Skulptaus työkalut
Skulptaus työkalut
Eli mistä olette hankkineet/ostaneet erinäköisiä Modaamiseesn ja Skulptaukseen sopivia työkaluja esim. Hammaslääkärin piikit ym.ym.
-
hyytelöperuna
OT - OT Eikö se nolota tms.?Itse en kehtaisi kysyä, no jaa, voisihan sitä kysyä, mutta itteeni se nolottais, hävettäis, mutta en ole sinä !hyytelöperuna kirjoitti:Hammaslääkärin työkaluja pitäisi kysäistä kun seuraavan kerran sinne joudun.
Huom. surprise!OTsurprise!
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
-
hyytelöperuna
Nyt en ymmärrä, kysäisen vaan, että saisko parit työkalut sieltä. Lääkärithän heittää ne työkalut aina tietyn ajan päästä pois ja ottaa uudet käyttöön. Varmaankin ne on iloisia, että niitten työkalut menee kiertoon, eikä pelkästään roskiksen pohjalle. Varmaankin ne ihmettelee mitä mä niillä, mut sanoo vaan että käytän niitä kaivertamiseen ja askartelumassan muovaamiseen.Magicoc kirjoitti:OT - OT Eikö se nolota tms.?Itse en kehtaisi kysyä, no jaa, voisihan sitä kysyä, mutta itteeni se nolottais, hävettäis, mutta en ole sinä !hyytelöperuna kirjoitti:Hammaslääkärin työkaluja pitäisi kysäistä kun seuraavan kerran sinne joudun.
Huom. surprise!OTsurprise!
ai..en oo opiskellu hammaslääkäreitä..
niin ajattelinkin, mutta se nolottaa jos kysyy hammaslääkäreiltä heidän rakkaita hampaan parannus- taika esineitä omakseen..tai lainaan.Zherec kirjoitti:Ja jos oma harrstus "nolottaa" niin ehkä kannattaa jättää koko harrastus pois. En tietenkään hammaslääkäreistä tiedä, mutta ainakin muilla osastoilla välineitä ei heitetä roskikseen, vaan ne lähetetään "pesulaan" jossa ne pestään ja steriloidaan.
Viimeksi muokannut Magicoc, Su 29.08.2004 15:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
-
baretul
Henkarista(kin) saa väännettyä jotain. (Vähän alaspäin samalla sivulla)