HElffit!
- HighPriest-
HElffit!
Niin onko helffipelaajilla ollu tätä ongelmaa kun liimailee noita phoenix guardeja ja maalailee niitä, niin niiltä lähtee kädet irti?!? se on varmaan kaikisa maailman asioista tuskastuttavampia kun ne kädet ei meinaa jäähä takas kiinni sitten millään.
keksin että laitan ne tohon näppiksen päälle ja nojaamaan näppäimiin, toimi hyvin, kunnes pöytä tärähti ja ukolta tippi pikaliimalla varustetut kädet näppäimille 
Miksi tyytyä kahteen?
-
Spongebob-Väyrynen
Hmm sinun kannattaa käyttää ehkä vähän parampaa liimaa.. jos ne ovat muovisia (kun en tiedä) niin voit käyttää vaikkapa revellin muoviliimaa, sillä se on tähän mennessä paras muoviliima mitä olen kokeillut se sulattaa osat hyvin kiinni.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
No ne eivät siis ole muovia, joten muoviliiman voi unohtaa varmasti. Täytyy myöntää että joskus on todella hankala saada jotain metalli osia pysymään yhdessä.
Pitoa voi parantaa pesemällä figut tai ainakin liimattavat osat/alueet ennen liimausta. Lisäksi itse olen tukenut jotain painavia osia green stuffin avulla. Eli osat on sekä pikaliiman että GS:n kanssa yhdessä. Voin kyllä kuvitella että niitä kaartilaisten käsiä ei ole helppo liimata, jos siinä itse figus on sellanen pienen pieni kohta mihin käsi olisi tarkoitus liimata.
Pitoa voi parantaa pesemällä figut tai ainakin liimattavat osat/alueet ennen liimausta. Lisäksi itse olen tukenut jotain painavia osia green stuffin avulla. Eli osat on sekä pikaliiman että GS:n kanssa yhdessä. Voin kyllä kuvitella että niitä kaartilaisten käsiä ei ole helppo liimata, jos siinä itse figus on sellanen pienen pieni kohta mihin käsi olisi tarkoitus liimata.
Modern cars - they all look like electric shavers.
-
hyytelöperuna
Day kirjoitti:Joo, pinnaus on ainoa varma ratkaisu. Kaikki liima irtoaa joskus, pinnauksen irroittaminen vaatii jo voimaa.
Green Stuff ei vahvista kiinnitystä juuri lainkaan, kannattaa unohtaa.
Kuten hän sanoi, pinnaus on tie suuruuteen, tosin tuo stuffikin vahvistaa sitä liitosta, jos käytät sitä superliiman kanssa, joka kovettaa stuffin ja liimaa sen siihen kiinni, näin myös peittäen mahdolliset raot. On kyllä vähän sotkuista, mutta monet käyttävät sitä isompien modellien kasaamiseen/konffaukseen.
EDIT: Mutta muista käyttää myös pinniä stuffauksien kanssa, ainoa varma vaihtoehto.
Work out, in case future happens.
-
Spongebob-Väyrynen