"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalaustilat

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Maelis

Maalaustilat

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tälläinen topikki taisi olla joskus vuosi sitten täällä, mutta haulla en löytänyt, se oli ihan kiinnostava, joten yritän tässä nyt jotenkin henkiinherättää sitä.

Ideana on siis että kaikki, jotka jaksavat/kykenevät, ottavat kuvan maalaustilastaan ja lähettävät sen tänne. En sitten tiedä että olenko ainoa jonka mielestä on ihan kiinnostava nähdä, että minkälaisessa paikassa muut maalaa, mutta pianhan se kai nähdään.

Tässä miun pöytä, aika tuore kuva:
http://personal.inet.fi/peli/maelis/stu ... shot40.jpg
Uusi viikko, uudet kujeet:
http://personal.inet.fi/peli/maelis/stu ... shot41.jpg

edit: aijai,taitaa olla aika vanha ketju eikä nuo linkitkään enää toimi
Viimeksi muokannut Maelis, Pe 03.02.2006 21:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Mahtavaa! Samallainen lamppu ku mulla...
Itselläni ei satu olemaan kuvaa koska maalaan simonkadun gw-ssä. teen vain liimaukset ja pohjamaalit kotona.

Zobedit: Näe työpytäni
3.10.-04
Viimeksi muokannut Zob, Su 03.10.2004 20:47. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kaapa

Viesti Kirjoittaja Kaapa »

http://photobucket.com/albums/v410/Kaap ... =typyt.jpg
Tässäpä minun maalaustilani aka työpöytäni, jonka olen törkeästi valloittanut maalauspöydäkseni :)

-Kääpä
"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." -Nalle Puh-
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Ylättäen koko hieno työpöytäni on varattu hammereiden työstämiseen. Oikeanpuolisessa avatussa laatikossa säilytän sahoja sun muita. Sieltä paistaa tällä hetkellä leivinpaperia.

http://jaaari.1.vg/img/temp/rokottaja_tyopoyta.jpg
Suomi_porsas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suomi_porsas »

http://img.photobucket.com/albums/v435/ ... age007.jpg
Tuon surkean pöydänkulman raivaan silloin tällöin pienempiä projekteja varten. Ihan kunnon maalaus luonnistuu sitten keittiön pöydällä.
Maalailen sitten siitä tunnista neljään tuntiin.
Viimeksi muokannut Suomi_porsas, Su 03.10.2004 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Under the iron fist of Imperial guard, shall the enemies of the Emperor fall.
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Pieni lisäkysymys...
Että mistä saa tuollaisia maaluspöytäjuttuja, kuten rokottajalla on tuossa pöydän keskellä.
Teettekö ne itse, vaiko ostatte jostakin?
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Mae'var kirjoitti:Pieni lisäkysymys...
Että mistä saa tuollaisia maaluspöytäjuttuja, kuten rokottajalla on tuossa pöydän keskellä.
Teettekö ne itse, vaiko ostatte jostakin?
Tein itse vaarin luona. Suosittelen kaikkia tekemään itse. Jos ei kotona, niin vaikka koulussa teknisen työn tunnilla.
Ankka

Viesti Kirjoittaja Ankka »

http://groups.msn.com/WarhammerClub/sho ... PhotoID=42
Tos on mun maalaus pöytä.
Se on ihan mun huoneen pöytä. Maalailen yleensä 30 min. - 5 h
Ps. Noi maalit mitä kuvassa näkyy on vaan yks neljäs osa mun maaleista. Jos nyt jotain ees kiinnostaa
Xalav
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Xalav »

Varsinainen työstöpiste
Bitzien ja maalien piilopaikka
Osia sisältävät spruet ja maaleista putsattuja figuja
Kaikki kätevästi käsien ulottuvilla ettei tuolilta vahingossakaan tarvistsisi nousta kesken puuhastelun. Vailla välitöntä käyttöä olevat figut ja osat kuitenkin säilön suosiolla kaappien kätköihin... Tarkoituksena olisi joskus (= ei koskaan) tehdä / teetättää itsellenikin tuollainen "tarjotin" etteivät siivouspäivät olisi aina niin tuskaisia pöytien osalta. Myös maaleille on suunnitteilla jonkinmoinen hylly, mutta sijoittamisen kanssa voisi olla astetta enemmän ongelmia.
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

http://img75.exs.cx/img75/7375/DSC01181.jpg

Tossahan toi, aika sotkuinen.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

Tässä on mun yllättävän siisti (outoa :|) pöytä, joka toimii myös tavallisena työpöytänä.
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Hohoo, mainiota nähdä missä kukin työskentelee. Itsellä tämmöinen viritys. Bitsbox ja spruet ovat laatikossa.

Tässä

PC kätevästi vieressä ja TV vielä kätevämmin yläpuolella.

GaneEdit: Eli unohdin kertoa että maalaan yleensä 30min - 2h.
Viimeksi muokannut Gane, Su 03.10.2004 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Työpöytäni

Varsin iso pöytä mulla, itse asiassa vähän turhankin iso. Onneksi mahtuu kaikki turhatkin tavarat siihen pöydälle. Ite viritelty lundia-osasista ja isosta liimalevystä.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
leguriand

Viesti Kirjoittaja leguriand »

minä maalaan noin 50x110 tai 80x130 pöydällä
kyllä, minulla on kaksi vigu pöytää
kyllä, ne ovat isoja sillä tulee välillä väsättyä hieman enemmänkin maastoa
toistakäytän lähinnä maaluas pöytänä ja toista värkkäyspöytänä koska pitää voida
maalata jos on joku yybermölliästurboganstajättiprojekti kesken
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Tämmöinen työpöytä minulla. Pöydän suojana on lehden alla (vähän kärsinyt) kirjoitusalusta. En kovinkaan usein maalaa, mutta kuten kuvasta näkyy, spawni on työn alla. Mutta sitten kun satun maalaamaan, niin yleensä siihen menee 2-4 tuntia.
FINEdiT:Minullapa onkin samanlainen lamppu kuin Ganelonilla ;)
Viimeksi muokannut Finet, Ma 04.10.2004 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zamppu

Viesti Kirjoittaja zamppu »

Itsellä on sellainen GW:n maalausasema. Sitä on helppo siirrellä, eikä tarvi repiä hihoja siivoushommissa. Tilan puute tosin pistää välistä rassaamaan. Varusteisiin kuuluu myös pöytälamppu.
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

--Hellraider-- kirjoitti:
zamppu kirjoitti:Itsellä on sellainen GW:n maalausasema. Sitä on helppo siirrellä, eikä tarvi repiä hihoja siivoushommissa. Tilan puute tosin pistää välistä rassaamaan. Varusteisiin kuuluu myös pöytälamppu.
Myykö GW jotain maalausasemiakin? MItä se sisältää? Paljonks se maksaa? Onks siitä kuvaa jossain...?

Ai nii ja taisin unohtaa mainita, että pöytälamppu löytyy minultakin! Uskokaa tai älkää!
maksaa 35euroa, ja sen kuvaa nyt oikein osaa linkata mutta löydät sen varmaan jostain gamesworkshop.com----> hobby---> painting. ja siellä jossain näkyy semmosen kuva, se on puuta, ja kaksikerroksinen...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

No tässä tietokoneen ääressä on tällainen kätevä sivupöytä jossa on runsaasti tilaa kaikille maaleille ja tarvikkeille. Bitzit pidän laatikossa tuossa vieressä. Valoa on vain hieman liian vähän. Pitäisi kai investoida uuteen lamppuun.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

No kait tuota voisi kuvailla kun ei vielä kuvaa saa langoille.

Eli pää asiallisena pöytänä toimii 80*80cm pikkupöytä joka on satunnaisia random-rojuja vaille kokonaan omistettu maalaamiselle ja muulle figu touhulle. Pöytä on sijoitettu ikkunan viereen siten, että luonnonvalo tulee pöydälle oikealta. Tuoli on sijoitettu pöydän ja kirjahyllyn, jossa säilytän figuja (vievät 3 hyllyn 5:stä tasosta), väliin jotta tarvittavia rojuja saa helposti siirrettyä paikasta toiseen vain kääntymällä penkillä. Lamppuina on joku ikeasta ostettu kohtuu kirkas (olisko joku halogeeni-polttimo) pöytä lamppu joka valaisee tasoa suoraan ylhäältä päin, sekä lattia lamppu, jossa kaksi tavallista 40wattista polttimoa, joka yleensä tuolia vastapäätä.
Isompia projekteja varten käytän joskus myös 80*130cm ruokapöytääni johon on kohdistettu kaksi 60 wattista spottilamppua.

Eli kaikenkaikkiaan olen suht tyytyväinen figuilu oloihini, vikkakin olen super kateellinen niille joilla on tyollainen figu-nurkkaus ja vielä tilaakin sellaiselle.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”