"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vargas Metatron

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Maelis

Vargas Metatron

Viesti Kirjoittaja Maelis »

http://personal.inet.fi/peli/maelis/figut/vargas.jpg
Rackhamin figu hilemaaleilla! iiix!11

Tuo selkä ei sitten oikeasti oli ihan noin suhruinen, varsinkin siinä kirveessä oikeasti on blacklinet, ne vaan hävis kuvassa :/
Jos kiiltoa esiintyy niin se johtuu siitä, että tuo figu on jo lakattu.
Maalasin sen pari päivää ropeconin jälkeen.

Ei tuo nyt ihan niin hyvin onnistunut kun piti, mutta melkein tyytyväinen olen.

p.s. kulmakarvat sille pitäis lisätä
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

ihan nätti nappi..hyvään asentoon muuten laitettu!!kuva oli kaukaa, kaikkia yksityiskohtia ei välttämättä näe, mutta hieno!!
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
HemmiEinari

Viesti Kirjoittaja HemmiEinari »

Hieno figu ja hyvä maalaus. Mistäs näitä figuaj saa?
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.
Misc

Viesti Kirjoittaja Misc »

http://www.sotataito.com ista saa mutta todella komea figu.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Hienoa, että rackhameja aletaan hankkia ja maalata enemmän!

Sitten figuun. Hyvä figu, ei mitään kummempaa pahaa sanottavaa. Itse tykkään kovasti siitä Rackhamin omasta mallista, jossa hame muuttuu punaisemmaksi mitä alemmaksi mennään. Metallit sitä vastoin kaipaisivat mielestäni vähän lisää korostuksia ja varjostuksia. Maalaa vaikka mustalla inkillä varjoja ja korosta valoa lähempänä olevia kohtia vaaleammalla metallilla. Hyvä figu, jatka samaa rataa. Hyvin onnistuneet silmät, btw.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Monoliitti kirjoitti:kuva oli kaukaa
???

Mutta nyt asiaan. Kaikki näyttää hyvältä. Värit on kohdallaan. Maalaa vielä tuo beissi. Ainoa nipottamisen aihe on tuossa jalan alla olevassa pääkallossa. Se kaipaisi hieman shadingia ja weatheringia. Kuinka muuten tuon lian teit tuohon "hameeseen"???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Komean näköinen. Dayn mainitsemien varjostuksien ja korostuksien lisäksi metalliin voisi kuultomaalata muita värejä tuomaan lisää eloa. Alustaan voisi laittaa jotain tavaraa, mutta toisaalta tuollainen kokokomusta alusta on tyylikäs.

[OT]Itse painiskelen juuri hilemaali/NMM-pulman kanssa Rackhamin figujen kohdalla. Melkeinpä voisi taipua hilemaaleihin (kenties MNMM-tyyliin?), niin erottuu NMM-massasta. Vaikka olisihan sitä NMM:kin mukava osata.[/OT]
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Ei se hilemaalaus NMM-tyyliin välttämättä ihan hassulta näytä - etenkin, jos jättää metallit aika mattapintaisiksi ja tasaisiksi, kuten sulla yleensä. Kokeile ja lähetä kuvat tänne?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Maelis

Plague Zombie kirjoitti:Kuinka muuten tuon lian teit tuohon "hameeseen"???
Kellertävänruskeita glazeja tein.
ja kyllähän tuo kallo vähän tylsä on. Bleached bone vetelee miulla viimeisiään.
Bansku kirjoitti:Dayn mainitsemien varjostuksien ja korostuksien lisäksi metalliin voisi kuultomaalata muita värejä tuomaan lisää eloa.
Kirveessä onkin jo violettia, ruskeeta ja vähän vihreetä, mutta ainakin vihreän taisin unohtaa kaikista muista metallikohdista..
Day kirjoitti:Metallit sitä vastoin kaipaisivat mielestäni vähän lisää korostuksia ja varjostuksia. Maalaa vaikka mustalla inkillä varjoja ja korosta valoa lähempänä olevia kohtia vaaleammalla metallilla.
Joo olen mustalla maalilla laittanut jo ihan urakalla noita varjoja, mutta alkaa näyttää siltä että metallissa melkein mikään ei ole liikaa. Tuota mustaa inkkiä kerkesinkin jo hankkia pari päivää tän figun maalaamisen jälkeen, joten tulevissa figuissani tulee olemaan toivottavasti paremmat metallit.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Maelis kirjoitti:
Bansku kirjoitti:Dayn mainitsemien varjostuksien ja korostuksien lisäksi metalliin voisi kuultomaalata muita värejä tuomaan lisää eloa.
Kirveessä onkin jo violettia, ruskeeta ja vähän vihreetä, mutta ainakin vihreän taisin unohtaa kaikista muista metallikohdista..
Ok. Tuo minun kommenttini olikin kirjotettu hieman epävarmalle pohjalle, kun kuvia katsellessani olin erottavinani muita värejä metalleissa, mutta en ollut varma, onko niitä siellä. Luulen, että livenä värit erottuvat paremmin, mutta itse tykkään vetää muut värit melko vahvasti erottuviksi metalleissa.

Äh, tulipa sekava viesti.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Itse asiassa tuosta kirveestä on jo aika paha sanoa millä tyylillä se on maalattu. Olisin itse veikannut nmm-tyyliä. Toisaalta on kai ihan sama vaikka maalaisi sen varpailla jos siitä tulee hienon näköinen, kuten tuossa ukossa.

Laitoitko muuten metalleissa pohjaväriksi jonkun hopeamaalin ja käytätkö ihan tavallisia ohennettuja maaleja, vai jotain valmiita glazeja noiden metalliosien maalaukseen? Itsellänin on joskus ollut tavallisten vedellä ohennettujen maalien kanssa se ongelma että maalilitku tuppaa kasaantumaan ikäviksi lätäköiksi, jos maalaa tuollaisia ohuita läpikuultavia kerroksia.
Maelis

Gorkiporki kirjoitti:Toisaalta on kai ihan sama vaikka maalaisi sen varpailla jos siitä tulee hienon näköinen, kuten tuossa ukossa.
Hyvin sanottu :D
Laitoitko muuten metalleissa pohjaväriksi jonkun hopeamaalin ja käytätkö ihan tavallisia ohennettuja maaleja, vai jotain valmiita glazeja noiden metalliosien maalaukseen?
No ihan Chainmail siinä taitaa olla pohjalla, sitten Chaos black, flesh wash, vihree inkki ja liche purple glazeina. Toi on miun perus-resepti metalleille, ehkä jotain uuttakin vois kokeilla jo..
Itselläni on joskus ollut tavallisten vedellä ohennettujen maalien kanssa se ongelma että maalilitku tuppaa kasaantumaan ikäviksi lätäköiksi, jos maalaa tuollaisia ohuita läpikuultavia kerroksia.
Lätäköiksi? Teetkö ihan varmasti niin että sotket ensin maalia 5% ja vettä 95%, sitten siitä seoksesta pyyhit 95% paperilla, niin että maalia jää pensseliin ihan naurettavan vähän?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”