Tomb Spydereitä
Tomb Spydereitä
Näitä pitäisi saada tehtyä itse jostakin, kun tuo kaupan hinta on mielestäni vähän liikaa. Jalat voin luultavasti rakentaa itse aika helposti vaikka jostain auton varaosista, mutta hämähäkin pää ja alaruumis tuottavat vaivaa. Onko teillä mielessä jotain arkipäivän (tai vaikka pyhän) esineitä, joita voisin käyttää pohjana konversioihin?
Kaikki vastaukset ovat tervetulleita, kun en ole itse keksinyt mitään.
Kaikki vastaukset ovat tervetulleita, kun en ole itse keksinyt mitään.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kasasta green stuffia? Kinder munien sisällä kun on se keltainen kapseli, missä ne lelut ovat, siitä voisi tehdä ruumiin?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Ehkä se kapseli on vähän..huono..
voisihan se toimia mutta se on aika hassun muotoinen, ja maali ei pysy siinä..
se on heikkoa ja sen ne kaksi ''puolta'' pitäisi liimata, joka joskus repeää ja fiku on mäsänä..
Mutta jos ihme tapahtuu , niin se voi ihan hyvin onnistua!(tai ei kai siihen mitään ihmettä tarvita!)..
kokeile balsasta/kapalevystä/tai muusta vastaavasta se pohjan muoto, siihen sitten DAS-ista se selkä (DAS =DAS-massa), greenstuffilla pieni kerros jokapuolelle niin että se näyttää tomb spyder: iltä..
sitten koristeet mm. sculptaa vaikka viivoja ym. muuta kivaa?..
tai isosta massapallosta jotain väsäämään..
voisihan se toimia mutta se on aika hassun muotoinen, ja maali ei pysy siinä..
se on heikkoa ja sen ne kaksi ''puolta'' pitäisi liimata, joka joskus repeää ja fiku on mäsänä..
Mutta jos ihme tapahtuu , niin se voi ihan hyvin onnistua!(tai ei kai siihen mitään ihmettä tarvita!)..
kokeile balsasta/kapalevystä/tai muusta vastaavasta se pohjan muoto, siihen sitten DAS-ista se selkä (DAS =DAS-massa), greenstuffilla pieni kerros jokapuolelle niin että se näyttää tomb spyder: iltä..
sitten koristeet mm. sculptaa vaikka viivoja ym. muuta kivaa?..
tai isosta massapallosta jotain väsäämään..
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
-
Darkki
-
hyytelöperuna