"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paperi_figut!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Valtion takaamalla opintolainalla...tai no ei - sillä ostetaan vain perhovapoja.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Satanic Bunny

Viesti Kirjoittaja Satanic Bunny »

Kyllä mä ja varmaan suurin osa muistakin pelaajista on sitä mieltä, että figut ja maasto on puolet pelistä. Ite pelillinen puoli on tottakai myös hauskaa, mutta toi koko homma on vähän niinku näyttö ja keskusyksikkö toisesta ei oo oikeen iloo ilman toista.

Ja sitäpaitsi, on tylsää jossei pääse kehumaan vastustajalle kuinka hyvin omat figut on maalattu ja haukkumaan sen figuja.;)
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
IVIaster

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Kumpa pystyisinki.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Käytän oikeita figuja vain sen takia, että kukaan ei muuten pelaisi kanssani, ja minut heitettäisiin turnauksesta pihalle :( .
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Amazing Slug kirjoitti:Käytän oikeita figuja vain sen takia, että kukaan ei muuten pelaisi kanssani, ja minut heitettäisiin turnauksesta pihalle :( .
Tuossa on oikea asenne! Itsekin ihmettelen, miksi hyllyyni on nelinumeroinen määrä naurettavan näköisiä muovi- ja metalliklönttejä eksynyt, kun pahvinappuloillakin pärjäisi aivan hyvin :o).
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

Tiättekste, ilman figuja WH on lähinnä keskinkertainen lautapeli, eli kyllä ne kuuluu figut Warhammeriin ihan olennaisena osana...

Ainakin minun mielestä.
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Jos pelaa WH:ia toistuvasti ilman figuja ja maastoa, voisi yhtä hyvin pelata jotain säännöiltään parempaa strategiapeliä, jossa ei tarvitse ostaa figuja - vaikkapa (Advanced) Squad Leaderia.

Itse olen käyttänyt paperinpalasia kerran. Tämä tapahtui kaikkien aikojen ensimmäisessä WH-pelissäni ja aika tarkkaan 17 vuotta sitten. Käytimme tuolloin kaverini kanssa kolmosedikan sääntökirjan lopussa olleita valmiita "paperilappuminiatyyreja" valmisskenaarion pelaamiseen. Pelipöytänä toimi lattia. Sen verran rasittavaa tuo lattialla konttaaminen ja pahvilappujen siirtely (ja käsiin ja polviin tarttuminen) oli, että seuraavassa pelissämme olikin sitten käytössä pöytä, maastoa jo oikeat miniatyyrit.

Eli kyllä sääntöjä voi paperilapuilla testata, mutta ei pelin todelliseen ytimeen pääse ennen kuin on pelannut sitä maalatuilla minatyyreillä ja kunnon pelilaudalla.

- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Eiiiii!!!!! se ei ole oikein järkevää. aika ruman näköinen
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Onkohan muuten tämän aiheen keskustelu jo tältä erää ammennettu tyhjiin. Kyseessä on kuitenkin n.10 kertaa vuodessa toistuva vakio-topic. Eli jatketaan kun seuraava nostaa aiheen esille.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”