WH40K:Chaos:Typhus
WH40K:Chaos:Typhus
Eli tässä olisi toissa kesänä maalattu Typhus, olen konvertoinut Typhukselle Milliputysta uuden pään käyttäen hiukan kaaosterminaattorin päätä mallina. Valitettavasti kuvat ovat hiukan suttuisia, mutta niistä saanee silti selvää.
http://img.photobucket.com/albums/v477/ ... typhus.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v477/ ... typhus.jpg
"No shit, Sir"
- Jänkäkoira
Kiitos. Oli muuten ensimmäinen kuvani, jonka olen ikinä lähettänyt tänne. Kuva on muuten otettu järjestelmäkameralla digikameran sijaan käyttäen ISO200 filmiä, mikä oli selvä virhe, sillä se ei ole niin herkkää kuin ISO400, jota on yleensä tullut käytettyä järjestelmäkamerassa. Valaistus on toteutettu kolmella päivänvaloloistelampulla.
"No shit, Sir"
Jaa. Epäiletkö tämän olevan kenties kuvamanipulaatio? Heh, ei huolta kyllä se ihan oikea figu on, ja totta tosiaan, kyllä se hiukan irralliselta näyttää...voi johtua väreistä tai valosta. En tiedä. Sekin vaikuttaa irrallisuuteen, että pinta-ala joka on figun jalkojen alla, on erittäin pieni. Pienempi kuin jalkapohjat itse.
"No shit, Sir"
Vaikuttavaa! Pää varsinkin on todella tarkkaa työtä.
Haarniskasta pidän, siinä on nurglemainen ''kuviointi'' ties mitä mömmöjälkiä nuo todellisuudessa olisivat. Base näyttää hieman siltä ettei typhus jotenkin kuuluisi siihen. Jos base olisi isompi niin ei luultavasti näyttäisi, mutta jos aiot pelata tuolla. Johtuneeko tuo irrallisuudentunne sitten basen koosta tai kenties figun melko leveästä haara-asennosta, en tiedä.
Maalaus on aivan upeaa luokkaa!!
Haarniskasta pidän, siinä on nurglemainen ''kuviointi'' ties mitä mömmöjälkiä nuo todellisuudessa olisivat. Base näyttää hieman siltä ettei typhus jotenkin kuuluisi siihen. Jos base olisi isompi niin ei luultavasti näyttäisi, mutta jos aiot pelata tuolla. Johtuneeko tuo irrallisuudentunne sitten basen koosta tai kenties figun melko leveästä haara-asennosta, en tiedä.
Maalaus on aivan upeaa luokkaa!!
-
tazallmighty
Onhan se hieno, itse pidän basesta todella paljon koska jotenkin nurglelle sopii tuommoinen "tilpehööri" baseen. Myös pään konvertointi (kai se oli konveroitu?) oli onnistunut.
Tämä johtaa siihen johtopäätökseen että aivan upea figuhan tuo oli, en näe tuossa mitään moitittavaa.
Että silleen...
Tämä johtaa siihen johtopäätökseen että aivan upea figuhan tuo oli, en näe tuossa mitään moitittavaa.
Että silleen...
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...