"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos dwarfit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Tässä pari kuvaa Chaos Dwarfeista. Nämä olen kerännyt jostain päin nettiä, ja nyt, valitettavasti joudun rikkomaan tekijänoikeuksia, tai ainakin sääntöjä, sillä en pysty kertomaan, kenen figuja tai mistä nää on.

http://www.kotiposti.net/urkko/kuvat/fi ... erbuss.jpg

Blunderbussit toteutettu Chaos päillä ja Empire Blunderbusseilla Chaos päät ei näytä ollenkaan hassummilta!

http://www.kotiposti.net/urkko/kuvat/fi ... rthshk.jpg
Earthshaker

http://www.kotiposti.net/urkko/kuvat/fi ... aker03.jpg
edellisen ammus
JH

Viesti Kirjoittaja JH »

Tuli vaan mieleen että saisikokohan tulevista OK:n Gnoblareista minkäännäköisiä Hobgoblineita?
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

skelemies kirjoitti:Tuli vaan mieleen että saisikokohan tulevista OK:n Gnoblareista minkäännäköisiä Hobgoblineita?
En uskoisi, gnoblarithan ovat pienehkjä kun taas hobbogobbot isompikokoisia.
Müran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Müran »

Viimeksi muokannut Müran, Su 14.11.2004 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Professional Blowjobs Since 1999"

"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Minäkin kinnostoin nyt CD:istä, (mutta maksaa niin paljon) ja etsin tieto niin näin jossain sivulla oli tehty CD:t Blood Bowllin(kirjointinkohan nyt oikein) Kaamos kääpistä faban kääpiä, oli muuten hienoja.
With Cannon, You Can.
H.L

Viesti Kirjoittaja H.L »

Nonniin, nyt ensimmäisen CD figuni olen saanut valmiiksi (Warriori blunderbussilla, samalla tavalla koottu kuin tussari-warrut Nostradamuksen linkissä.). Helppo konvihan tuo on, eikä vaadi paljoa kokemusta konvertoimiset (omaan Konverttaushistoriaan kuuluu lähes ainoastaan weaponswappeja). Kuvia voin lähitulevaisuudessa ottaa, jos jotakuta kiinnostaa.
Viimeksi muokannut H.L, To 02.09.2004 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Magicoc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magicoc »

Minua kiinnostaa, onkos ne muuten maalattuja?
noi chaos-päät ..(ei tietenkään chaos-dwarf päät, samat mitkä Nostradamuksen linkissä (olikohan oikein kirjoitettu?)) ..(kypärät?), on hieman liian pieniä verrattuna chaos-dwarf päihin, mutta minkäs sille mahtaa?..;)
Viimeksi muokannut Magicoc, To 02.09.2004 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
H.L

Viesti Kirjoittaja H.L »

Magicoc kirjoitti:Minua kiinnostaa, onkos ne muuten maalattuja?
Ei vielä, mutta ajattelin sen vielä tänään sutia. Päät ovat ehkä hieman pieniä, mutta ainakin minusta näyttävät ihan hyvältä.
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

Saisikohan CD:eitä konvattua ironbreakereista?
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Magicoc kirjoitti:noi chaos-päät ..(ei tietenkään chaos-dwarf päät, samat mitkä Nostradamuksen linkissä (olikohan oikein kirjoitettu?)) ..(kypärät?), on hieman liian pieniä verrattuna chaos-dwarf päihin, mutta minkäs sille mahtaa?..;)
Näyttäisivät siten suuremmilta, kun lisäisit niille GS:stä parran, kuten Icon antamassa linkissä. Olkoon kuinka kaaos tahansa, niin ainahan kääpiöllä parta täytyy olla!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tsekatkaa ihmeessä BB chaos dwarffien booster packit ym. Aikakin bull centaureja, hobgobboja, dwarffeja on...
joonasar

cd-army

Viesti Kirjoittaja joonasar »

itse olen käyttänyt chaos dwarf rykmentteinä niita marauderin vanhoja chaos dwarffeja jotka näyttää kitukasvuisilta chaos warrioreilta.niitä on toki hieman vaikea saada.hyvä vinkki chaos kyykkien tekemiseen on seuraavat osat.5edikan beorg bear struck mikä lie dogs of war regimentti.ei pitäisi olla hirmu vaikeaa saada käsiinsä.sen rykmentin norse figuilla on polviin asti oleva ketju paita päällä ja komeat kokopään peittävät kypärät(osalla)näistä figuista leikkaa jalat poikki ketjupaidan helman kohdalta ja turkis saappaiden ylä reunasta jonka jälkeen pinnaa saappaat ketjupaidan helmaan kiinni.tuleepi hieno kaaos kyykkä eikä tarvii paljon sculptailla jalkoja koska ne ovat ketjupaidan alla suojassa:)
myös 5edikan metalli marauderit ajaa saman asian.
only a fool knowsno fear,a hero shows no fear
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”