"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Etäisyydet fb:ssä ja Portugali

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
GobbladasSquig

Etäisyydet fb:ssä ja Portugali

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Niin, tarvitsisin tietoa parista asiasta liittyen old worldiin ja muuhun fb maailmaan:

1. Etäisyydet eli välimatkat
En ole onnistunut löytämään hyvää karttaa kyseisestä alueesta, jossa olisi jonkin sortin mittakaava esillä.
Jos joku tietää mistä moisen löytäisin, olisin hyvin kiitollinen.
Kartassa saisi näkyä koko maailma, siis Lustria, Old world, Ulthuan jne. jne.
Erityisesti etäisyys esim. Tileasta Lustriaan kiinnostaa minua.

Tietysti jos jollakin on muuten vaan hyvä käsitys näistä asioista niin voisit valaista minua hieman.

2. Tosiaan, Portugali ja Espanja
Tahtoisin myös tietää onko old worldissa fluffikasta, ei ehkä niinkään maantieteellistä, vastinetta Espanjalle ja Portugalille.
Tilea ja Estalia kuulostavat siltä, rulebookissakin sanotaan estalialaisten tulistuvan jos heidät sekoitetaan tilealaisiin.
Eikös Espanjalla ja Portugalilla (ehkä toisin päin) ole melko samanlainen suhde?
Itse kyllä kuvittelen Tilean jossain määrin Italian ja Espanjan yhdistelmäksi, piraatteja ja Leonardo de Miragliano (tai jotain sinne päin...).

Kiitos jo etukäteen. :)

P.S. Jos joku vielä ihmettelee, mihin pyrin tällä, niin sanotaan vaikka että saatatte kuulla minusta pian armeijalistat ja tarinat ja novellit osioissa... :D
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Grom

Re: Etäisyydet fb:ssä ja Portugali

Viesti Kirjoittaja Grom »

GobbladasSquig kirjoitti:1. Etäisyydet eli välimatkat
En ole onnistunut löytämään hyvää karttaa kyseisestä alueesta, jossa olisi jonkin sortin mittakaava esillä.
Nämä ovat varmaankin samat kuin meidänkin maailmassamme, uskoisin. Eli silloin Tileasta Lustriaan olisi linnuntietä... nääh, en minä noita mittakaavoja osaa. Jokainen katsokoon itse maailmankartasta, jos kiinnostaa.
GobbladasSquig kirjoitti:2. Tosiaan, Portugali ja Espanja
Tahtoisin myös tietää onko old worldissa fluffikasta, ei ehkä niinkään maantieteellistä, vastinetta Espanjalle ja Portugalille.
Tilea ja Estalia kuulostavat siltä, rulebookissakin sanotaan estalialaisten tulistuvan jos heidät sekoitetaan tilealaisiin.
Eikös Espanjalla ja Portugalilla (ehkä toisin päin) ole melko samanlainen suhde?
Itse kyllä kuvittelen Tilean jossain määrin Italian ja Espanjan yhdistelmäksi, piraatteja ja Leonardo de Miragliano (tai jotain sinne päin...).
Itsekin miellän Tilean ja Estalian juuri näiksi välimeren maiksi eli ESP ja POR (ja ehkäpä myös Italia).
GobbladasSquig kirjoitti:P.S. Jos joku vielä ihmettelee, mihin pyrin tällä, niin sanotaan vaikka että saatatte kuulla minusta pian armeijalistat ja tarinat ja novellit osioissa... :D
Hieno homma. Lisää kirjoittajia kaivataan aina :)!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Grom Hardhammer kirjoitti:
GobbladasSquig kirjoitti:P.S. Jos joku vielä ihmettelee, mihin pyrin tällä, niin sanotaan vaikka että saatatte kuulla minusta pian armeijalistat ja tarinat ja novellit osioissa... :D
I have a baad feeling about this... ;) Muistan vielä sen novellin jonka kirjoitit kuudennella, ja ope luki sen luokalle. Pelottava ajatus saada sinut kirjoittamaan warhammer novelleja. :D

Joo, ja Tilea on juuri se mitä ajatteletkin. Que pas? ;)

edit\\ Stonefist, jatka sitä yhtä mäystiä jonka aloitit jo! :D Sa... Hämeenlinna, me ownataan kybällä! ;)

lisäedit\\ Niin, ja Tapsa on edustanut omaa aluettaan koko kyläpahasen edestä jo, ellei enemmänkin yksikseen. Miten hän jaksaa, I wonder...
Viimeksi muokannut Rune, Pe 13.08.2004 14:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Rune kirjoitti:
Grom Hardhammer kirjoitti:
I have a baad feeling about this... ;) Muistan vielä sen novellin jonka kirjoitit kuudennella, ja ope luki sen luokalle. Pelottava ajatus saada sinut kirjoittamaan warhammer novelleja. :D
Jaahas, pitää hankkia jostain lisää savonlinnalaisia warhammer-kirjoittajia tänne, kun Joensuu alkaa ottaa piikkipaikkaa. Teitähän tulvii joka nurkasta, mokomat skavenit ;). Käännytystyö alkakoon...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

I have a baad feeling about this... Muistan vielä sen novellin jonka kirjoitit kuudennella, ja ope luki sen luokalle.
Ai "kolmannen asteen kontaktimuovia"? :D
Buahahahaaa!!! Klassikko, vieläköhän löytäisin sen jostain...
Pienellä muuntelulla siitäkin saa warhammer-novellin. :D

Ajattelin jotain sellaista konkvistadorimeininkiä, niinku Cortez ja atsteekit jne.
Tuskin olen ensimmäinen joka näillä apajilla roikkuu, mutta on mulla pari aika omaperäistä korttia hihassa...
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Eikös Pizzaros lost legion muistuta hieman espanijalaisia? Ainakin Pizzaro itse näyttää ihan konkvistadorilta.
Kaappari

Viesti Kirjoittaja Kaappari »

GobbladasSquig kirjoitti:Niin, tarvitsisin tietoa parista asiasta liittyen old worldiin ja muuhun fb maailmaan:

1. Etäisyydet eli välimatkat

Tämän saatatte tietää jo, mutta helffien armeijakirjassa on kartta fb maailmasta. Etäisyyksiä siinä ei kuitenkaan mainita :(
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

<a href="http://www.siegetower.com/warmaster/ima ... 20map2.jpg" target="new"><u>Kartta</u></a>
Eye is green.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Eikös Tilea ole enemmänkin Italia kuin Espanja? Italiakin oli keskiajalla hajanainen paikka, jossa eri kaupunkien ruhtinaat tappelivat keskenään. Karttakin on Italian kannalla. Ja kyllähän Tileasta, kun vähän väännellään, tulee helposti Italy. Estaliastakin saa Espanjan (ovelaa GW:ltä väännellä suomenkielisiä käännöksiä).

Se, että Tilea ja Estalia kilpailevat keskenään Lustrian valloituksesta, on tietysti kuitenkin juuri Portugalista ja Espanjasta otettu.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”