Onko örkkien codexissa örkkien kaikki yksiköt?
Onko örkkien codexissa örkkien kaikki yksiköt?
Tällainen kysymys ihmetyttää ja kummastuttaa tällä viikolla.
Army Builderilla pistelaskua suorittaessani huomasin, että AB sallii örkkien codexista löytymättömien yksikköjen valinnan (kyseessä oli tavallisen footslogga-listan kasaus). Jotkin näistä yksiköistä ovat Kult of Speedin listalla Codex: Armageddonissa, jotkut ei.
Gunwagon
Gargantuan Squiggoth
Telly-porta Boyz
(Ja vielä Krusher Battlewagonille.)
Onko nämä jotain WD:ssä mainittua opponent's consent -sontaa vai virallista kamaa? Vai vain ab:n wh40k-databeissin kasaajien viinanhuuruisia näkyjä??
Ja onko näitä salayksiköitä ja -varusteita olemassa enemmänkin??!!??? Valaiskaa... maailmani on rikki ja minä sekaisin. En saa rauhaa yöllä, en päivällä.
Army Builderilla pistelaskua suorittaessani huomasin, että AB sallii örkkien codexista löytymättömien yksikköjen valinnan (kyseessä oli tavallisen footslogga-listan kasaus). Jotkin näistä yksiköistä ovat Kult of Speedin listalla Codex: Armageddonissa, jotkut ei.
Gunwagon
Gargantuan Squiggoth
Telly-porta Boyz
(Ja vielä Krusher Battlewagonille.)
Onko nämä jotain WD:ssä mainittua opponent's consent -sontaa vai virallista kamaa? Vai vain ab:n wh40k-databeissin kasaajien viinanhuuruisia näkyjä??
Ja onko näitä salayksiköitä ja -varusteita olemassa enemmänkin??!!??? Valaiskaa... maailmani on rikki ja minä sekaisin. En saa rauhaa yöllä, en päivällä.
Viimeksi muokannut Lassek, La 14.08.2004 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainakin nuo Speed Freek yksiköt löytyvät Codex: Armageddonista. Kipin kapin lähimpään lelukauppaan ja osta se. Siinä on myös Black Templarien, Armageddon Steel Legionin ja Salamanderien säännöt.
Toivottavasti vastaukseni suo sinulle rauhan.
On vielä Deth Koptat mainitsemiesi lisäksi, mutta nekin löytyvät Armageddonista.Largo da Skullkrusha kirjoitti:Ja onko näitä salayksiköitä ja -varusteita olemassa enemmänkin??!!??? Valaiskaa... maailmani on rikki ja minä sekaisin. En saa rauhaa yöllä, en päivällä.
Toivottavasti vastaukseni suo sinulle rauhan.
No ei ainakaan minun ymmärtääkseni kyllä saa. Toki vastustajan suostumuksalla, mutta muuten ei tietääkseni saa. (Ellei nyt joku julkaisu ole taas mennyt ohi silmieni.)Largo da Skulkrusha kirjoitti:Siis ihan perus-klaanittomaan-vanilja-koodekkilistaan saa ottaa Telly-porta boyzeja (mitenkä nämä nyt sitten modeloitaisiin), Gargantuan Squiggotheja, Gunwagoneja, Deth Koptia, ja Krushereita Battlewagonille?
-
hyytelöperuna
1. Heitä AB lähimmästä ikkunasta pihalle. Mieluusti vielä poista se pihaltasi, ettei kukaan käytä sitä väärin täst edes.
2. Hanki örkkien codex ja codex armageddon ja chapter approved.
3. Jos haluat, hanki Imperial Armory(tjsp.)-kirjat. Sieltä löytyy pari jutskaa muistaakseni. Korjatkaa jos olen väärässä.
AB on tarkoitettu sekoittamaan ihmisten mielet. Käytä ihan codexien listoja ja tee armeijasi sen pohjalta. Ei pitäisi olla vaikeata.
2. Hanki örkkien codex ja codex armageddon ja chapter approved.
3. Jos haluat, hanki Imperial Armory(tjsp.)-kirjat. Sieltä löytyy pari jutskaa muistaakseni. Korjatkaa jos olen väärässä.
AB on tarkoitettu sekoittamaan ihmisten mielet. Käytä ihan codexien listoja ja tee armeijasi sen pohjalta. Ei pitäisi olla vaikeata.