Kyllä niille kevyille ja keskiraskaillekin on virkansa, klaanin nopeat ERPPC mechit kun tekevät IS:n hitaista assaulteista helposti selvää. Ne kun voivat pysytellä kantamalta poissa.Fa Shih kirjoitti:Eli BV:tä tasoittaaksemme meidän pitää joko antaa Klaaneille kevyemmät mechit tai Sisämaailmoille raskaammat. Itse olen sitä mieltä että kaikille sisämaailmojen pelaajille annetaan assault-mechit ;)
Pitää vain potkia noita klaanilaisia Clan Wolf in Exilen ja Clan Nova Catin riveihin, jotta voivat sotia sisämaailmojen puolesta sitten..?
Ja kyllähän IS toki saa jo ihan kivoja vehkeitä, jos mennään tuonne 3067 tekniikkaan. Onkos meillä muuten mitään tekniikkarajaa käytössä? Lv3 ei tainnut olla kovin laajalti tuettua tuolla MegaMekissä vielä, eli ainakin osa IS:n uunituoreista herkuista jää käyttämättä. Esim. WHM-9D alkaa jo olla BV:nkin puolesta ihan ok. TCompit ja kaikkea.
Yksi toimivahko rajoitin tietenkin voisi olla, että mitä enemmän on BV mechissä, niin sitä huonomman pilotin saa? Sotii tosin sitten fluffia vastaan jonkin verran, koska IS saisi parempia pilotteja kuin klaanit sitten. Toki raaka tonniylivoimakin auttaa pitkälle, se kun tarkoittaa myös samassa suhteessa enemmän armouria murjottavaksi.
Paras tasaaja tosin lienee se, että IS saisi enemmän mechejä. Ei vain tule toteutumaan, kun kaikki ymmärrettävästi pitävät klaaneista enemmän.
Toinen voisi olla, että alkuun pelailisi vaikka ihan 3025 kalustolla, jolloin klaanirautaa ei vielä edes ole. Tiedä sitten pitääkö moisesta kukaan muu kuin minä :)
Ja kai sitä House Steinerin rautaista otetta ollaan vahvistamassa. (Joskin vain niin kauan kuin palkka on kohdallaan.)