IG Cadianeita Cityfight puvuissa.
IG Cadianeita Cityfight puvuissa.
Elikkäs sain ensimmäiset IG jamppani valmiiksi ja päätin jakaa ne kanssanne.
Täällä ovat kaikki kuvat.
Pahoittelen joidenkin kuvien kellertävyyttä mutta sitten vain rakentavaa kommenttia tulemaan.
Täällä ovat kaikki kuvat.
Pahoittelen joidenkin kuvien kellertävyyttä mutta sitten vain rakentavaa kommenttia tulemaan.
Viimeksi muokannut Thelacan, Ti 10.08.2004 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kynä-ääliö
Enpä mitään erikoista vikaa löydä, paitsi ehkä tuo kirkkaan keltainen kotka tuossa haarniskassa
hopeinen olisi ehkä ollut enemmän paikallaan, ja toisen perusjäpän käsi on hieman suttuinen. Eniten pidän liekinheitinmiehestä (älä kysy miksi) ja silmätkin olet maalannut. Camokin on onnistunut. Ovatko nämä nyt niitä kavereita niistä tarinoista
???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
-
Slayer-3651
- Viesti:
@ Gorbag: Kotkien inkkaus ei oikein tahdo toimia kun ovat sen verran pieniä mutta kokeilen silti.
@ Slayer-3651 : Eihän tuo nyt ole ehkä vaikea arvata mutta.
Shadow grey jonka overbrushasin Codex greyllä. Siihen shadow grey, valkoisia ja mustia viivoja/kuviota. Armorit mustalla joissa highlightit codex greyllä.
Liekinheitin miehellä on codex grey pohjalla jonka overbrushasin vallejon fortress greyn vastaavalla, muuten sama. Ja aseen hihna ja tasku on snakebite leather jonka drybrushasin vomit brownilla, näyttää ihan hyvältä ja on helppo. Tuossa nyt oli nuo tärkeimmät.
@ Slayer-3651 : Eihän tuo nyt ole ehkä vaikea arvata mutta.
Shadow grey jonka overbrushasin Codex greyllä. Siihen shadow grey, valkoisia ja mustia viivoja/kuviota. Armorit mustalla joissa highlightit codex greyllä.
Liekinheitin miehellä on codex grey pohjalla jonka overbrushasin vallejon fortress greyn vastaavalla, muuten sama. Ja aseen hihna ja tasku on snakebite leather jonka drybrushasin vomit brownilla, näyttää ihan hyvältä ja on helppo. Tuossa nyt oli nuo tärkeimmät.
- Kynä-ääliö
- Rosvosektori
Joo tähän minä kommentoisin seuraavasta: Vallejon musta on joskus aika pahaa tököttiä niin että olen siirtynyt joissakin Vallejon maaleissa Vallejon airbrush maaleihin ne eivät ole kauhean "jämäköitä".Thelacan kirjoitti:Parissa ukossa en älynnyt laimentaa mustaa (Vallejon musta joka muuttunut tahmean paksuksi). Hihglightejä enemmän? En itse tajua heti mihin näitä pitäisi lisätä.
Ja itse työhän eli mielipide on: Todella yksinkertaisesti maalattu (ainakin selostuksenmukaan), mutta toimiin. Eli ei pahemmin valittamista muissakun joidenkin ukkojen maalin paksuudesta ja pientä korjattavaa on, mutta nättejä figuja. Arvosaan: 8 (itse en pahemmin piittaa 40 kymppisistä)
"Brush-licking makes you a better painter"