kommenttia?
eLI susimiehen oikea ''miekkakäsi'' on huono..siihen piti saada miekka taakse heiluttavasti, mutta epäonnistui..pinta alkoi kumista jo pilaantua, tyydyin tuohon..;(
alareunaan ilmestyy se suurennus juttu , kun viet hiiren siihen..
Jos se on vaikka itsetuhoinen mariini...Beowulf kirjoitti:ase on väärinpäin sillä tuohon tyylin kukaan ei pidä asetta kun lauma örkkejä painaa päälle.
öö..Kokeilin, ja kyllä pysyin pystyssä.Mutta se on oma mielipiteesi.JC and the lissut kirjoitti:itse en ole hyvä piirtäjä muutta olisi yksi hyvä neuvo...
Yritäppä olla itse olla tuossa asennossa... Tuntuu vähän oudolta ainakin minustaelikkä saat kuvasta realistisemman, en tarkoita esim ettei saisi piirtää jotain outoa mihin ihminen ei pysty sillä tämähän on fantasiaa, mutta kannattaa tehdä tälläinen "koe" jos haluaa realistisen työn.
Monoliitti kirjoitti:öö..Kokeilin, ja kyllä pysyin pystyssä.Mutta se on oma mielipiteesi.JC and the lissut kirjoitti:itse en ole hyvä piirtäjä muutta olisi yksi hyvä neuvo...
Yritäppä olla itse olla tuossa asennossa... Tuntuu vähän oudolta ainakin minustaelikkä saat kuvasta realistisemman, en tarkoita esim ettei saisi piirtää jotain outoa mihin ihminen ei pysty sillä tämähän on fantasiaa, mutta kannattaa tehdä tälläinen "koe" jos haluaa realistisen työn.