*Sob*
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Konrad von Richtmark
Teknisesti on paljon mahdottomampaa pelata WH-armeijaa joka EI koostu ainoastaan sistereistä...Konrad von Richtmark kirjoitti:Mutta, on teknisesti aivan mahdollista pelata witchhunter-armeijaa joka perustuu puhtaasti Sisters of Battleen. Typykät kun ovat inkvisition sotavoima.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
Ajatko takaa ajatusta: "Stormeja ei voi ottaa kahta ryhmää" vai että "SoBit ovat kovempia kuin mitkään muut WH:n yksiköt".Peace kirjoitti:Teknisesti on paljon mahdottomampaa pelata WH-armeijaa joka EI koostu ainoastaan sistereistä...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Allymarine WH on ihan yhtälailla pelikelpoinen kuin siskoarmeijakin.Peace kirjoitti:Teknisesti on paljon mahdottomampaa pelata WH-armeijaa joka EI koostu ainoastaan sistereistä...Konrad von Richtmark kirjoitti:Mutta, on teknisesti aivan mahdollista pelata witchhunter-armeijaa joka perustuu puhtaasti Sisters of Battleen. Typykät kun ovat inkvisition sotavoima.
Samoin inducted IG WH.
Teknisesti on mahdotonta väittää että on teknisesti mahdotonta pelata muuta kuin siskoarmeijaa. Ei myöskään toimi teoriassa, käytännössä tai päiväunissakaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Miksi ihmeessä ei kuitenkaan exorcistejä? WHn yksiköiden parhaimmistoa neBumba kirjoitti:Ottaa vain Canonessin, sen pakolliset 20 siskoa(ja lisää!) seraphimejä, retributoreja ja immolatoreita
Mistä lähtien?ApOc kirjoitti:Niin mutta ne [exorcistit] eivät ole SoB yksikkö vaan kuuluvat WHoolle, jolloin se ei olisi enään full Sisko armeija. [ ja sitä tässä juuri bumba mielestäni tavoitteli]
Vanhassa SoB listassa oli ihan samanlailla exorcist, oli tosin astetta tai paria huonompi.
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ainoat Inquisition yksiköt WH listassa ovat Inquisitor ja Assassinit. Kaikki muut ovat jos ei suoraan SoB yksiköitä, niin niiden kanssa tiivisti yhteistyötä tekevät (Pappi ja Flagellantit sekä Penitent Engine). Muutenkin Inquisition läsnäolo johtuu historiallisista syistä. Käytännössä Inquisitio valvoo kaikki isommat ja pienemmät Order Militantin sotilaalliset operaatiot.
- Druzhina Captain
- Valvoja