"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkki tussaus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ornatkur

Örkki tussaus

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Tälläisen örkin olen piirtänyt tussilla, aivan perinteisesti eli metallikärkisellä kynällä, mikä ihme sen nimi oikein onkaan?

Kuva on alunperin A3 koossa
Örkki

Olen innostunut tussauksesta ja örkkejä on kiva piirtää, tosin tuosta tuli korvavammainen... Piirsin toisen joka oli hienompi kuin tämä, mutta siitä tuli tylsä, joten jätin sen kesken, ensi viikolla piirrän uuden, hienon...

Kommenttia saa antaa, vai onko kuvat jo kuolleet sukupuuttoon?
I'm back.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

ei ole mitenkään mahtava ,itse asiassa en pitänyt tuosta ollenkaan sillä tuo naama on niin outo...
Warp

Viesti Kirjoittaja Warp »

Ihan hieno örmy. Varjostukset onnistuneet hyvin. Asento oli vähän luin jollain wanhalla kaaoswarriorilla, eli hieman liian notredamaenkellonsoittajamainen :P. Ase näytti myös vähän kummalta. Mutta kaiken kaikkiaan ihan hieno raapustus.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

muuten ihan kohtuu hieno mutta ei örkeillä ole ihan tommosia viiru silmiä
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Ihan ok. Mun mielestä vain tuo tekstuuri tuottaa ongelmia: nyt kaikki osat näyttävät ikäänkuin samalta materiaalilta (kun kynänjälkesi nyt on tuollaista). Voisit tietysti koettaa piirtää vain rajat ja tehdä lopun akvarellein tjsp.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Lihakset eivät ole realistiset. Niitten paikkoja ja kokoja kannattaa harjoitella. Ase oli outo. Tuo ilmee ja naama olivat juuri kuvan parasta antia.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Ankka

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Naama, ilme sekä hampaat oli hyviä. Kädet vähän epämuodostuneen näköset
ornatkur

Tuo oli vasta toinen tussaus, tekstuuri tosiaan vaatisi parantamista, mutta mielestäni sitä olen tehnyt jo tuota seuraavassa työssä. Käsiin olen kyllä tyytyväinen, aseesta taas samaa mieltä. Olisin melkein pistänyt uuden tänne mutta kun tajusin, että pääsen kirjautumaan photobuckettiin en voinut olla laittamatta tuota tänne. Skannata kun voi vain isän töissä ;) Mitä viirusilmiin tulee, pidän siitä vapauden itselläni. Tosin olen tehnyt "tutkielmia" silmistä että seuraavaan tulee vähän kaikkea parempaa. Tausta muun moassa...

Mutta antakaa tulla parannusehdotuksia!
I'm back.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Aika helvetin outo tapa piirtää!
Mutta tykkään, tulee mieleen jotku tosi vanhat gw:n artworkit.
Piirrä lisää vaan.

niin ja tuon aseen piipun voisit tehdä metallisen näköseksi pienellä lisävarjostuksella ylös ja alas (á la nmm)
Natunen

Viesti Kirjoittaja Natunen »

Pidin lihasten tekstuurista ja varjostuksista,
mutta naamassa mättää. Silmät (ja korvat) on piirretty oudosti symmetrisiksi, vaikka pää onkin etuviistosta kuvattu.
Örkistä katsottuna vasemman puoleisessa kyynärpäässä lihakset ovat oudosti yhdityneet.
Kyynärtaipeen kohdalle pitäisi tehdä selvempi raja lihasten väliin.
Mutta virheitä sattuu aina. Tussilla tehdessä on vain vaikea korjata virheet, toisin kuin normaaleissa lyijy töissä.
Mutta kaiken kaikkiaan se on kyllä örkkimäinen.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

En osaa oikein selittää... Kuva itsessään oli ihan mainio, muttajokin siinä silti mätti...
Opettele piirtämään horisonttipiste, johon vertaat kaikkia asioita, eli mikä on kauempana, on myös vähän pienempää jne.. Kuten tuo ose oli aika tökerö, näytti epämuodostuneelta ja tavallaan kaksiulotteiselta.
Taustan olisi mielellään voinut olla maalattu jollain vaaleanharmaasävyisellä akvarellilla, ja akvarellit olisivat sopineet myös piirroksen kokonaisuuteen. Kannattaa kokeilla.
Kun yleisilmettä katsoo, niin itseasiassa pidin työstä melkoisesti. (enköhän sen olekin jo sanonut ;) )
Mutta taasen katsoessa lähempää tuota, niin parannusjuttuja löytyy vaikka millä mitalla.
Tulee mieleen ne semmoset "joskus pari vuosikymmentä sitten piirretyt fantasiahörhökuvat". :D

Ja mikä parasta, tuo näytti beaviksesta ja butt-headista beavikselta. :)
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

Muuten ihan upea mutta pää on jotenkin omituinen :P
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Mielenkiintoisen näköinen... mutta minä ainakin tykkään.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
ornatkur

Ennen kaikkea nämä ovat (olen tehnyt useampia, tarkasti 3 joista yhden aloitin juuri) lähinnä sen takia että tussaus on kivaa!! Tiedän kyllä kaikki perspektiivi jutut mutta en jaksanut alkaa nysväämään. Sen takia valitsin örkit kun ei ole niin hirveän tarkkaa miten pitkä joku käsi on. Lisäksi tälläinen tyyli sopii mulle toisin kuin lyijykynä tai kuulakärkikynät. Tämä siis oli toinen ja jo tätä seuraava oli paljon parempi. Nyt se mitä teen tulee olemaan vielä sitäkin parempi!
I'm back.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Tee helkutissa lisää! Noi on kerrankin omalaatuisia piirroksia, eikä sitä sama mitä aina yleensä on.

Kädet on hassut.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
ornatkur

Ai niin! Eli kiitti rohkaisevista vinkeistä, ja tämä siis on tehty kokonaan Black Inkillä ja mustekynällä, kertoo jotakin työskentelystä...
I'm back.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tykkäsin tyylistä. Itsekin olen joskus ajatellut tuota tyyliä kokeilla, mutta olen pinttynyt vanhaan.
Muutenkaa en omista tussausvälineitä.

Ainoa mikä mätti olivat nuo silmät. Niissä oli jotai todella kummallista, mikä ei oikein iskenyt. Muuten todella nättiä jälkeä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Truuttana

Viesti Kirjoittaja Truuttana »

Minäkin tykkäsin tyylistäsi mutta minä piirtäisin tuolla tyylillä fantasy battle kuvia,minusta se sopisi siihenkin.
Tuli mieleen vanhat muumi piirrokset =)
Jaa-a onkohan totta?..
ornatkur

Jaa, minusta taas 40k:hon kun tolla on kivempi tehdä metallia (tämä kuva ei kyllä kerro mitään siitä ;) )
I'm back.
Arnag
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Arnag »

Örkki on aika lyhyt mutta lihaksikas. Mukavat varjostukset ja hyvin tussattu.
Tästä minä pidän!
Näyetään niille mistä meidät on tehty!
Lihasta ja verestä!
Me kuollaan kaikki!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”