihan älyttömön hieno ja...miten sanoisin...yhtenäinen.
Eetsan itsensä
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Aivan tajuttoman hieno! Taidan olla tuossa taka-alalla kun tätä ollaan kuvaamassa (tuo conikuva pöydältä). Ihastelin noita tankkeja (nimiä en muista, jotain vasarapäätä ja sellaista :) ) eritoten. Mutta... oikein tippa tulee silmään kun noita katselee. Piekset monet WDeissä nähdyt 10-0!

Jatka samaa rataa!
niih.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Varsin hienoja. :)
Itse olen taistellut tau väriteeman kanssa loputtomasti... :lol

Moi
Hope is a serum that never heals
jamovoima
Valvoja

Chrono kirjoitti:Varsin hienoja. :)
Itse olen taistellut tau väriteeman kanssa loputtomasti... :lol

Moi
No eipä ne siunkaan kalamiehet rumia ole.
Tupets

Viesti Kirjoittaja Tupets »

Siisti armeija!

Maalaus on tarkkaa ja plendit on kivat joka puolella armeijaa, mutta se jokin lopullinen säväyttävä tekijä tosta mun mielestä puuttuu. Jotain konversioita ja roipetta baseihin ja battle damagea varsinkin lentolaivoihin noi tartteis. Mut emmää tiijä, mitä kauemmin noita kuvia tuijottelee sitä kivemmilta noi rupee mun silmään ainaki näyttämään.

Kiip ap the guud work.
vorlooni

Viesti Kirjoittaja vorlooni »

valituksen aiheena ainakin minusta nou ovat liian vaaleita. Tuollainen vaaleustaso sopii hyvin johonkin fantasybatlen figuihin, mutta noitten tulisi näyttää jotenkin kovemmilta ja synkemmiltä. Nyt monessa paikka tulee mieleen kangas tai nahka värityksen puolesta. Mutta olihan maalaus kyllä varsin pätevää.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Tosi hienoja, blendit ovat tosi hienot, se saa figut näyttämään jotenkin pehmeiltä. Todella hienoa, jatka samaa jälkeä.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Hianoja on hianoja on. Hyvvvää jäläkeä ainakin mäin puolen yön jäälkeen katsottuna ;) saat olla ylpeä nuista :D
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

No eipä ne siunkaan kalamiehet rumia ole.
Tjoo, pitäis vaan saada ne valmiiks joskus. Yks squadi on melkeen valmis, ehkä se pitäis punnertaa valmiiks täs lähi aikoina, mutta on niin paljon muutakin mitä tehdä...
Olis kyl kiva postaa niistä kuvia.

Moi
Hope is a serum that never heals
umbasiili

Viesti Kirjoittaja umbasiili »

hammerhead näyttää jotenki keskeneräseltä ja burst cannonit näyttää maalaamattomilta
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

tosi hienoja tyyppejä, mutta jotain kummaa noissa on, onks noi epic tyyppejä?
Gmorq

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

jamopower kirjoitti:conissa ainakin Eetsa otti muutaman kuvan:

http://www.eetuarponen.com/con04/DSCN3476.JPG
http://www.eetuarponen.com/con04/DSCN3478.JPG
Ainakaan minulla ei linkki toimi..

AH! Vihdoinkin jotain blendattuja figuja! Pidin tavastasi high lightaa armoria. Värit ovat pehmeitä.
Aun'shi ukolla olevassa miekassa näyttäisi olevan NMM:ää. Kuvassa se näyttää vähän suttuiselta, joka voi johtua siitä, että sitä ei näe kuvassa kunnolla.

Kakkos FW squadissa ilman kypärää olevien tyyppien päät ovat vähän vähemmän blendatun näköisiä. (ihme, että tämmöinen häiritsee minua ;))

Todella hieno TAU armeija. En ole koskaan nähnyt yhtä hyviä.

Kyllä ne elffitkin olivat hienosti maalattuja. Tykkäsin jälleen kerran blendistäsi. Kumpa jaksaisin/yrittäisin maalata blendit noin tarkasit. En tiedä pystyisinkö siihen :D
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

Gmorq kirjoitti:
jamopower kirjoitti:conissa ainakin Eetsa otti muutaman kuvan:

http://www.eetuarponen.com/con04/DSCN3476.JPG
http://www.eetuarponen.com/con04/DSCN3478.JPG
Ainakaan minulla ei linkki toimi..

AH! Vihdoinkin jotain blendattuja figuja! Pidin tavastasi high lightaa armoria. Värit ovat pehmeitä.
Aun'shi ukolla olevassa miekassa näyttäisi olevan NMM:ää. Kuvassa se näyttää vähän suttuiselta, joka voi johtua siitä, että sitä ei näe kuvassa kunnolla.

Kakkos FW squadissa ilman kypärää olevien tyyppien päät ovat vähän vähemmän blendatun näköisiä. (ihme, että tämmöinen häiritsee minua ;))

Todella hieno TAU armeija. En ole koskaan nähnyt yhtä hyviä.

Kyllä ne elffitkin olivat hienosti maalattuja. Tykkäsin jälleen kerran blendistäsi. Kumpa jaksaisin/yrittäisin maalata blendit noin tarkasit. En tiedä pystyisinkö siihen :D
kattokaapas ihan huvikseen, millon tämäkin aihe on jo postattu...

vuoden 2004 puolella... nyt on jo 2006, joten linkit ovat todennäköisesti vanhentuneet...
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”