Vargas Metatron
Vargas Metatron
http://personal.inet.fi/peli/maelis/figut/vargas.jpg
Rackhamin figu hilemaaleilla! iiix!11
Tuo selkä ei sitten oikeasti oli ihan noin suhruinen, varsinkin siinä kirveessä oikeasti on blacklinet, ne vaan hävis kuvassa :/
Jos kiiltoa esiintyy niin se johtuu siitä, että tuo figu on jo lakattu.
Maalasin sen pari päivää ropeconin jälkeen.
Ei tuo nyt ihan niin hyvin onnistunut kun piti, mutta melkein tyytyväinen olen.
p.s. kulmakarvat sille pitäis lisätä
Rackhamin figu hilemaaleilla! iiix!11
Tuo selkä ei sitten oikeasti oli ihan noin suhruinen, varsinkin siinä kirveessä oikeasti on blacklinet, ne vaan hävis kuvassa :/
Jos kiiltoa esiintyy niin se johtuu siitä, että tuo figu on jo lakattu.
Maalasin sen pari päivää ropeconin jälkeen.
Ei tuo nyt ihan niin hyvin onnistunut kun piti, mutta melkein tyytyväinen olen.
p.s. kulmakarvat sille pitäis lisätä
-
Monoliitti
- Viesti:
-
HemmiEinari
http://www.sotataito.com ista saa mutta todella komea figu.
Hienoa, että rackhameja aletaan hankkia ja maalata enemmän!
Sitten figuun. Hyvä figu, ei mitään kummempaa pahaa sanottavaa. Itse tykkään kovasti siitä Rackhamin omasta mallista, jossa hame muuttuu punaisemmaksi mitä alemmaksi mennään. Metallit sitä vastoin kaipaisivat mielestäni vähän lisää korostuksia ja varjostuksia. Maalaa vaikka mustalla inkillä varjoja ja korosta valoa lähempänä olevia kohtia vaaleammalla metallilla. Hyvä figu, jatka samaa rataa. Hyvin onnistuneet silmät, btw.
Sitten figuun. Hyvä figu, ei mitään kummempaa pahaa sanottavaa. Itse tykkään kovasti siitä Rackhamin omasta mallista, jossa hame muuttuu punaisemmaksi mitä alemmaksi mennään. Metallit sitä vastoin kaipaisivat mielestäni vähän lisää korostuksia ja varjostuksia. Maalaa vaikka mustalla inkillä varjoja ja korosta valoa lähempänä olevia kohtia vaaleammalla metallilla. Hyvä figu, jatka samaa rataa. Hyvin onnistuneet silmät, btw.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
???Monoliitti kirjoitti:kuva oli kaukaa
Mutta nyt asiaan. Kaikki näyttää hyvältä. Värit on kohdallaan. Maalaa vielä tuo beissi. Ainoa nipottamisen aihe on tuossa jalan alla olevassa pääkallossa. Se kaipaisi hieman shadingia ja weatheringia. Kuinka muuten tuon lian teit tuohon "hameeseen"???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Komean näköinen. Dayn mainitsemien varjostuksien ja korostuksien lisäksi metalliin voisi kuultomaalata muita värejä tuomaan lisää eloa. Alustaan voisi laittaa jotain tavaraa, mutta toisaalta tuollainen kokokomusta alusta on tyylikäs.
[OT]Itse painiskelen juuri hilemaali/NMM-pulman kanssa Rackhamin figujen kohdalla. Melkeinpä voisi taipua hilemaaleihin (kenties MNMM-tyyliin?), niin erottuu NMM-massasta. Vaikka olisihan sitä NMM:kin mukava osata.[/OT]
[OT]Itse painiskelen juuri hilemaali/NMM-pulman kanssa Rackhamin figujen kohdalla. Melkeinpä voisi taipua hilemaaleihin (kenties MNMM-tyyliin?), niin erottuu NMM-massasta. Vaikka olisihan sitä NMM:kin mukava osata.[/OT]
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Kellertävänruskeita glazeja tein.Plague Zombie kirjoitti:Kuinka muuten tuon lian teit tuohon "hameeseen"???
ja kyllähän tuo kallo vähän tylsä on. Bleached bone vetelee miulla viimeisiään.
Kirveessä onkin jo violettia, ruskeeta ja vähän vihreetä, mutta ainakin vihreän taisin unohtaa kaikista muista metallikohdista..Bansku kirjoitti:Dayn mainitsemien varjostuksien ja korostuksien lisäksi metalliin voisi kuultomaalata muita värejä tuomaan lisää eloa.
Joo olen mustalla maalilla laittanut jo ihan urakalla noita varjoja, mutta alkaa näyttää siltä että metallissa melkein mikään ei ole liikaa. Tuota mustaa inkkiä kerkesinkin jo hankkia pari päivää tän figun maalaamisen jälkeen, joten tulevissa figuissani tulee olemaan toivottavasti paremmat metallit.Day kirjoitti:Metallit sitä vastoin kaipaisivat mielestäni vähän lisää korostuksia ja varjostuksia. Maalaa vaikka mustalla inkillä varjoja ja korosta valoa lähempänä olevia kohtia vaaleammalla metallilla.
Ok. Tuo minun kommenttini olikin kirjotettu hieman epävarmalle pohjalle, kun kuvia katsellessani olin erottavinani muita värejä metalleissa, mutta en ollut varma, onko niitä siellä. Luulen, että livenä värit erottuvat paremmin, mutta itse tykkään vetää muut värit melko vahvasti erottuviksi metalleissa.Maelis kirjoitti:Kirveessä onkin jo violettia, ruskeeta ja vähän vihreetä, mutta ainakin vihreän taisin unohtaa kaikista muista metallikohdista..Bansku kirjoitti:Dayn mainitsemien varjostuksien ja korostuksien lisäksi metalliin voisi kuultomaalata muita värejä tuomaan lisää eloa.
Äh, tulipa sekava viesti.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Itse asiassa tuosta kirveestä on jo aika paha sanoa millä tyylillä se on maalattu. Olisin itse veikannut nmm-tyyliä. Toisaalta on kai ihan sama vaikka maalaisi sen varpailla jos siitä tulee hienon näköinen, kuten tuossa ukossa.
Laitoitko muuten metalleissa pohjaväriksi jonkun hopeamaalin ja käytätkö ihan tavallisia ohennettuja maaleja, vai jotain valmiita glazeja noiden metalliosien maalaukseen? Itsellänin on joskus ollut tavallisten vedellä ohennettujen maalien kanssa se ongelma että maalilitku tuppaa kasaantumaan ikäviksi lätäköiksi, jos maalaa tuollaisia ohuita läpikuultavia kerroksia.
Laitoitko muuten metalleissa pohjaväriksi jonkun hopeamaalin ja käytätkö ihan tavallisia ohennettuja maaleja, vai jotain valmiita glazeja noiden metalliosien maalaukseen? Itsellänin on joskus ollut tavallisten vedellä ohennettujen maalien kanssa se ongelma että maalilitku tuppaa kasaantumaan ikäviksi lätäköiksi, jos maalaa tuollaisia ohuita läpikuultavia kerroksia.
Hyvin sanottuGorkiporki kirjoitti:Toisaalta on kai ihan sama vaikka maalaisi sen varpailla jos siitä tulee hienon näköinen, kuten tuossa ukossa.
No ihan Chainmail siinä taitaa olla pohjalla, sitten Chaos black, flesh wash, vihree inkki ja liche purple glazeina. Toi on miun perus-resepti metalleille, ehkä jotain uuttakin vois kokeilla jo..Laitoitko muuten metalleissa pohjaväriksi jonkun hopeamaalin ja käytätkö ihan tavallisia ohennettuja maaleja, vai jotain valmiita glazeja noiden metalliosien maalaukseen?
Lätäköiksi? Teetkö ihan varmasti niin että sotket ensin maalia 5% ja vettä 95%, sitten siitä seoksesta pyyhit 95% paperilla, niin että maalia jää pensseliin ihan naurettavan vähän?Itselläni on joskus ollut tavallisten vedellä ohennettujen maalien kanssa se ongelma että maalilitku tuppaa kasaantumaan ikäviksi lätäköiksi, jos maalaa tuollaisia ohuita läpikuultavia kerroksia.