Eli olen tekemässä aavikko maastoa ja haluan sinne palmuja. Kysynkin että onko palmuja helppo tehdä itse vai pitääkö ostaa vaikka GW:stä tai jostain muusta kaupasta.
-Zeor-
Palmut
Itse tien vuosia sitten tämäntyylisiä palmuja, eivät ne kauniita ole, mutta nopeita tehdä.
Runkona on sopivan paksuista ja jämäkkää letkua. Jos sattuu löytymään jotain, missä on hieman jonkinlaista kuvionta pinnassa, niiin hyvin menee. Nämä liimailin hieman tuettuna pahviin, ja maalasin ruskeiksi.
Lehdeät saa kätevästi sopivan olisista muovikasveista. Näissä on yleensä värit valmiina, ei muuta kun leikkaa irti ja työntelee letkunpäihin. Sitten naamion letkujen ylään GS:llä, jotta rungon ja lehtien väli näyttää luontevammpalta. Maalasin tuon kohdan uudestaa, ja basen teon jälkeen valmista tuli.
Noihin lehtiin olen vielä tänäkin päivänä tyytyväinen, mutta runkot eivät enää oikein mene. Tekesin varmaan nykyään niitä rautalanka-sideharso-erikeeper -menetelmällä. Ei niin nopeita tehdä, mutta taatusti tulisi hienompia.
Runkona on sopivan paksuista ja jämäkkää letkua. Jos sattuu löytymään jotain, missä on hieman jonkinlaista kuvionta pinnassa, niiin hyvin menee. Nämä liimailin hieman tuettuna pahviin, ja maalasin ruskeiksi.
Lehdeät saa kätevästi sopivan olisista muovikasveista. Näissä on yleensä värit valmiina, ei muuta kun leikkaa irti ja työntelee letkunpäihin. Sitten naamion letkujen ylään GS:llä, jotta rungon ja lehtien väli näyttää luontevammpalta. Maalasin tuon kohdan uudestaa, ja basen teon jälkeen valmista tuli.
Noihin lehtiin olen vielä tänäkin päivänä tyytyväinen, mutta runkot eivät enää oikein mene. Tekesin varmaan nykyään niitä rautalanka-sideharso-erikeeper -menetelmällä. Ei niin nopeita tehdä, mutta taatusti tulisi hienompia.
Phil Kelly says "No!"
Re: Palmut
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=27381
Tossa on linkki puiden teko topikkiin (oli jopa seuraavalla sivulla).
Sielta löytyy ohje palmujen tekoon.
Edit: Ja jotta ei mene liian hankalaksi sivulla 2 puhutaan palmujen tekemisesta
Tossa on linkki puiden teko topikkiin (oli jopa seuraavalla sivulla).
Sielta löytyy ohje palmujen tekoon.
Edit: Ja jotta ei mene liian hankalaksi sivulla 2 puhutaan palmujen tekemisesta