Raunioista metsää.
Raunioista metsää.
Eli tässä on raunioista metsää (raunioita ei näy paljon)
Otettu todella huonolla lääkemainos digikameralla ja kaverin sivulle tungettu. http://koti.mbnet.fi/amaster/joo.htm
Edit: Olen tehnyt maastoja alle 2kuukautta.
Otettu todella huonolla lääkemainos digikameralla ja kaverin sivulle tungettu. http://koti.mbnet.fi/amaster/joo.htm
Edit: Olen tehnyt maastoja alle 2kuukautta.
Hei tuohan on ihan hieno (jos vertaa meikäläisen tekeleisiin niin se on tosi hieno)
mitä materiaaleja olet käyttänyt (tuolta nyt tunnistan ihka oikean puun,kivet ja sitten arvaukkset rauniot on tehty mahdollisesti styroksista, ja pohja on mahdollisesti sammalta tai jotain muuta metsä mömmöö
Itse teen oikeastaan koko ajan maastoa (kun ei ole muutakaan tekemistä) styroksia en ole oikeastaan käyttänyt koskaan (pitäisi sitäkin hankkia) mutta luulen että jälkeni paranee kun saan sitä
Hieman löpinää
mitä materiaaleja olet käyttänyt (tuolta nyt tunnistan ihka oikean puun,kivet ja sitten arvaukkset rauniot on tehty mahdollisesti styroksista, ja pohja on mahdollisesti sammalta tai jotain muuta metsä mömmöö
Itse teen oikeastaan koko ajan maastoa (kun ei ole muutakaan tekemistä) styroksia en ole oikeastaan käyttänyt koskaan (pitäisi sitäkin hankkia) mutta luulen että jälkeni paranee kun saan sitä
Hieman löpinää
Viimeksi muokannut elfmaster, Pe 03.09.2004 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan luonnosta löydetyistä jutuista mutta ne ihan alhaalla olevat rauniot ovat savea.elfmaster kirjoitti:Hei tuohan on ihan hieno (jos vertaa meikäläisen tekeleisiin niin se on tosi hieno)
mitä materiaaleja olet käyttänyt (tuolta nyt tunnistan ihka oikean puun,kivet ja sitten arvaukkset rauniot on tehty mahdollisesti styroksista, ja pohja on mahdollisesti sammalta tai jotain muuta metsä mömöö
Hieman löpinää
IMO toi näyttää aikoja sitten hylätyltä kaatopaikalta joka on alkanut kasvaa umpeen. Oba tuossa mainitsikin että vähän vaikeaa tuolla ruveta pelaamaan, ehkä jonnekin kentän reunalle tuo vois käydä. Ja yleiskuva kauempaa olis ihan hyvä.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."