"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Khorne=Khaine

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Otetaas vähän pohjaa jumalpohdinnalle:
Eikös nykyisen fluffin mukaan olekin niin ettei Warhammer FB:n maailmassa ole yhtään ns. "oikeaa" jumalaa? Kaaoksen Neljä Isoa (tai kenties Se Yksi ja Ainoa) ovat ainoat jumalien kaltaiset olennot ja nekin koostuvat lähinnä vain avaruuspölystä ja elävien olentojen tunteiden heijastumista.

Vanhat fluffithan heitetään nykyään muutenkin romukoppaan jos ne ovat jotenkin ristiriidassa uusien sepustusten kanssa tai haittaavat myyntiä - vrt. esim. örkit joissa aikaisemmin oli ideaa ja roisia huumoria, nykyään ne ovat vain vihreitä talonkokoisia ökkömönkiäisiä jotka eivät osaa muuta kuin hakata tattia ja huutaa "waaagh!" kun massiiviset lihakset ja megahampaat vetoavat prätkähiirifanipiltteihin paremmin...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Entäpä jos kaikki jumalat olisivatkin yksi ja sama. Jos kaikki nämä olisivatkin vain yksi mahtava voima joka haluaa leikitellä näillä heikoilla olemuksilla ja kyllästyttyään tuhoaa ne (ei oo vielä kyllästynyt). Tietenkin GW:n oma Fluffi kumoaa tämän mutta, kuka sanoi että kaikki mitä sinulle kerrotaan on totta?
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

Sama henkilö/jumala/demoni/henki/jokuihanihmeellinenverenhimoinenjoku ovat, ja nyt kun minä olen sanonut mielipiteeni niin kenelläkään ei voi sen jälkeen olla omaa mielipidettä joten joku mode voi tulla ja sulkea threadin. Kiitos.
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Nagash kirjoitti:ja nyt kun minä olen sanonut mielipiteeni niin kenelläkään ei voi sen jälkeen olla omaa mielipidettä joten joku mode voi tulla ja sulkea threadin. Kiitos.
Tai vaihtoehtoisesti sulkea Nagashin käyttäjätunnuksen niin saamme sentään jatkossa pitää omat mielipiteemme :o).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”