"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WW II saksalaisia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Valtsu
Viesti:

WW II saksalaisia

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Eli tässäpä nämä. Aikaa meni aika kauan noiden kokoon nähden. Tämä tosin johtui siitä että jouduin odottamaan maalien kuivumista kauan. Nuo on lakattu kiiltävällä lakalla, mutta saavat vielä mattalakka pinnan kunhan sitä kerkeän ostamaan. Itse olen ihan tyytyväinen noihin vaikka pari korostusta ei olisi pahitteeksi, mutta tässä nämä: http://groups.msn.com/LotrStrategiapeli ... ?Page=Last
Ja modeemi miehien ei tarvitse varoa. Oliko kokoa peräti 35k. :)
Lalalaa
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Kuva on hieman tumma ja utuinen. Mitä nyt kuvista sai selvää niin ihan kelpo työtä. Lisää kalustoa vaan kehiin.
Valtsu
Viesti:

Juu eli tuo ei ole ihmekään, kun on otettu skannerilla. Yritän ottaa parempia kuvia.
Siellä on nyt yksi kirkkaampi kuva. Painatte vain "seur. kuva".
Lalalaa
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Edestä näyttää iha "lelusotilailta". Muuten ihan näyttäviä. Mutta minkä valmistajan noi on?
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Antelius kirjoitti:Edestä näyttää iha "lelusotilailta". Muuten ihan näyttäviä. Mutta minkä valmistajan noi on?
Veikkaanpa, että ne ovat lelusotilaita. Mutta minkä valmistajan ja mitä skaalaa (luultavasti kohtuullisen isoa)?
Valtsu
Viesti:

Öh ne ovat Italerin pienoismalleja. Noh leluista nuo erottaa mielestäni se että nuo ovat esikuviensa mukaisia. Skaala itse asiassa ei ole mikään hirveän iso. Se on nimittäin 1:72. Olenko niin tarkkamaalaaja että nuo näyttävät isoilta? ;)
Lalalaa
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Skaala huomioiden hyvän näköisiä. Itsekin 1:72:sia maalanneena pystyy suhteuttamaan paremmin mitä noilta voi odottaa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Hamara

Valtsu kirjoitti:Öh ne ovat Italerin pienoismalleja. Noh leluista nuo erottaa mielestäni se että nuo ovat esikuviensa mukaisia. Skaala itse asiassa ei ole mikään hirveän iso. Se on nimittäin 1:72. Olenko niin tarkkamaalaaja että nuo näyttävät isoilta? ;)
Pahoitteluni. Minullakin on 1:72 -skaalaa melkein 150 figuurin verran, mutta kuvissa näyttivät niin isoilta.
tazallmighty

Viesti Kirjoittaja tazallmighty »

onhan ne... itse asiassa aika himskatin hienoja , kun olen itsekkin noita töherrellyt niin ei niitä helppo ole maalata noinkaan näyttävälle tasolle...simskatin bassomarsu oot vielä beissitki laittanu...eri hauskaa ois noilla ollu leikkiä sillon lapsena jos ne ois maalattu noin kiiwisti...siis hienosti...mutta ootko valtsu löytäny tommosille mitään sääntöjä...
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
Valtsu
Viesti:

Hamara kirjoitti:
Valtsu kirjoitti:Öh ne ovat Italerin pienoismalleja. Noh leluista nuo erottaa mielestäni se että nuo ovat esikuviensa mukaisia. Skaala itse asiassa ei ole mikään hirveän iso. Se on nimittäin 1:72. Olenko niin tarkkamaalaaja että nuo näyttävät isoilta? ;)
Pahoitteluni. Minullakin on 1:72 -skaalaa melkein 150 figuurin verran, mutta kuvissa näyttivät niin isoilta.
Juu annetaan anteeksi. Varsinkin kun itse vaikutat noita keräilevän :).
Joo eli ihan hyvin onnistuivat vaikka kiiltävätkin. Sekin ongelma poistuu kun lakkaan ne mattalakalla. Noihin piti vain mahdollisimman nopeesti saada lakka, koska noista lähtee maali hirveän helpolla.
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

hienojahan ne ovat mielestäni... en itse kerää noita figuja mutta figut vaikuttava kovin kiinnostavilta....
Hamara

Valtsu kirjoitti:
Hamara kirjoitti:
Juu annetaan anteeksi. Varsinkin kun itse vaikutat noita keräilevän :).
Joo eli ihan hyvin onnistuivat vaikka kiiltävätkin. Sekin ongelma poistuu kun lakkaan ne mattalakalla. Noihin piti vain mahdollisimman nopeesti saada lakka, koska noista lähtee maali hirveän helpolla.
Maalit on minulla oikeastaan vielä vähän hakusessa. Vallejoa totta kai, siitä lähdetään.
Kaverini on saanut jo useita hermoromahduksia muovifiguurien yksityiskohdista (hankki ensin metallisia, vasta sitten muovisia). Pidän häntä keskivertoa parempana maalarina, ja hän mutisee koko ajan "epämuodostuneista kasvoista ja maalaushelvetistä". Eli saapa nähdä mitä tulee kun minä pääsen maalaamaan näitä. ;)
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

tazallmighty kirjoitti:i...siis hienosti...mutta ootko valtsu löytäny tommosille mitään sääntöjä...
Öh... pikainen vilkaisu tuonne Muut Pelit -osiolle tuottaa jo melkoisen listan tarjolla olevia säännöstöjä ja mallikeskustelua vaikka nyt tuossa "WW II Aiheiset pelit" -threadissä ... :roll:
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kuvat on kyllä vähän pieniä ja tuo kiiltävä lakka häiritsee jonkin verran, mutta ihan hyvä että tänne tulee joskus muitakin kuin fantasia ja scifi -ukkoja. Nuo voisi toki vielä lakata vaikka kerran mattalakalla, mikä tappaisi tuota kiiltoa. Kiiltävä lakka kyllä antaa kestävämmän pinnan.

edit: joo..olisi pitänyt lukea viestejä tarkemmin läpi kun tuli puhuttua tuosta lakkauksesta...sorry. Mutta onhan se ihan hyvä laittaa kiiltävää pohjalle.
Viimeksi muokannut Gorkiporki, Pe 03.09.2004 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valtsu
Viesti:

Gorkiporki kirjoitti:Kuvat on kyllä vähän pieniä ja tuo kiiltävä lakka häiritsee jonkin verran, mutta ihan hyvä että tänne tulee joskus muitakin kuin fantasia ja scifi -ukkoja. Nuo voisi toki vielä lakata vaikka kerran mattalakalla, mikä tappaisi tuota kiiltoa. Kiiltävä lakka kyllä antaa kestävämmän pinnan.
Tuosta mainitsin vähän aikaa sitten. Tarkoitus olisi laittaa päälle mattalakkaa. Nyt nuo on kiiltävällä lakalla, koska niistä lähti niin nopeasti maali että lakkasin ne vain mahdollisimman nopeasti.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”