onko chaoksen fleshoundsit hyvia
-
Haisutahna
-
nersu the warlord
- Viesti:
mä aion ostaa säännöt seuraavaks
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
-
Vieras
älä siis heitä noita paljon auttavia kommenttejasi.....super-suni kirjoitti:muoko tarkotat???
jos tarkotat nii säänöt eioo vielä hallussa
Sanoisin että slaanesh voi olla vähän hankala jumala aloittelijalle
kannattaisi varmaan aloittaa ihan perus kaaoksella undivided?
vai miten se kirjoitetaan? koska mikään jumalan merkki ei ole muistaakseni pakollinen
- The Captain
- Valvoja
Päinvastoin. Slaanesh-pelaajan ei tarvitse osata psychology-sääntöjä...Grey Seer kirjoitti: Sanoisin että slaanesh voi olla vähän hankala jumala aloittelijalle
No niin, tosissaan. Osta sääntökirja ja armeijakirja ja lue molemmat. Palaa asiaan sitten, kun tiedät edes parusasiat tästä pelistä, niin osataan vähän neuvoakin paremmin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Totta kai pitää osata, jo siksi ettei vastustaja vain "unohda" ottaa kriittisiä paniikkitestejä...The Captain kirjoitti:Päinvastoin. Slaanesh-pelaajan ei tarvitse osata psychology-sääntöjä...Grey Seer kirjoitti: Sanoisin että slaanesh voi olla vähän hankala jumala aloittelijalle
it is apparent the intent has been revealed
-
Vieras
Ja sitten aloittelija itkee verisiä kyyneliä nurkassa, kun hänen 800 pisteen nihtijyränsä istuu ja kaivelee nenäänsä metsän siimeksessä. Kaikki armeijat ovat aloittelijan valinta, mutta jokaisesta armeijasta saa tappajan kokeneen pelaajan käsissä. Warhammer on sellainen peli, jossa ei kovin kamalasti kannata alkaa erottelemaan aloittelijan/veteraanin armeijoita.
joo...mie oon kokenu flesh-houndit tosi hyviksi, mutta kuten sanottua jo tuli, ne on khornen koiria... ne on toiminut flankatessa(vastustajan sivuun hyökätessä) todella hyvin...daemonic aura antaa 5+ wardin niille, ja magic resistance 2 on hyvä, kun taikoja vastaan ei tuota ward savea saa, nämä ovat vielä fast cavalryä, eli hyviä on...ainut huono puoli on frenzy, koska vastustaja voi sillä kikkailla...itse pidän aina kaksi viiden regimenttiä näitä 
-
Zymeth Salkir Dkhan