Left side.
Right side.

Front#2.
Front#3.

Kuvakulma#3.
Kuvakulma#4.
Kuvakulma#5.
Alkuvaiheissa olevan kolmannen ukon kuva.
Elikkäs tässä ne nyt ovat! Vuosi siitä on kulunut kun aloitin tämän projektin ja neljä viimeistä kuukautta on kulunut lähinnä osien hiomiseen ja muotti- ja valutekniikan oppimiseen.
Mariineissani lähdin hakemaan luonnollisuutta ja jyhkeää kokoa. Koko puolessa taisin vähän epäonnistua kun kerran nämä eivät oikeastaan näytä kovinkaan paljon suuremmilta kuin tavallinen muovimariini. Luonnollisilta ne tosin näyttävät, ainakin minun silmääni. Yksi luonnollisuuden vaatimus oli pienemmät ja oikean kokoiset aseet. Hassua olikin kun näytin Ninnulle tekemääni nopeaa vedosta heavy boltterista ja hän totesi että sehän on ihan tavallisen boltterin kokoinen. No niinhän se olikin! Aion siis tehdä kolmannelle soturille tavallisesta muoviboltterista heavy boltterin.
Tosiaan, nämähän ovat menossa Chapter Master kisaan. Jonkin aikaa mietittyäni keksin, että chapterin nimi on Custodis Aquila, the Eagle Guard. Syynä tähän oli että figuni pohjautuvat teemaltaan vahvasti uuden sääntökirjan Mariinikuvitukseen ja olen muutenkin aina pitänyt Raven Guardin fiiliksestä. Päätin sitten jättää korppi/kotka symbolin ja vain maalata ukot eri väriteemalla.
Paljon on kyllä vielä kesken näissä ukoissani, komentaja tarvitsee jalkaterän, kädet, lukuisia yksityiskohtia ja valmiiden yksityiskohtien hiomista. Perusmariini tarvitsee vasemman käden ja kypärästä puuttuu kaikki yksityiskohdat. Enköhän saa ne kisakuntoon tässä parin viikon aikana.
P.S. Kypärän tai pään pienuutta ei tarvitse kommentoida, olen vain tykästynyt Daintonin ja Kopinskin 'pienipäiset mariinit' -tyyliin.