WH40K: Piirustuksia
WH40K: Piirustuksia
Pari omaa kuvaa: oma näkemykseni Tausta sekä Steel Legion kersantti.
Siispä:
http://img.photobucket.com/albums/v477/ ... arrior.jpg -Tau kuva.
http://img.photobucket.com/albums/v477/ ... ekopio.jpg -Steel Legionnaire.
Siispä:
http://img.photobucket.com/albums/v477/ ... arrior.jpg -Tau kuva.
http://img.photobucket.com/albums/v477/ ... ekopio.jpg -Steel Legionnaire.
Viimeksi muokannut aurellian, To 16.09.2004 19:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"No shit, Sir"
Mukavaa, että tämä omien kynätaitojen esittely saa hieman suurempaakin kannatusta
. SL-kessu on mielestäni pirun hieno. Tuo sumuun katoaminen on itseasiassa ainoa, mikä hieman pomppaa silmille ja saa raapustuksen näyttämään hieman puolitiehen jätetyltä. Fire warriorkin on ihan mukava, mutta pose vaikuttaa hieman luonnottomalta. Lisäksi panssari ja ase vaikuttavat todella retrolta Taun teknologiatasoon nähden
. Johtuu noista pulteista. Hyvää työtä kuitenkin ja jatka piirtelyä
.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
-
tazallmighty
Hienoja, kerrankin joku joka osaa piirtää..
En osaa sanoa yhtään miltä niitten pitäisi näyttää, sillä en 40k:ta keräile, mutta hienoja olivat. Ehkä voisit piirtää teräslegioonalaiselle ne sumuun hävinneet viivat vahvempina ja ne housut olivat, kuten mainittiinkin jo, hieman pussimaiset ja lököttävät. Jälki oli siistiä ja viivat notkeita..
Lisää vaan hengentuotoksia peliin, niin kaikki ovat iloisia!
En osaa sanoa yhtään miltä niitten pitäisi näyttää, sillä en 40k:ta keräile, mutta hienoja olivat. Ehkä voisit piirtää teräslegioonalaiselle ne sumuun hävinneet viivat vahvempina ja ne housut olivat, kuten mainittiinkin jo, hieman pussimaiset ja lököttävät. Jälki oli siistiä ja viivat notkeita..
Lisää vaan hengentuotoksia peliin, niin kaikki ovat iloisia!
-
HemmiEinari
Noh, kieltämättä SL kessusta tuli hiukan persjalkainen. Ei näytä olevan mittasuhteet vielä hallussa vaikka olen vauvasta asti aktiivisesti piirrellyt.
Ajattelin jättää kessun sumuun sen takia, että olisi hiukan GW: n artworkin tapainen=puolivalmis vaikutelma...muuten hahmo on täysin oman mielikuvituksen syövereistä, mallia ottamatta piirretty.
Ajattelin jättää kessun sumuun sen takia, että olisi hiukan GW: n artworkin tapainen=puolivalmis vaikutelma...muuten hahmo on täysin oman mielikuvituksen syövereistä, mallia ottamatta piirretty.
"No shit, Sir"
-
Scar-Veteran
Erittäin hienoa työtä! 
Tausta viellä sen verran että tuon aseen lyhyys vähän vaivaa vaikke enhän minä mikään 40k expertti ole.
Tausta viellä sen verran että tuon aseen lyhyys vähän vaivaa vaikke enhän minä mikään 40k expertti ole.
Viimeksi muokannut Scar-Veteran, Su 19.09.2004 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"So long as there is light, there is a shadow"
- Rectunator
Tau-sotilaassa on virkistävää "omaa näkemystä", pois GW:n taukkilinjalta. Jotenkin (älkää kysykö miten!) piirrustus tuo mielen Rogue Traderin. "Persoonallisen näköinen, hieman tuntematon muukalaisrotu joka edustajan näemme diassa kolmesataa viisi."
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Tosi hienoja, tosin Taun olkasuojus on hiukan outo. Mikä ase sillä on kädessä? Joku itse keksitty?
Tuo Steel Legioonalainen on tosin hieman lökäpöksy, mutta ei se niin hirmuisesti haittaa. Joku osaa piirtää : )
Aun'Edit: Modet, poistakaapa tämä viesti, kun en itse jostain kumman syystä pysty. Tuolta kulmasta puuttuu se X-kuvake.
Tuo Steel Legioonalainen on tosin hieman lökäpöksy, mutta ei se niin hirmuisesti haittaa. Joku osaa piirtää : )
Aun'Edit: Modet, poistakaapa tämä viesti, kun en itse jostain kumman syystä pysty. Tuolta kulmasta puuttuu se X-kuvake.
Viimeksi muokannut Darlantan, To 16.09.2004 18:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
No onhan se. Se voisi olla vaikka joku railgunin "konepistoolimainen" muoto, sillä kys. pirros voisi vaikka esittää tiedustelijaa. Näillähän on yleensä kevyt aseistus jne.Aun'shi kirjoitti:Tosi hienoja, tosin Taun olkasuojus on hiukan outo. Mikä ase sillä on kädessä? Joku itse keksitty?
"No shit, Sir"
-
Monoliitti
- Viesti:
Niin..Täälläkään ei toimi..
Edit
Huomasin, no tässä katsellessani, että minulla ei mikään photobucket -galleria toimi..Ei edes etusivu, että olisiko mitään vikaa tms.
Edit
Huomasin, no tässä katsellessani, että minulla ei mikään photobucket -galleria toimi..Ei edes etusivu, että olisiko mitään vikaa tms.
Viimeksi muokannut Monoliitti, Pe 17.09.2004 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!