mistä siivet hive tyrantille?
mistä siivet hive tyrantille?
ois tarkotus hankkia hive tyrant ja tehä sille siivet jostai, pystyyks niitä siipiä ostaa erikseen. esim lohikäärmeen siivet näyttäis mun mielestä törkeen hienoilta tyrantin selässä vai pitääks ne konvertaa ite
Itse asiassa postimaksut eivät ole kovinkaan isot. Jos itse tai joku luottavainen lähipiirissä omistaa luottokortin, niin melkein suosittelisin sieltä tilaamaan, mikäli haluaa muitakin irto-osia. Itse ainakin sain tilauksen suoraan GW:lta paljon nopeammin, kuin Puolelta Kuulta.Largo da Skulkrusha kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti Online Storesta, jolloin kyllä saa maksaa tukevat postimaksut.
Tähänkin on syy.anemi kirjoitti:Itse asiassa postimaksut eivät ole kovinkaan isot. Jos itse tai joku luottavainen lähipiirissä omistaa luottokortin, niin melkein suosittelisin sieltä tilaamaan, mikäli haluaa muitakin irto-osia. Itse ainakin sain tilauksen suoraan GW:lta paljon nopeammin, kuin Puolelta Kuulta.Largo da Skulkrusha kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti Online Storesta, jolloin kyllä saa maksaa tukevat postimaksut.
Olet harvinaisen onnekas.
Yleensä taitaa kestää viikkoja, parhaimmillaan/pahimmillaan kuukausiakin! Jajotkut eivät edes tule perille. Tai tuollaistakin kuullut olen.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Armageddon
Ai näitä vai? ---->Truuttana kirjoitti:Ps: nyt mä kysyn sen, mistä noita keltaisia hymiöitä oikein saa.
teet : ja ) niin saat iloisen hymiön
teet : ja P niin saat kieltä näyttävän hymiön
teet : ja D niin saat himmeesmile hymiön
teet : ja ( saat surullisen hymiön
teet ; ja ) saat winkkaavan hymiön
teet : ja ' ja ( saat itkuisen hymiön
teet : ja | saat vakavan hymiön
auttoiko?
Sori Offtopick
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
- TietoPredator
Melkein suosittelisin tuolla siipiosastolla tekemään saman kuin kaikki Golden Demonia voittamaan pyrkivät: aloitat tilaamalla Bloodthirsterin siivet.
GD-miehet jatkavat sitten urakkaa Archaonin hevosella, jollain uudella kaaoshype-figulla ja Green Stuffilla. Ja tämä riippumatta siitä minkä rodun ötökkää ovat tekemässä.
GD-miehet jatkavat sitten urakkaa Archaonin hevosella, jollain uudella kaaoshype-figulla ja Green Stuffilla. Ja tämä riippumatta siitä minkä rodun ötökkää ovat tekemässä.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
- Oikolukuhirvi
- Viesti: