"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos pulma :D

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
_BloodThirster_

Chaos pulma :D

Viesti Kirjoittaja _BloodThirster_ »

Niih ku kerään Khornii ne on hyviä lähitaistelioita, mutta huonoja kaukotaistelioita. Miten saisin berzkuni ja deemoni suojassa vihollisen kimppuun??? :D:D:D

Olen itte ajatellu, että ostan pari predatorii ja ehkä toisen rhinon (mulla on jo 1). Siis rhinoilla kuljetan berzkut ja predatoreilla tykitän taustalta. Ja sitte mulla on sit vie toi defiiler jolla kans aattelin tykittää kauempaa. Mutta sitten on niitäkin armeejoita esim. IG, joka ampuu sit jo vie vähä kauempaa ku mun tankit.

Ni berzkut saan luultavasti rhinoilla turvaan, mutta miten sit saan noi deamonit rauhassa viholliseen kiinni???
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Yrität kutsua demonit kentälle, kun joukkosi ovat vihollisen lähellä. Jos lipunkantajasi ovat rhinoissa, demonit voi kutsua vasta kun joukot tulevat ulos.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
_BloodThirster_

aivan kiitos
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Ainoa vika vain, että pers-erkeillä on paha tapa hyppiä ulos rhinoista tykinruoaksi.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

mutta nopeaa ajava vaunu voi ajaa niiden eteen luotikilveksi
ja jos ollaan jo tarpeeksi lähellä, niin joskus pieni 12"+d6" riittää pääsemään lähikseen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
_BloodThirster_

jaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”